Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 7 juli 2017 om 20:38
Harembroek en topje..
Kinderen liggen ook voor pampus op de bank Nickelodeon te kijken of spelletje op de pc te doen. Man ligt in bed bij te slapen voor de nacht.
Wordt een saaie nacht..Meestal eindigt die voor mij op de bank met moord en doodslag docu's.
vrijdag 7 juli 2017 om 20:39
Nou wat let je. Ik zit hier te prijken in een shirt en een boxer die best door kan gaan voor korte broek, als ik maar hard genoeg langs loop.
vrijdag 7 juli 2017 om 20:39
Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 20:39Nou wat let je. Ik zit hier te prijken in een shirt en een boxer die best door kan gaan voor korte broek, als ik maar hard genoeg langs loop.
vrijdag 7 juli 2017 om 20:42
Kan jij mt dit weer niet slapen?
Mijn kinderen zitten ook voor pampus op de bank te hangen
vrijdag 7 juli 2017 om 20:46
Dan moet ik een strakke boxer van mijn man aan...( die sowieso van mijn kont glijd) ken net.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 20:39Nou wat let je. Ik zit hier te prijken in een shirt en een boxer die best door kan gaan voor korte broek, als ik maar hard genoeg langs loop.
vrijdag 7 juli 2017 om 20:46
Ik slaap sowieso lastiger als man er niet is. Gewoon gewenning. In het weekend hoef ik niet vroeg op,dus ga ik vaak te lang door.
Man is voor het eten nog potje wezen voetballen met ze. Ze kwamen zeiknat terug...
vrijdag 7 juli 2017 om 20:47
Ja dat kan ik me voorstellen dat ze zeiknat terug kwamen
Jammer dat je zo slecht slaapt als je man er niet is.
vrijdag 7 juli 2017 om 20:53
Begrijp ik wel hoor, ik heb geen partner en moest daar in het begin ook aan wennen alleen te slapen. Nu vind ik het juist heerlijk alleen in een mega groot bed
vrijdag 7 juli 2017 om 20:53
O ja heerlijk een watergevecht, ik ben er wel voor inLady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 20:53Beter een watergevecht. Dat was gisteren heel heilzaam. En al was de strijd wat ongelijk (zoon had een supersoaker en ik een injectiespuit), het was toch fijn.