Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 juli 2017 om 23:18
Jaaaaahhhh, dat was jaren geleden een tophit, met carnaval.
Ik heb er nog eens een nieuwe tekst op gemaakt, voor een zwager/schoonzus die 12,5 jaar getrouwd waren. En die gasten hadden dus echt een carnavalsband uitgenodigd op hun feestje en die konden het lied spelen, dus daar stond ik dan met mijn microfoontje, niet gehinderd door enige zangkwaliteiten, en het werd zowaar nog een echt feestje
Terwijl ik de tekst dus had geschreven om gezongen te worden door de hele familie, begeleid door een cassettebandje
zaterdag 8 juli 2017 om 23:19
Lady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 23:18Jaaaaahhhh, dat was jaren geleden een tophit, met carnaval.
Ik heb er nog eens een nieuwe tekst op gemaakt, voor een zwager/schoonzus die 12,5 jaar getrouwd waren. En die gasten hadden dus echt een carnavalsband uitgenodigd op hun feestje en die konden het lied spelen, dus daar stond ik dan met mijn microfoontje, niet gehinderd door enige zangkwaliteiten, en het werd zowaar nog een echt feestje
Terwijl ik de tekst dus had geschreven om gezongen te worden door de hele familie, begeleid door een cassettebandje![]()
zaterdag 8 juli 2017 om 23:27
Een microfoon in je hand is verslavend.Lady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 23:24Het ergste was nog dat ik het eigenlijk stiekem ontzettend leuk vond. Bij het laatste refrein begon ik ook echt het publiek op te zwepen en zo, zo van EN NOU ALLEMAAL IN DE POLONAISE. En ze deden het ook nog
![]()
zaterdag 8 juli 2017 om 23:30
Jij hebt die bruiloft waar ik 2 weken geleden was live meegekregenLady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 23:24Het ergste was nog dat ik het eigenlijk stiekem ontzettend leuk vond. Bij het laatste refrein begon ik ook echt het publiek op te zwepen en zo, zo van EN NOU ALLEMAAL IN DE POLONAISE. En ze deden het ook nog
![]()
zaterdag 8 juli 2017 om 23:30
Ja, die macht he. Je wordt er zo'n soort van volksmenner van. Ik vind het wel eens een beetje eng. Ik bedoel, de meeste mensen gebruiken die mic alleen om mensen mee aan het zingen en dansen te krijgen, maar je kunt er ook andere dingen mee doen.
zaterdag 8 juli 2017 om 23:43
Tv domineesLady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 23:30Ja, die macht he. Je wordt er zo'n soort van volksmenner van. Ik vind het wel eens een beetje eng. Ik bedoel, de meeste mensen gebruiken die mic alleen om mensen mee aan het zingen en dansen te krijgen, maar je kunt er ook andere dingen mee doen.
zaterdag 8 juli 2017 om 23:48
Lady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 23:47Ja precies!!!
Ik zie me al helemaal brullen, met mijn microfoon. En dat dan iedereen zich de woeste zee in stort, als lemmingen zegmaar. Heerlijk![]()
zaterdag 8 juli 2017 om 23:53
Doet me denken aan dit nr, ken je het toevallig LV?Lady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 23:47Ja precies!!!
Ik zie me al helemaal brullen, met mijn microfoon. En dat dan iedereen zich de woeste zee in stort, als lemmingen zegmaar. Heerlijk![]()
https://www.youtube.com/watch?v=LU7OmoTDXZw
zaterdag 8 juli 2017 om 23:56
REDHOTHEAD schreef: ↑08-07-2017 23:53Doet me denken aan dit nr, ken je het toevallig LV?
https://www.youtube.com/watch?v=LU7OmoTDXZw
zaterdag 8 juli 2017 om 23:58