Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wil je graag reacties Star?
Vrolijkezomer schreef:
11-07-2017 20:58
Wil je graag reacties Star?

Ja. Ik verveel me. Geen leven.
sylviaavdb schreef:
11-07-2017 20:57
Hoezo? Niet reageren is toch heel simpel? Laat een ander lekker in zijn waarde.. Lijkt me beter voor iedereen!
Neeeeeeee, dat is het moeilijkste dat er is.

Meid, maak het wat luchtiger allemaal. Ik was pas na 1,5 jaar zwanger, daar had lichte hysterie niet bij geholpen.
Star* schreef:
11-07-2017 20:58
Ja. Ik verveel me. Geen leven.
Het blijkt dat je geen leven hebt..
Star* schreef:
11-07-2017 20:55
Ik zou een andere nick nemen.
:rofl:
sylviaavdb schreef:
11-07-2017 21:03
Grappig, leef naar wat je predikt.
sylviaavdb schreef:

Dat je denkt te sneren en dat het dan mislukt #epicfail
Zo te lezen zijn er hier een heleboel zwanger.
SilverShadow schreef:
11-07-2017 21:08
Binnen 4 uur al aardig ingeburgerd. :P
sylviaavdb schreef:
Binnen 4 uur al aardig ingeburgerd. :P
Lady_Voldemort schreef:
11-07-2017 21:07

Snel! Haal de augurken met slagroom! o_o :hihi:
Toppertjes!
Weet je TO, met dit soort topics kan gewoon niemand iets.

Je kan zwanger zijn, je kan ook ongesteld moeten worden, je kan ook een griepje onder de leden hebben of rotte kip hebben gegeten. Valt echt helemaal niets over te zeggen.

Dat in combinatie met benamingen als klussen en wondertjes triggert behoorlijk op dit forum.
De zwangerschappijler stroomt over van de "ik heb een zere grote teen, ben ik zwanger?" topics, en "wachtbankje" (ook al zo'n achterlijk infantiele benaming) topics.
Ik denk dat je daar beter uit de verf komt.
Voor nu, gewoon lekker testen vrijdag en duimen voor een positieve uitslag.

En, om je te behoeden, je bent 1 (!) cyclus bezig, verwacht geen *ahum* wonderen.. straks ben je nog een jaar bezig en zit je totaal over de zeik van de stress.
Nou! Was ik even in de war! :bonk: Het duurde zeker 5 minuten voor ik 1 en 1 had opgeteld en door had dat het topic "ben ik zwanger?" hier in de hoop was gegooid.

Bevestigd wel mooi wat ik TO probeerde uit te leggen. Om de 5 minuten een topic met die vraag... :)
Sylviaavdb het is niet mijn bedoeling geweest om iemand te kwetsen, maar de insteek was een nuchtere reactie. Je vroeg of je zwanger bent, dat weten we niet, daar kan alleen een test uitsluitsel over geveb.
Als je wil kletsen over hoe spannend het wachten is dan was dat een andere vraag geweest.
Anyway sorry als ik je gekwetst heb.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Misschien is zwangerschapspagina forum een aanrader? 😃 #vriendelijkebedoelingen
Colalight2017 schreef:
11-07-2017 21:58
Misschien is zwangerschapspagina forum een aanrader? 😃 #vriendelijkebedoelingen
Je bent heel lief! :hug: :)

De pijler "zwanger" hier is ook prima geschikt. Daar zitten alle lieve forummers.

Ik iig (nog) niet. Muv nu. (6)
Reageer ik nota bene vanavond nog op een topic over een dame die zwanger is geworden, besef ik me dat ik 2 dagen over tijd ben (volgens mijn app). Ik voelde al weinig buikkrampen, maar gisteren wel 1tje.
Tijdens het tandenpoetsen net dacht ik; laat ik eens kijken, ik zal zometeen wel ongesteld worden, maar voor de zekerheid even een test.

En ik wacht en ik wacht en ik heb zo'n Coolblue ding. En ik zie opeens "Zwanger". Ik denk Nee...... ( :-) ) dat kan niet (natuurlijk kan het wel als je EEN (EEN EEN EEN!!!!!) keer onveilig hebt gevreeen. Serieus 1 keer maar :-O ) En er staat 2-3 weken bij.
Ik ben nog ergens in ongeloof. Ik ga het van de week weer proberen want ik geloof het niet. Ik 'voel' me niet zwanger. Maar misschien ben ik het wel echt?
If so, dan ga ik echt een vreugdedansje doen. Ik durf het nog met niemand te delen, behalve met de duizenden vrouwen hier online op Viva :P
Dus dat :-D
Wauw. Gefeliciteerd! Ik kan niet helemaal uit je bericht opmaken of het gepland is? Als de digitale test het zegt en je over tijd bent is het wel echt hoor ;)
Weet de man in kwestie ook dat er kans was op zwangerschap na die EEN (EEN EEN EEN!!!!!) keer onveilige vrijpartij?
~ It takes a rad mama to be a father too ~
bam_1984 schreef:
13-07-2017 12:19
Weet de man in kwestie ook dat er kans was op zwangerschap na die EEN (EEN EEN EEN!!!!!) keer onveilige vrijpartij?
Jazeker :-) het is heel erg welkom
Saga_Röversdotter schreef:
13-07-2017 11:07
Wauw. Gefeliciteerd! Ik kan niet helemaal uit je bericht opmaken of het gepland is? Als de digitale test het zegt en je over tijd bent is het wel echt hoor ;)
Eigenlijk wel gepland, maar een stuk sneller dan verwacht :-)
IntoTheWoods schreef:
13-07-2017 12:35
Jazeker :-) het is heel erg welkom

Gefeliciteerd! :cheer2:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Lady_Voldemort schreef:
11-07-2017 21:07
:cheer:
Natte tosti..
Oh en ik mag van mezelf héél onaardig doen want ik heb galstenen en daardoor alvleesklierontsteking en ik lig al 5 dagen in het ziekenhuis. Ik heb pijn, maak me zorgen en verveel me de tyfus.
Natte tosti..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven