Gedumpt
vrijdag 7 juli 2017 om 17:23
Hallo beste lezers,
Ik heb een relatie van 6 maanden achter de rug en afgelopen weekend ging het opeens mis. We kregen een discussie en we hebben soms best wel meningsverschillen nu vind ze dat natuurlijk niet leuk en ik ook niet. Maar goed ze vond dat we soms discussies hadden om niets ik ben koppig ja maar dat is zei ook. Nu heeft ze er een punt achter gezet boem zo ineens en de reden waren de discussies. Ik snap best dat het niet leuk is maar als je echt om iemand geeft dan zou je er toch over praten en je best doen het optelossen we hadden echt een leuke tijd alleen soms de koppigheid van ons beiden was lastig omdat we samen niet optijd afremmen ik weet wel dat ze het aardig druk heeft en last van hypermobiliteit ook heeft ze last van migraine zou dit ooit nog goed komen?
Ik heb een relatie van 6 maanden achter de rug en afgelopen weekend ging het opeens mis. We kregen een discussie en we hebben soms best wel meningsverschillen nu vind ze dat natuurlijk niet leuk en ik ook niet. Maar goed ze vond dat we soms discussies hadden om niets ik ben koppig ja maar dat is zei ook. Nu heeft ze er een punt achter gezet boem zo ineens en de reden waren de discussies. Ik snap best dat het niet leuk is maar als je echt om iemand geeft dan zou je er toch over praten en je best doen het optelossen we hadden echt een leuke tijd alleen soms de koppigheid van ons beiden was lastig omdat we samen niet optijd afremmen ik weet wel dat ze het aardig druk heeft en last van hypermobiliteit ook heeft ze last van migraine zou dit ooit nog goed komen?
vrijdag 7 juli 2017 om 18:25
jaa misschien had ze zichzelf een tijdje voor de gek gehouden en speelde er meer en waren de discussies de druppel op de emmer maar ze zegt dat er niet meer speelde maar misschien was er degelijk wel meer maar durfde ze het me niet te vertellen en was dit een mooi moment er een einde aan te makenDymphnatam schreef: ↑07-07-2017 18:16Als je de OP leest, zie je dat ex de stekker er eenzijdig heeft uitgetrokken zonder duidelijke verklaring. Anders zou TO nu niet zo in verwarring zijn.
Dat klinkt niet als "in goed overleg uit elkaar"
vrijdag 7 juli 2017 om 18:25
ze is 20 en ik 25IBIopviva schreef: ↑07-07-2017 18:11Ja maar van mij part vind heel de wereld jullie bij elkaar passen, je ex vind dat niet!
En ik ben de eerste serieuze relatie van mijn aanstaande en hij was 42 toen we elkaar leerde kennen en ook samenwonen is geen probleem. Dat kan prima als beide partners er volledig achter staan.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
vrijdag 7 juli 2017 om 18:26
Als je even diep nadenkt weet je vast de reden wel.meneeruil schreef: ↑07-07-2017 18:25jaa misschien had ze zichzelf een tijdje voor de gek gehouden en speelde er meer en waren de discussies de druppel op de emmer maar ze zegt dat er niet meer speelde maar misschien was er degelijk wel meer maar durfde ze het me niet te vertellen en was dit een mooi moment er een einde aan te maken
vrijdag 7 juli 2017 om 18:27
Wie heeft het over in goed overleg? Want ik niet hoor.Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 18:16Als je de OP leest, zie je dat ex de stekker er eenzijdig heeft uitgetrokken zonder duidelijke verklaring. Anders zou TO nu niet zo in verwarring zijn.
Is niet netjes maar dat gebeurt. En daar hoeft dus geen hele erge reden voor te zijn. En ook niet overlegt te worden. Je kan best eenzijdig tot zo'n beslissing komen. Gewoon alleen.
Kut voor TO.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 18:28
5.58% gewijzigd
vrijdag 7 juli 2017 om 18:29
nee ik ben gewoon iemand die het heus wel zegt als die het ergens niet mee eens is en haar buien? zoveel ellende hadden we niet dat ik haar moest troosten en wat bedoel je precies met gemoedelijke type als ik vragen magDymphnatam schreef: ↑07-07-2017 18:08Laat me raden: je bent van het gemoedelijke type en kon haar buien goed handelen?
vrijdag 7 juli 2017 om 18:30
dat doe ik al vanaf afgelopen zondag want toen ging het uit maar ik kan me serieus geen andere reden bedenken ik doe niets anders dan te bedenken wat ik eventueel fout zou hebben gedaan natuurlijk ben ik in sommigen opzichten wel fout geweest maar dat was zei ook en daar hebben we over gepraat en dat is inmiddels uitgepraatFee-de-Goede schreef: ↑07-07-2017 18:27Is niet netjes maar dat gebeurt. En daar hoeft dus geen hele erge reden voor te zijn. En ook niet overlegt te worden. Je kan best eenzijdig tot zo'n beslissing komen. Gewoon alleen.
Kut voor TO.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:30
Ik bedoel een persoon die dingen makkelijk van zich af laat glijden. Die de boel sust en zich schikt naar de ander.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:32
Ik ben nu ruim anderhalf jaar samen met mijn vriend.
Ik denk dat als wij steeds discussie zouden hebben gehad ik ook de relatie zou hebben verbroken.
Ik geloof dat wij 1x ruzie hebben gehad in al die tijd.
Weet je wat het is met relaties, die kan je eenzijdig gewoon verbreken
En ik vind te veelaten discussie een prima reden om een relatie te verbreken.
Ongeacht of de hele goegemeente vindt dat we goed bij elkaar zouden passen
Ik denk dat als wij steeds discussie zouden hebben gehad ik ook de relatie zou hebben verbroken.
Ik geloof dat wij 1x ruzie hebben gehad in al die tijd.
Weet je wat het is met relaties, die kan je eenzijdig gewoon verbreken
En ik vind te veelaten discussie een prima reden om een relatie te verbreken.
Ongeacht of de hele goegemeente vindt dat we goed bij elkaar zouden passen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 7 juli 2017 om 18:35
Die verklaring heeft ze wel gegeven: de discussies.Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 18:16Als je de OP leest, zie je dat ex de stekker er eenzijdig heeft uitgetrokken zonder duidelijke verklaring. Anders zou TO nu niet zo in verwarring zijn.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 7 juli 2017 om 18:40
Je hoeft helemaal niks fout te hebben gedaan. Of als er wel wat was, het uit te praten. Allemaal mooi hoor. Mara als iemand er klaar mee is/ niet meer verliefd is kunnen ze het eenzijdig uitmaken. Zonder daar nog over te willen hebben of uit te zoeken waarom en wie schuldig is.meneeruil schreef: ↑07-07-2017 18:30dat doe ik al vanaf afgelopen zondag want toen ging het uit maar ik kan me serieus geen andere reden bedenken ik doe niets anders dan te bedenken wat ik eventueel fout zou hebben gedaan natuurlijk ben ik in sommigen opzichten wel fout geweest maar dat was zei ook en daar hebben we over gepraat en dat is inmiddels uitgepraat
Het is uit en dat is het dan.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:52
Nits zo vermoeind als iemand die het praktisch nooit met je eens is. Dat is nou niet bepaald gezellig en ontspannn en sfeervol.
- Warm he.?
- nee, juist koud
Zullen we naar de film ? Er draait een nieuwe James Bond
- ik hou niet van JB
O, dan gaan we naar die nieuwe kroeg
- die kroeg is niet nieuw en ik heb een hekel aan mensen die drinken
En dat dan over zo'n beetje alles ? Heel irritant en vermoeiend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:58
blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 18:52Nits zo vermoeind als iemand die het praktisch nooit met je eens is. Dat is nou niet bepaald gezellig en ontspannn en sfeervol.
- Warm he.?
- nee, juist koud
- ik hou niet van JB
maar dat hebben we niet eens het gingen gewoon om 2 a 3 dingen
vrijdag 7 juli 2017 om 19:04
Tuurlijk waren we het soms niet eens met elkaar maar dat houd niet in dat het altijd zo was we hadden ook heel veel leuke dingen samen! maar ik denk dat het inderdaad beter is zo en dat ik het de tijd moet gunnen en het een plekje zou moeten gevenblijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 19:01Mo, nu ineens viel het wel mee met de meningsverschillen en de discussies ?
vrijdag 7 juli 2017 om 20:05
vrijdag 7 juli 2017 om 22:20
Fee-de-Goede schreef: ↑07-07-2017 18:11Waarom niet? Als je niet eens bent over bepaalde zienswijze of normen en waarden of uberhaupt wat een goede relatie is, waarom zou je dan niet gewoon kunnen beslissen dat je niet bij elkaar past?
Daar hoef je echt niet voor geslagen worden hoor of bedonderd.. je mag ook voor 'minder' gewoon beslissen dat het niet de relatie is die je zoekt.![]()
psies. ik heb het voor minder uitgemaakt! En single zijn heeft ook zo zn voordelen
vrijdag 7 juli 2017 om 22:29
blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 18:52Nits zo vermoeind als iemand die het praktisch nooit met je eens is. Dat is nou niet bepaald gezellig en ontspannn en sfeervol.
- Warm he.?
- nee, juist koud
- ik hou niet van JB
vrijdag 7 juli 2017 om 22:48
Ze is enigst kind. Misschien gewend om altijd haar zin te krijgen en nooit tegengesproken te worden?
Discussies na een half jaar is absurd. Ik denk dat ze niet gewend is om tegengesproken te worden, anders reageer je heel anders.
Na 30 jaar huwelijk hebben wij max. 1x per jaar een discussie. Verder is het vooral geven, van beide kanten.
Laat dit verwende kind gaan, ze gaat je niet gelukkig maken.
Discussies na een half jaar is absurd. Ik denk dat ze niet gewend is om tegengesproken te worden, anders reageer je heel anders.
Na 30 jaar huwelijk hebben wij max. 1x per jaar een discussie. Verder is het vooral geven, van beide kanten.
zaterdag 8 juli 2017 om 05:43
Pluisi schreef: ↑07-07-2017 22:48Ze is enigst kind. Misschien gewend om altijd haar zin te krijgen en nooit tegengesproken te worden?
Wat een belachelijk vooroordeel zeg, dit. Ze is enig kind DUS verwend? Met wat voor beperkt wereldbeeld leef jij?