Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 08:32
charlottew88 schreef: ↑07-07-2017 08:29Ja dat kan. Of de Mods weten niet wat vermaledijde betekent. Ze zijn immers nog jong.
vrijdag 7 juli 2017 om 08:36
Nop, dat mag hier volgens de regels van de mod. Tenzij het is naar een geannonimiseerde of resulteert in een trollenjacht (en nu zie ik nogal bijzondere beelden in mijn hoofd...):himalaya schreef: ↑07-07-2017 06:12De manier van schrijven is mij te veel 'kijk mij eens grappig/shockerend/ouderwets/populair doen', alles om de 'viva-vrouwtjes' eens lekker op de kast proberen te krijgen. Ik hou er niet van, vind het flauw.
En voor hinten krijg je een ban (hier toch ook, en zo niet dan toch) dus dat doe ik ook niet.
Wat is Napraten?
In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.
Wat mag:
- Bans bespreken forum/overig/bantopic/list_messages/235701//
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.
Wat mag niet:
Alles dat in overtreding is met de huisregels.
- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.
- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.
- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.
- Het uitvechten van privé-vetes.
Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.
Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).
vrijdag 7 juli 2017 om 09:10
Je stelt in het Modtopic heel veel vragen. In mijn ogen zijn dat terechte en zinnige vragen die een normaal antwoord verdienen. Maar misschien denkt nbk dat je ze alleen maar stelt om de Mods te jennen of zo? Goed dat je om opheldering vraagt.
vrijdag 7 juli 2017 om 09:18
Ja vreselijk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 7 juli 2017 om 09:19
Ik dacht eigenlijk dat hij liep te geinen naar aanleiding van een ander topic.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 7 juli 2017 om 09:32
Wat erg...
vrijdag 7 juli 2017 om 09:34
vrijdag 7 juli 2017 om 09:35
Het zet je gelijk weer met beide benen op de grond.Eleonora-2 schreef: ↑07-07-2017 09:31Wat ruk om te lezen dat die dappere Tijn is overleden zeg.
De droger heeft kuren, meteen even gerelativeerd, zoiets valt dan onmiddellijk in het niet.
Dan maar geen droger.
Die ouders van dat kind.....
![]()
Dappere stoere Tijn
vrijdag 7 juli 2017 om 09:38