Werk & Studie alle pijlers

Schoolcampus

07-07-2017 22:52 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, de oudste larf gaat naar de middelbare school. Vette lijst gekregen met wat aan te schaffen. Maar de Schoolcampus van V&D is niet meer :cry: . Wat nu?
Hema is stom (zegt ze).
Jullie al leuks ingeslagen en zo ja: waar?
Alle reacties Link kopieren
Action, toch Hema (vond ik altijd heel leuk, maar dit jaar, mwah) en Topshelf.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Whut? De schoolvakanties zijn nog maar koud begonnen!
Vergelijkbaar met de V&D is het volgens mij nergens. Maar hier heeft de Bruna ook een vrij uitgebreid assortiment.
In Utrecht was er vorig jaar een pop-up van de Bruna met enkel schoolspullen. Ako heeft er nu een op het centraal station in Utrecht zitten.

Hema, action, bol.com. Hema is overigens prima voor de standaard/basic spullen (je weet wel, markers, potloden, lijntjes/ruitjespapier, correctie-spul...). O, en ze hebben er wat merk-spul, dus wellicht kunnen jullie er toch slagen...
Alle reacties Link kopieren
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 22:56
Whut? De schoolvakanties zijn nog maar koud begonnen!
Dat is toch het moment om dingen voor het volgende jaar aan te gaan schaffen? Een week kamp, drie weken op vakantie en nog een week dorps hutten bouwen: ze zitten hier geen weken op de bank hoor :-D
Alle reacties Link kopieren
Om de een of de andere reden heeft mijn Albert Heijn een flinke collectie. Ook een hoop merk agenda's en dat soort dingen.
Ik weet niet of dat voor alle winkels geldt.
Volgens mij is de Flying Tiger ook vrij hip momenteel.
Alle reacties Link kopieren
AH heeft de schoolcampus overgenomen: https://nieuws.ah.nl/schoolcampus-terug ... ert-heijn/
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat gejubel over de Schoolcampus niet zo. De laatste paar keer dat ik er kwam (ik heb geen kinderen dus zat toen zelf nog op school) was het aanbod van 4 jaar eerder al gehalveerd en erg boeiend was het allemaal ook al niet. Wat ze nu verkopen bij de Bruna, Hema, Action, Xenos en zelfs Bol.com is echt niet veel anders.

Wat voor stijl/type spullen vind je dochter leuk Suze?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ordinair o_o
Ze vindt me een rotmoeder want van alles mag er niet: make-up, naveltruitjes, hotpants, spijkerbroeken met scheuren....

Morgen zal ik haar eens wat laten zien online, goed idee! Dat zoekt makkelijker.

Flying Tiger: ja! (Vind ik leuk ;-))
Alle reacties Link kopieren
Oei, ehhhh, daar heb ik helaas geen tips voor.

Spijkerbroeken met scheuren zijn trouwens best leuke van te vinden voor meiden van haar leeftijd. Ik ben alleen geen Google wonder die dingen die ik op straat zie meteen terug kan vinden :proud:

Flying Tiger is inderdaad leuk! Veel leuke hebbedingetjes, handig spul en leuke prints/vormgeving. Ze hebben ook zeer budgetvriendelijke items. Maar lang niet alles is bedoeld voor scholieren. Dus je vind er ook een collectie keukenkruiden terug bijvoorbeeld.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
-Suze- schreef:
07-07-2017 22:52
Zo, de oudste larf gaat naar de middelbare school. Vette lijst gekregen met wat aan te schaffen. Maar de Schoolcampus van V&D is niet meer :cry: . Wat nu?
.
,
Albert Heyn heeft officieel de schoolcampus overgenomen.
Zij zijn ook gerechtigd om de naam : schoolcampus" te gebruike.

Dat is dit jaar voor het eerst.
Niet geschoten is altijd mis
-Suze- schreef:
08-07-2017 00:29
Ordinair o_o
Ze vindt me een rotmoeder want van alles mag er niet: make-up, naveltruitjes, hotpants, spijkerbroeken met scheuren....

Morgen zal ik haar eens wat laten zien online, goed idee! Dat zoekt makkelijker.

Flying Tiger: ja! (Vind ik leuk ;-))
Nou, dan is het simpel: effen kaftpapier wat ze lekker kan bekladden, goudkleurige labels erop, een goeie agenda en een stapel schriften/map met blaadjes en tabs ;-)

En jij bent geen rotmoeder, larf is gewoon aan het puberen en bezig om een vlinder te worden ;-)
Een kleine tip; niet meer kaften! Die hoesjes van stof zijn geweldig, die vouw je zo om de boeken heen en blijven mooi.
Waarom mag ze geen spijkerbroek met scheuren?
(Raak jij dan je baan kwijt? Of je vrienden? )
Alle reacties Link kopieren
Overal kan je tegenwoordig schoolspullen kopen. Gewoon dagje stad in.
Alle reacties Link kopieren
O en jongste , 15, koopt zo goedkoop mogelijke spullen . Lekker boeien zegt hij. Agenda is enige wat duur is , de 1 blik agenda .. Ideaal voor autisten en ADHD-ers.

Oudste hbo, alleen collegeblokken. Agenda is op telefoon , middelste , mbo , wat basis schriften , agenda is telefoon , jongste , basic schriften en 1 blik agenda .

Als bruggers kochten ze van alles leuk en jaar twee was dit al over ;)
Alle reacties Link kopieren
De Action heeft leuke en goedkope schoolspullen Albert Heijn heeft de schoolcampus overgenomen en Flying Tiger heeft inderdaad ook wel wat leuke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral de action leuke schoolspullen verkopen en soms heeft de LIDL in de zomervakantie ook wel originele, betaalbare spullen te koop.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
07-07-2017 22:55
Action, toch Hema (vond ik altijd heel leuk, maar dit jaar, mwah) en Topshelf.
Ik zit nu net de Hema - folder door te bladeren en zie nu waar het in zit. Ik hoop dat je oudste larf een meisje is, zat leuks, veel printjes. Jongens moeten van voetbal of honkbal (New York Yankees) houden. Vooruit, of Martin Garrix. Geen andere printjes, waar de Hema normaal zo in uitblinkt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net dat de AH ook heel veel aan schoolspullen had liggen. Zag er gezellig uit.
Alle reacties Link kopieren
Dat meen je niet. Heeft de AH de Schoolcampus overgenomen?
Waar moet ik nu normaal boodschappen doen?
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
DuploPanda schreef:
08-07-2017 14:46
Dat meen je niet. Heeft de AH de Schoolcampus overgenomen?
Waar moet ik nu normaal boodschappen doen?
Bij de V&D natuurlijk. :sarcastic:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Juultje schreef:
08-07-2017 00:04
AH heeft de schoolcampus overgenomen: https://nieuws.ah.nl/schoolcampus-terug ... ert-heijn/
Nou ja, mosterd dus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven