Minnaar
woensdag 11 februari 2009 om 09:20
Oh lieve dames toch....Als wij toch eens met zijn allen de kroeg indoken. Dan zou geen man veilig meer zijn (of vrouw)...
Ik ben ook zo blij met dit forum. Graaggedaan, ik post ook niets bij andere topics heeeeeeeel af en toe eens. HEeft geen zin. Ze zijn vastgeroest in het keurslijf. En ik vermoed zelfs dat ze stiekem toch ook wel eens zullen verlangen naar 'dat' wat wij meemaken en hebben.
@Kj...tja...er is zoveel gezegd....Ik heb ook een SV gehad waarik een beetje aan verknocht was. Wij hebben het gaandeweg laten slinken. Geen contact meer opnemen niet meer bellen. Tot laatst en nu merk ik dat er geen gevoel meer bij zit....heel erg fijn. Heb hem in september nog getroffen in een hotel...Was erg leuk maar zonder gevoel....
Miss is het vuurtje langzaam laten doven wel een idee...
En ja een tweede SV erbij....Lijkt me geen slecht idee.
@ Schaap....jouw nr 1 kent jouw sv en jouw sv's nr 1 ken jij ook en andersom....Sjonge dat is wel heel spannend.
En dan nog ff iets...volgens mij moet je van je nr 1 ook toch wel de nodige aandacht krijgen??? Dat is toch ook niet helemaal juist? Of zie ik dat verkeerd???
Voor de rest allemaal een kusje
Ik ben ook zo blij met dit forum. Graaggedaan, ik post ook niets bij andere topics heeeeeeeel af en toe eens. HEeft geen zin. Ze zijn vastgeroest in het keurslijf. En ik vermoed zelfs dat ze stiekem toch ook wel eens zullen verlangen naar 'dat' wat wij meemaken en hebben.
@Kj...tja...er is zoveel gezegd....Ik heb ook een SV gehad waarik een beetje aan verknocht was. Wij hebben het gaandeweg laten slinken. Geen contact meer opnemen niet meer bellen. Tot laatst en nu merk ik dat er geen gevoel meer bij zit....heel erg fijn. Heb hem in september nog getroffen in een hotel...Was erg leuk maar zonder gevoel....
Miss is het vuurtje langzaam laten doven wel een idee...
En ja een tweede SV erbij....Lijkt me geen slecht idee.
@ Schaap....jouw nr 1 kent jouw sv en jouw sv's nr 1 ken jij ook en andersom....Sjonge dat is wel heel spannend.
En dan nog ff iets...volgens mij moet je van je nr 1 ook toch wel de nodige aandacht krijgen??? Dat is toch ook niet helemaal juist? Of zie ik dat verkeerd???
Voor de rest allemaal een kusje
woensdag 11 februari 2009 om 09:31
Daar was ik weer eens.
@kj wat een rot situatie met je sv is dit zeg.
Het lijkt me zo moeilijk om mee om te gaan.
Je verstand zegt je dat dit beter over kan zijn, het liefst vandaag nog. Maar je hart wil daar voorlopig nog niet echt aan als hij wat van zich laat horen denk ik.
Wat de anderen ook al zeiden een tweede sv erbij doet wonderen, zo kom ik aan mijn huidige sv.
Heb hem via internet ontmoet en inmiddels zijn we al ruim een jaar verder en genieten we nog steeds van elkaar waneer het maar kan.
Zelfs als je in de lappenmand ligt zoals ik de afgelopen week.
Geloof me een sv is een erg goed medicijn tegen vele kwalen.
@kj wat een rot situatie met je sv is dit zeg.
Het lijkt me zo moeilijk om mee om te gaan.
Je verstand zegt je dat dit beter over kan zijn, het liefst vandaag nog. Maar je hart wil daar voorlopig nog niet echt aan als hij wat van zich laat horen denk ik.
Wat de anderen ook al zeiden een tweede sv erbij doet wonderen, zo kom ik aan mijn huidige sv.
Heb hem via internet ontmoet en inmiddels zijn we al ruim een jaar verder en genieten we nog steeds van elkaar waneer het maar kan.
Zelfs als je in de lappenmand ligt zoals ik de afgelopen week.
Geloof me een sv is een erg goed medicijn tegen vele kwalen.
woensdag 11 februari 2009 om 09:31
Laten slinken, doorbloeden, allemaal hetzelfde maar niet bevredigend.
Soms wil je dat simpelweg de fatsoensnormen worden toegepast en dat je bij wijze van spreken persoonlijk wordt bedankt voor de hoogtepunten.
Het liefst doe je dat zelf maar je wilt ook dat de deur op een kiertje blijft want de sex was goed. En dat wil hij waarschijnlijk ook. Dat deurtje is bij mij dus wel weer een paar keer opengegaan. De ene keer kan ik daar beter mee omgaan dan de andere keer.
Soms wil je dat simpelweg de fatsoensnormen worden toegepast en dat je bij wijze van spreken persoonlijk wordt bedankt voor de hoogtepunten.
Het liefst doe je dat zelf maar je wilt ook dat de deur op een kiertje blijft want de sex was goed. En dat wil hij waarschijnlijk ook. Dat deurtje is bij mij dus wel weer een paar keer opengegaan. De ene keer kan ik daar beter mee omgaan dan de andere keer.
woensdag 11 februari 2009 om 09:40
@mac123, gewoon stap voor stap.
Wie weet wat je van hem vind als je hem eenmaal ziet?
Het helpt als je van te voren een vastomlijnd plan hebt van wat jullie gaan doen.
Mijn huidige sv en ik hadden afgesproken te gaan wandelen in een mooi groot park vlakbij.
Met mijn vorige sv ging ik ( echt waar ) karten.
Het klinkt misschien vreemd, maar in beide gevallen hielp het de zenuwen die eerste ongemakkelijke minuten in bedwang te houden en daarna ging alles eigenlijk vanzelf.
Vergeet ik het belangrijkste nog, veel plezier op je date!!
Wie weet wat je van hem vind als je hem eenmaal ziet?
Het helpt als je van te voren een vastomlijnd plan hebt van wat jullie gaan doen.
Mijn huidige sv en ik hadden afgesproken te gaan wandelen in een mooi groot park vlakbij.
Met mijn vorige sv ging ik ( echt waar ) karten.
Het klinkt misschien vreemd, maar in beide gevallen hielp het de zenuwen die eerste ongemakkelijke minuten in bedwang te houden en daarna ging alles eigenlijk vanzelf.
Vergeet ik het belangrijkste nog, veel plezier op je date!!
woensdag 11 februari 2009 om 17:43
woensdag 11 februari 2009 om 17:56
woensdag 11 februari 2009 om 18:02
Ja dat heb ik ook zo ervaren... na mails uiteindelijk een afsoraak gemaakt waarvan we beide wisten dat het om sex ging. Maar ik kon hem al zo´n 20 jaar, dus was aardig vertrouwd. Maar toch dan zit je daar in een hotelkamer, beide wat te kletsen met als doel sex.. Hele aparte ervaring voor de eerste keer.. moet zeggen dat het daarna iets makkelijker ging.
woensdag 11 februari 2009 om 18:10
quote:
Voor de rest allemaal een kusjeze weten alleen de s in het sv-schap niet.
Voor de rest allemaal een kusjeze weten alleen de s in het sv-schap niet.
woensdag 11 februari 2009 om 18:58
Goh, dacht ik dat ik slecht was, is mijn relatie met een GM nog niets vergeleken bij wat ik hier lees: een verhouding met een man van wie je de vrouw kent. Dat zou ik nou nooit doen. Niet dat ik zo nobel ben maar ik ben bang een vriendin te verliezen als het uitkomt (heb weleens een oogje gehad op de partner van een hele goede vriendin). En ik zou me ook wel schamen, zou haar niet meer onder ogen durven komen. Nee, zoiets gaat me te ver. Ik bedoel het niet veroordelend, misschien piep ik wel anders als er een echt onweerstaanbaar heerschap tussen zou zitten dat werk van me zou maken. Oprecht belangstellend bedoeld: hoe kom je met je geweten in het reine?
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
woensdag 11 februari 2009 om 19:26
@Graaggedaan.
Ik wil het best wat gedetailleerder uitleggen maar te veel kans op herkenning.
Ik was ook een moraalridder (geef het eerlijk toe) "dat doe je gewoon niet" was mijn motto. Het is me in een onbewaakt/kwetsbaar ogenblik gebeurd. Dat is waarom ik een date (hij wil dat wel) voor me uitschuif. Dus ik kan me jou reactie goed voorstellen. 2 maanden geleden had ik waarschijnlijk de zelfde oprechte vraag gesteld en om eerlijk te zijn stel ik die vragen allemaal aan mezelf op dit moment.
Ik wil het best wat gedetailleerder uitleggen maar te veel kans op herkenning.
Ik was ook een moraalridder (geef het eerlijk toe) "dat doe je gewoon niet" was mijn motto. Het is me in een onbewaakt/kwetsbaar ogenblik gebeurd. Dat is waarom ik een date (hij wil dat wel) voor me uitschuif. Dus ik kan me jou reactie goed voorstellen. 2 maanden geleden had ik waarschijnlijk de zelfde oprechte vraag gesteld en om eerlijk te zijn stel ik die vragen allemaal aan mezelf op dit moment.
donderdag 12 februari 2009 om 00:20
Ik ben nooit een moraalridder geweest, ik ben gewoon slecht
Zei tegen mijn man (nu ex man) dat ie het gerust met een ander mocht doen, als ie het maar veilig deed en ik het niet zou te weten.
Nounounou, ben een week of drie amper aangekeken...
En nu, echt gek op date en zal zo blij zijn als ik hem het weekend weer zie! (had dat nooit verwacht van mezelf) Maar toch maakt het me een soort van onrustig dat ik geen sv/sc/minnaar what ever heb. Ik weet heus wel dat het slecht is, foute gedachten zijn (al ben ik eerlijk geweest en heb ik geen trouw beloofd aan date) maar toch spookt het door mijn hoofd en het voelt aan als iets wat niet mag. Hoe kan dat nou?
Misschien omdat ik met een sv/sc/minnaar verder niks hoef?
Overigens, de spanning tussen collega en mij is niet echt afgenomen, al doen we echt helemaal niks. Toch leuk om te merken
@Mac, spannend hoor, ben heel benieuwd hoe het zal gaan!
@Kortjakje, hoe gaat het nou?
@De rest, lekker dromen en genieten!
*Zoekt stofdoek en schaar voor de boekenlegger*
Zei tegen mijn man (nu ex man) dat ie het gerust met een ander mocht doen, als ie het maar veilig deed en ik het niet zou te weten.
Nounounou, ben een week of drie amper aangekeken...
En nu, echt gek op date en zal zo blij zijn als ik hem het weekend weer zie! (had dat nooit verwacht van mezelf) Maar toch maakt het me een soort van onrustig dat ik geen sv/sc/minnaar what ever heb. Ik weet heus wel dat het slecht is, foute gedachten zijn (al ben ik eerlijk geweest en heb ik geen trouw beloofd aan date) maar toch spookt het door mijn hoofd en het voelt aan als iets wat niet mag. Hoe kan dat nou?
Misschien omdat ik met een sv/sc/minnaar verder niks hoef?
Overigens, de spanning tussen collega en mij is niet echt afgenomen, al doen we echt helemaal niks. Toch leuk om te merken
@Mac, spannend hoor, ben heel benieuwd hoe het zal gaan!
@Kortjakje, hoe gaat het nou?
@De rest, lekker dromen en genieten!
*Zoekt stofdoek en schaar voor de boekenlegger*
donderdag 12 februari 2009 om 08:45
Geloof ook niet dat IK ooit echt een moraalridder ben geweest. Wel opgevoed (natuurlijk) met de 'normen en waarden' zoals die voor velen gelden en met (nog steeds) af en toe wat moeite om daar los van te komen, maar in mij zit inderdaad een wildere/vrijere versie dan wat normaliter wordt 'verwacht'.
Dagdeel met SV was trouwens weer heerlijk
Dagdeel met SV was trouwens weer heerlijk
donderdag 12 februari 2009 om 08:58
MAc....spannend hoor...Wanneer ging het plaatsvinden??
Bij mijn eerste date was het ook even aftasten....en dat klikte goed. Was gewoon een lunch. Eerste date daarna spatte de vonken eraf en dat doet het nog steeds.
En schaap...toch vind ik dat wat jij doet enorm spannend hoor. Ben je niet enorm bang voor de gevolgen ervan? Daarom ben ik blij dat mijn SV heeeeeel ergens anders woont.
En toy...fijn dat verlangen. Ik denk dat jij nu een soort van heeel onrustig gevoel hebt. Wie weet krijgt het nog een plaatsje. Hang in there babe!
En mynick....fijn voor je!
Bij mijn eerste date was het ook even aftasten....en dat klikte goed. Was gewoon een lunch. Eerste date daarna spatte de vonken eraf en dat doet het nog steeds.
En schaap...toch vind ik dat wat jij doet enorm spannend hoor. Ben je niet enorm bang voor de gevolgen ervan? Daarom ben ik blij dat mijn SV heeeeeel ergens anders woont.
En toy...fijn dat verlangen. Ik denk dat jij nu een soort van heeel onrustig gevoel hebt. Wie weet krijgt het nog een plaatsje. Hang in there babe!
En mynick....fijn voor je!
donderdag 12 februari 2009 om 09:14
quote:stewardess schreef op 11 februari 2009 @ 09:41:
Ik zou zenuwachtiger zijn om te karten dan om seks te hebben, haha.
hahahaha, dat was ik ook hoor, en hij volgens mij ook.
Maar juist daardoor kregen we uiteindelijk de slappe lach en daarna liep het eigenlijk heel prettig.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat het in alle opzichten een heel erg geslaagde sv ontmoeting was met na het karten vooral veel s en weinig v meer
Ik zou zenuwachtiger zijn om te karten dan om seks te hebben, haha.
hahahaha, dat was ik ook hoor, en hij volgens mij ook.
Maar juist daardoor kregen we uiteindelijk de slappe lach en daarna liep het eigenlijk heel prettig.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat het in alle opzichten een heel erg geslaagde sv ontmoeting was met na het karten vooral veel s en weinig v meer