Bezorging ergernissen
zaterdag 8 juli 2017 om 14:24
Dinsdag heb ik via een webshop een item besteld t.w.v. 100 euro. Iets wat ik niet in de winkels kan vinden. Gisterochtend kreeg ik bericht van Collect_deliver dat het die dag tussen 09.00 en 21.00 bezorgd zou worden. Ik woon nogal afgelegen dus heb ik mijn moeder gevraagd om waar te nemen tot 12.00 en toen ben ik thuis gekomen om daar verder te werken en te wachten. Om 21.00 geen pakket en via track & trace ook geen melding of informatie. Helemaal niets.
Vanochtend keek ik weer op het track and trace nummer en is er om 23.55 gemeld dat het pakket niet bezorgd kon worden omdat er niemand thuis was. Er zou een briefje achtergelaten zijn met een code om een nieuwe afspraak te maken. Ik was behoorlijk perplexed want er was gisteren de hele dag iemand thuis. Ik nam maar een kijkje in mijn brievenbus maar er lag helemaal geen briefje met code.
Toen de klantenservice gebeld, ze zouden contact opnemen met de bezorger. Daarna kreeg ik te horen dat het pakket vandaag rond 12.00 bezorgd zou worden ...
Dus niet!
Zit ik hier alweer in wachtmodus. Wat nu?
Vanochtend keek ik weer op het track and trace nummer en is er om 23.55 gemeld dat het pakket niet bezorgd kon worden omdat er niemand thuis was. Er zou een briefje achtergelaten zijn met een code om een nieuwe afspraak te maken. Ik was behoorlijk perplexed want er was gisteren de hele dag iemand thuis. Ik nam maar een kijkje in mijn brievenbus maar er lag helemaal geen briefje met code.
Toen de klantenservice gebeld, ze zouden contact opnemen met de bezorger. Daarna kreeg ik te horen dat het pakket vandaag rond 12.00 bezorgd zou worden ...
Dus niet!
Zit ik hier alweer in wachtmodus. Wat nu?
Here I am - now what are your other two wishes...
zaterdag 8 juli 2017 om 14:31
Lekker gevat hoor!poeziewoezie schreef: ↑08-07-2017 14:27Briefje op de deur : pakket kan in de schuur.
Opgelost.
Slotje?
Er moet voor getekend worden
zaterdag 8 juli 2017 om 14:39
Huh wat is dit voor rare reactie?poeziewoezie schreef: ↑08-07-2017 14:27Briefje op de deur : pakket kan in de schuur.
Opgelost.
Slotje?
Het probleem is juist dat de bezorger niet komt. Het probleem is niet dat er niemand thuis is.
Een briefje op de deur hangen zorgt er echt niet voor dat de bezorger opeens sneller komt.
Vervelend voor je TO, ik heb helaas geen tips!
Vivo per lei
zaterdag 8 juli 2017 om 14:55
Als dat zo is dan is in de schuur leggen geen optie, en heb je een punt met je hamer.
Ik lees niet in je OP dat het om een aangetekend stuk gaat.
Ik je OP heb je het over trackandtrace en dan is iets met een pakketzegel verstuurd.
Daar hoef je namelijk niet voor te tekenen.
zaterdag 8 juli 2017 om 15:06
Zou het nog een idee zijn om het afleveradres te wijzigen, en het op je werk te laten bezorgen?
Verdere opties zijn, schriftelijk een klacht indienen.
Het pakket annuleren, geld terug vragen en het ergens anders bestellen.
Als je het via je creditcard hebt betaald, ben je verzekerd en kun je het bedrag via de bank terug krijgen.
Het blijft vervelend maar er is niet echt een andere optie.
Ik zou beginnen met flink klagen en boos worden bij het desbetreffende bedrijf!
Verdere opties zijn, schriftelijk een klacht indienen.
Het pakket annuleren, geld terug vragen en het ergens anders bestellen.
Als je het via je creditcard hebt betaald, ben je verzekerd en kun je het bedrag via de bank terug krijgen.
Het blijft vervelend maar er is niet echt een andere optie.
Ik zou beginnen met flink klagen en boos worden bij het desbetreffende bedrijf!
zaterdag 8 juli 2017 om 15:10
Dat is niet waar. Ik heb deze week ook een pakket geleverd gekregen met Track and Trace, en daar moest ik gewoon voor tekenen.poeziewoezie schreef: ↑08-07-2017 14:55Als dat zo is dan is in de schuur leggen geen optie, en heb je een punt met je hamer.
Ik je OP heb je het over trackandtrace en dan is iets met een pakketzegel verstuurd.
To: ik zou nogmaals contact leggen met de verzender en eventueel vragen of ze kunnen regelen dat het pakket bij een pick-up service gebracht kan worden, en wat ze gaan doen aan al die uren die je nu voor Piet Snot heb zitten wachten.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig
zaterdag 8 juli 2017 om 15:12
Toch is het zo, want ik heb tijdens mijn telefoongesprek geopperd om het in de schuur achter te laten zodat ik verder niet hoef te wachten vandaag. Toen zeiden ze dat ze dat niet mochten doen. Het moest in ontvangst genomen worden. Daarmee concludeer ik dat er voor getekend moest worden. Dat is dan misschien niet zo als klopt wat jij zegt maar schuurtje is geen I.i.g. optie.poeziewoezie schreef: ↑08-07-2017 14:55Als dat zo is dan is in de schuur leggen geen optie, en heb je een punt met je hamer.
zaterdag 8 juli 2017 om 16:18
zaterdag 8 juli 2017 om 20:17
Dat gebeurt hier ook weleens. Zit je hele dag thuis en tenslotte zie je het bericht verschijnen dat je het pakket niet in ontvangst kon nemen omdat de bezorger geen gehoor kreeg. Of je de volgende dag nog een dagje thuis wil blijven. Dan krijg je spijt van je pakket.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven