Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Tijn was een held. En wat verschrikkelijk voor zijn ouders.

:heart:
Blaise* schreef:
07-07-2017 09:36
Ik hoop maar dat er in het Tijn topic met respect zal blijven worden geschreven.
Geef me één reden waarom dat niet zo zou zijn....
Serieus, kan er nul bedenken.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 09:41
Tijn was een held. En wat verschrikkelijk voor zijn ouders.

:heart:
Om nooit te vergeten, dat mannetje.
Dat is naar!
Uit mijn lokale krant:

"Ik denk dat de les die Tijn ons heeft geleerd is dat hoe slecht je eigen situatie ook is, je altijd nog in staat bent iets voor anderen te betekenen."
yasmijn schreef:
07-07-2017 09:38
Ja. Je weet nooit hoe het hier loopt met alle gekkies. Ik hoop dat de mods er bovenop zitten.
IJdele hoop ben ik bang. Iets met een kalf en een put hier altijd.
Dat ben ik met je eens. De eerste pagina's is het vaak nog vol respect en medeleven tot ineens de boel klapt. Ik ga daar bewust niks schrijven, want ik deel jouw mening. Ik zou er alleen maar kwaad om worden.
Ik vind overigens dat viva een plicht heeft naar die ouders toe om er bovenop te zitten. Ze hebben notabene een column aan zijn overlijden gewijd. Ik krijg dan wel weer een nare bijsmaak van de columns die dáár weer onder staan in combinatie met zijn overlijden. Maargoed..das viva he...
yasmijn schreef:
07-07-2017 09:42
Om nooit te vergeten, dat mannetje.
Ja hij heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Uit mijn lokale krant:

"Ik denk dat de les die Tijn ons heeft geleerd is dat hoe slecht je eigen situatie ook is, je altijd nog in staat bent iets voor anderen te betekenen.
Eleonora-2 schreef:
07-07-2017 09:42
Geef me één reden waarom dat niet zo zou zijn....
Serieus, kan er nul bedenken.
Omdat jij zo niet bent. Ik kan ook niks verzinnen, maar kijk naar dat Savannah topic, hoe snel dat escaleerde. Het hoeft niks negatiefs over Tijn te zijn, maar iemand kan zo aangesproken worden over een post die , om wat voor reden dan ook, misplaatst zou zijn en dan...nou dat laat zich raden.
yasmijn schreef:
07-07-2017 09:45
Uit mijn lokale krant:

"Ik denk dat de les die Tijn ons heeft geleerd is dat hoe slecht je eigen situatie ook is, je altijd nog in staat bent iets voor anderen te betekenen."
Absoluut :heart:
En dat op zo'n jonge leeftijd al dat inzicht hebben.
En het begint al!
Godverdegodver!
yasmijn schreef:
07-07-2017 09:55
En het begint al!
Godverdegodver!
Dat meen je niet...!
Ik heb dat persoon op de negeer, maar door de quote zie ik het.
Ik ben toch niet gewelddadig maar ik zou dat mens het liefst door mijn beeldscherm heen trekken! >:-(
KyloRen schreef:
07-07-2017 09:55
Helaas :thunder:
Ja, kun jij erbij met je kop?
Ik niet, zo erg niet.
Om te janken weer.
Het gaat ook nog door. Wat ben je dan onvoorstelbaar wreed.
Vorig jaar is een klasgenoot van mijn oudste overleden aan zelfde ziekte. Ik heb vorig jaar met een vriendengroep meegedaan aan een onderzoek van het VU op lowlands naar hersenstamkanker. Data verzamelen die gebruikt ging worden voor een programma waar IBM aan werkte, waardoor er sneller hersenstamkanker gesignaleerd kan worden.
Ik heb toen met 2 ouders gesproken en met de vader van de klasgenoot die een maand later overleed. Wat een verdriet. En toch daar staan en de feestgangers te woord staan en over halen om mee te doen aan het onderzoek. Om maar zoveel mogelijk data te verzamelen.

Ik bestel nog maar een paar potjes extra nagellak. :heart:
Blaise* schreef:
07-07-2017 10:03
Over welk topic heb jij het nu?
Overleden in showbizzland.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
shifty schreef:
07-07-2017 09:04
Help me ff svp.
Ik stel in het mod-topic een technische vraag maar nbk geeft daarop aan dat ik heel erg zuig.
Ik snap de relatie met elkaar niet maar misschien stel ik de vraag verkeerd?
Zuigen is een groot woord, maar je vraag daar komt op mij ook wel zeurderig over eigenlijk. Niks werkt hier, om überhaupt een pb te versturen moeten mensen dode vogels over tuinhekken met tasjes gooien, en jij zeurt dat pb's van de mods in je inbox staan in plaats van in het 'speciale' mapje. Of dat je überhaupt geen pb's hebt van de mods - dat wordt uit je vraag niet helemaal duidelijk. Het heeft iig wel een hoog 'pffff waar je je al niet druk om kan maken'-gehalte.
dana wijzigde dit bericht op 07-07-2017 10:04
0.27% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
yasmijn schreef:
07-07-2017 10:00
Het gaat ook nog door. Wat ben je dan onvoorstelbaar wreed.
Verbaast mij ook niet wie er over begint. Naar mens is dat zeg.
Dana schreef:
07-07-2017 10:02
Zuigen is een groot woord, maar je vraag daar komt op mij ook wel zeurderig over eigenlijk. Niks werkt hier, om überhaupt een pb te versturen moeten mensen dode vogels over tuinhekken met tasjes gooien, en jij zeurt dat pb's van de mods in je inbox staan in plaats van in het 'speciale' mapje. Of dat je überhaupt geen pb's hebt van de mods - dat wordt uit je vraag niet helemaal duidelijk. Het heeft iig wel een hoog 'pffff waar je je al niet druk om kan maken'-gehalte.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ja, dit kan ècht niet.
Blaise* schreef:
07-07-2017 10:03
Overleden in showbisland
In Tijn's eigen topic ook al :cry:

Ik zit op mijn handen want dat mens is me geen ban waard.
Maar ik wil van alles zeggen.
Oeps, mezelf gequote ipv gewijzigd. :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven