Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:MeneerDeRaaf schreef op 10 februari 2009 @ 21:14:

Ja, jij ja. Zit jij ook wel eens stuiterend op de bank, omdat je naar je sv wilt? Daar zie ik jou wel voor aan... Ja, natuurlijk. Ik ben ook niet van beton.
quote:recuerdo schreef op 10 februari 2009 @ 19:00:

Kj jouw verhaal lijkt zoveel op dat van mij. Lijkt wel of ik het zelf heb geschreven. Ik heb hem ook weer even op de negeerstand gezet.

En inderdaad deze hele relatie bestaat uit ups en downs. Het ene moment helemaal geweldig en het andere moment balen.

Het spelletje hard spelen kan ik wel... alleen word ik er zo moe van. En als hij dan hapt ben ik weer meteen verkocht pffff@ Recuerdo; hoe ga jij er dan mee om? En wordt jij het niet spuugzat? (vooral dat je je zo laat meeslepen?)
Dacht ik al. Je weet precies wat ik bedoel. Ik ga afsluiten want mijn nr1 komt zo thuis en dan moet ik even wat minder opvallend stuiteren. Allemaal bedankt voor het meeleven.
MDR....sterkte
@MdR jammer dat je weg gaat...begon het net weer gezellig te vinden een man op de site...

Maar idd ik kan als vrouw ook aardig stuiteren als ik weer eens zoals vandaag zeeeer opgewonden mails krijg.

Wij zijn geen dames van beton, anders waren er ook geen SV´s
Stuiter zachtjes MDR.... vooral je nr1 geen pijn doen!... droom zacht
Is wel leuk he dames, om de mannelijke kant van het verhaal eens te horen?
Ja zeker, meer mannen graag!!

Maar stew wanneer heb jij weer een date en is het nog dezelfde als je jaar terug??
zeker, wat een rare kijken hebben mannen toch ook..

maar laten we het daar niet over hebben
We hebben ze nodig... en ze zijn leuk en lekker en..... verslavend!!!
quote:sushii schreef op 10 februari 2009 @ 21:41:

Ja zeker, meer mannen graag!!

Maar stew wanneer heb jij weer een date en is het nog dezelfde als je jaar terug??

Die is al van bijna twee jaar geleden.

@ RiaB, wat bedoel je eigenlijk?
@stew Wauh..lang dus... ik zit nog erg in de begin (4 maanden fase), nog geen gezeik gehad.. ook van beide kanten nog geen verwachtingen. Hopelijk kan ik over een jaar er nog zo leuk over vertellen...
@sushiii... heb jij een nr 1?
@lady, een nr.1 hier en inmiddels dus ook een nr.2
En jij lady??
Geen nr1 meer (allang niet).. maar wel een sv/minnaar/ v+... geen idee hoe hem te benoemen.... Maar lekker is ie wel!!!
@KJ Ik ben het eigenlijk ook meer dan zat. Alleen wisselt het. Op de momenten dat hij aandacht zoekt ben ik vrolijker dan ooit en op de momenten dat ik even niets van hem hoor, of alleen maar te horen krijg dat hij het druk heeft dan baal ik ontzettend.

Ik moet wel zeggen dat ik langzaamaan beter mee om leer gaan, door het me niet te veel aan te trekken. Porbeer mijn aandacht dan op iets anders te focussen (wat overigens heel moeilijk is) en dan komt hij vanzelf wel weer terug. Hij heeft gewoon die paar dagen rust nodig en het went, maar het maakt me ook zo kwaad.

Probeer vooral niet meteen te reageren op zijn sms/mail (heel moeilijk). Verder werken wij samen en op de momenten na dat hij even rust heeft gehad en weer aandacht gaat zoeken kijk ik hem expres niet aan. Moet alleen wel bekennen dat het meest al maar van korte duur is.

Hoe zit dat met jou SV? Hoe reageert hij op negeeracties?

En hoe vaak hadden jullie contact?

Wij hebben namelijk 1 a 2 keer per week een date... dus af en toe denk ik wel eens wat zeur ik nou, hij moet ook even bijkomen.
Vanavond bij sv 2 geweest.. Gewoon tussendoor.. Omdat we elkaar wilden zien.

Geen sex, gewoon praten, knuffelen, veel lachen, nog meer praten, elkaar opgeilen (duh) en er niks mee doen.

Deze man vindt mij leuk, lief en lekker en wil me ook zien als we even geen tijd (genoeg) hebben voor sex

Hij wil het niet afraffelen maar genieten en tijd hebben om ook uitgebreid na te genieten... wowie

Vrijdag echte date.....

sv1 stuurde vanavond sms of ik zaterdag bij hem kom...

denk dat ik het doe..

het helpt zo'n sv2.. vooral als het zo'n lieve is als deze (vooralsnog) is...

ben op dit moment erg tevreden

heb niet alles bijgelezen, maar iedereen sterkte / plezier! *

(* doorhalen wat niet van toepassing is)
Ja, ik onderstreep dat, dwaallicht.

Heb nu officieel een sv2, die net zijn kunsten naar opperste tevredenheid getoond heeft.......

Lekker ding!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
MDR en de sv van dwaallicht doen me denken aan mijn eigen minnaar. Niet alleen platte seks maar ook een geestelijke klik en veel gezelligheid. Over gezellig gesproken: ik denk dat ik hier maar eens wat vaker ga posten, ik ben het zat om op allerlei vreemdga-topics de grond in te worden geboord door moraalridders die op basis van een paar gegevens over mijn privéleven allerlei oordelen menen te mogen geven. Misschien ben ik Slecht (heb me vrijwillig laten inpalmen door een getrouwde man) maar niet Zielig.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Miss Tang. You go Girl
Graaggedaan je ben en NIET Slecht en niet Zielig je bent een mens met gevoelens. Net als vele van ons hier.
@Recuerdo; we hadden iedere dag contact, we zien elkaar heel weinig in rl.

Ik heb wisselende gedachtes; 'ik ben het zat om me te laten gebruiken', 'wat zeur ik nou', 'wat wil ik', 'waarom ben ik de ene keer wel in beeld en de andere keer niet', 'het is toch leuk', 'het is vreselijk'.... en zo raast het hier maar...

Kortom, ik ben er teveel mee bezig.

Op advies van hier onderneem ik geen actie (probeer ik althans)

Als ik hem negeer / niks laat horen dan komt hij op een gegeven moment..(en wat doe ik dan?)

Dat hij invloed heeft op mijn 'mood' is ook iets wat erg vervelend is!

Hoe lang gaan jullie met elkaar om?

@dwaallicht; wat een heerlijkheid! Geniet volop!
@ KJ: Alles wat jij schrijft komt me zo akelig bekend voor.

Ik heb sv1 ook zo vaak gevraagd of er iets was, of hij er mee wilde stoppen, en elke keer was het antwoord nee, hij was zogenaamd gewoon druk met werk enzo. Hij vond me nog steeds leuk, lekker en geil, en wilde nog steeds niets liever dan mijn sv zijn.

Ondertussen werden de smsjes steeds minder frequent, had hij kennelijk steeds minder behoefte aan me, we gingen van 2 keer in de week, naar zo'n 1 keer in de 3 weken een vluggertje.

Ik denk dat hij allang op me was uitgekeken, maar aangezien hij nog niemand had om me mee te vervangen, mocht ik nog een tijdje blijven. En dus zei hij altijd precies wat ik horen wilde.

Je sv houdt je aan het lijntje, je bent makkelijk voor wanneer hij zijn kwakkie kwijt moet.

Alle adviezen over hem eens in de negeermodus zetten zijn wel mooi, maar het zal niet helpen. Dat maakt het voor hem alleen maar makkelijker. Op die manier hoeft hij zich niet met je bezig te houden tot hij weer eens in de stemming is.

KJ, het is echt over, en ik weet dat dat zo vreselijk moeilijk te accepteren is, maar dit wordt alleen maar erger tot hij iemand anders vind en er een punt achter zet met jou.

Als jouw sv echt op de mijne lijkt, zet hij er niet eens een punt achter, maar houdt hij gewoon helemaal op met smsen en bellen.
Kj, mij bekruipt het akelige gevoel dat Geheim helemaal gelijk heeft.

Graaggedaan, ik vind je ook niet Slecht, hoor! Ben het ook zat om zo be- en veroordeeld te worden over mensen die alleen hier mijn woorden lezen, en mij en mijn sv helemaal niet kennen....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven