Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 juli 2017 om 22:45
Gatti, ik heb je een FR verzonden op FB. Geloof ik (er waren er meerderen met jouw naam maar ik heb de meest aannemelijke gekozen). Vanwege die Doe Maar groep dus, dat ik je daar gezellig lid van kan maken. Mocht ik nou de verkeerde dinges uit dinges te pakken hebben hoop ik maar dat ze het me niet al te erg kwalijk neemt.
zaterdag 8 juli 2017 om 22:45
Simon and Garfunkel of valt dat niet onder guilty pleasures?Lady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 22:42Als je nog interessante guilty pleasures hebt wel. De mijne (Anita Meyer en Boney M. ) zijn helaas ten onder gegaan in het timewarp geweld.
Heb geen zin om terug te lezen.
By The Rivers of Babylon vind ik ook nog steeds mooi hoor.
zaterdag 8 juli 2017 om 22:50
Ja dus, gezellig.Lady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 22:45Gatti, ik heb je een FR verzonden op FB. Geloof ik (er waren er meerderen met jouw naam maar ik heb de meest aannemelijke gekozen). Vanwege die Doe Maar groep dus, dat ik je daar gezellig lid van kan maken. Mocht ik nou de verkeerde dinges uit dinges te pakken hebben hoop ik maar dat ze het me niet al te erg kwalijk neemt.
Maar ik ben al lid van de Doe Maar pagina. Of is dit weer een andere?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zaterdag 8 juli 2017 om 22:50
Geen idee eigenlijk. Ik ken er maar eentje, en daar ben ik jou nooit tegen gekomen terwijl ik er best vaak loop te spammen. Dus vandaar.
Maar een nieuwe FB vriendin is ook nooit weg toch
zaterdag 8 juli 2017 om 22:51
Onvergetelijk, uiteraard
zaterdag 8 juli 2017 om 22:56
Ik zie je post nu pas. Ja Billy Idol is mijn guilty pleasure.Lady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 22:25Heb jij eigenlijk nog guilty pleasures?
Ik wel. Hele erge. Anita Meyer bijvoorbeeld, en Boney M.
En natuurlijk heb ik er nog veel meer, ff denken hoor.
zaterdag 8 juli 2017 om 22:57
Kei gezellig.Lady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 22:50Geen idee eigenlijk. Ik ken er maar eentje, en daar ben ik jou nooit tegen gekomen terwijl ik er best vaak loop te spammen. Dus vandaar.
Maar een nieuwe FB vriendin is ook nooit weg toch![]()