Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Cateautje schreef:
10-07-2017 12:59
Eczeem krijg je weg door je handen alleen te wassen met Sunlightzeep. Het verdwijnt en komt niet meer terug binnen twee dagen.
Drogen je handen daar niet vreselijk van uit juist? Ik gebruik sunlightzeep als vlekkenmiddeltje bij wasgoed.
amarna schreef:
12-07-2017 11:15
Ik gebruik nu 3 weken het wimperserum van Kruidvat en warempel, mijn wimpers zijn al iets langer!
Ik ga er fijn een poosje meer door. Het irriteert niet, gelukkig!
Hier nu een maand bezig, maar helaas merk ik nog geen verschil :"-(
Ik heb onlangs de Honey i Washed My Hair shampoo bar van Lush gekocht. Daarvoor gebruikte ik een shampoo-conditioner van Lush (Godiva). Ik moet zeggen dat deze me minder goed bevalt, mijn haar wordt er vet van en er lijkt zelfs een soort vettig laagje op mijn hoofdhuid achter te blijven. Ik probeer 'm nog even, misschien gebruikte ik teveel.
Verder wel echt fan van Lush, ik wil de Dream Cream heel graag proberen omdat iedereen daar zo lyrisch over is, maar vind m nogal prijzig. Hier iemand ervaring?

Verder heb ik 100 euro aan Bijenkorf cadeaubonnen, dus ik ga kijken voor nieuw parfum en een fijn beautyproduct (MAC/Kiehls/Clinique).
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nu 4 maanden het wimperserum van Kruidvat en heb echt het idee dat mijn wimpers langer zijn geworden, al moet je het wel lang volhouden. Vandaag had ik een aparte 'bijwerking'. Er zat iets in mijn oog, het leek een wimpertje te zijn bij de binnenste ooghoek. Ik kreeg hem niet weg dus pakte de pincet. Zat de wimper dus vast... na goed turen in de spiegel zag ik dat ik nieuwe wimpers heb helemaal bij het 'bolletje'. Dat is geen handige plek dus ik breng het serum voortaan niet zo ver meer aan...
Emma95 schreef:
12-07-2017 11:29
Muisje, wat voor kleur huid en haar heb jij?
Ik heb de Braun IPL besteld. Ben zo benieuwd.
Heb een medium huid en donkerblonde haartjes.
Ik zou mijn huid ook medium noemen ;-D mijn haar is behoorlijk donker, donkerbruin.
welk model philips lumea hebje,muisje?
Ik heb het wimperserum van het Kruidvat een maand of 2 gebruikt en ben toen gestopt omdat mijn wimpers héél erg gingen krullen! Je zou denken: mooi, scheelt weer, hoef je geen wimper kruller meer te gebruiken....

Maar ze krullen zo ver omhoog dat het echt lelijk staat. Bijna zo ver dat ze weer terug gaan mijn oog in en ook heel erg rommelig.
Inmiddels al een week of 3 gestopt met het serum en het gaat maar niet weg. Die irritante krul blijft er in zitten.

Niemand anders daar last van?
jup helaas wel, viel mij ook al op dat ze echt alle kanten op gaan nu
Lorem Ipsum
Een paar van jullie waren enthousiast over de reiningsdoekjes van de Action...nu ben ik nieuwsgierig en ben vanmiddag gaan kijken maar ik zag dat ze allemaal verschillende hebben. Over welke zijn jullie nou enthousiast? Zag iets staan van Onyx ofzo, kokos en zelfs houtskool.
Er wordt die roze microvezeldoekjes bedoeld, dus voor hergebruik. Werken geweldig, en in combi met kokosolie (of een ander vet) krijg ik er zelfs moeiteloos waterproof mascara mee weg.
Emma95 schreef:
12-07-2017 11:27
Ik gebruik het serum nu bijna 4 maanden en nog steeds is ie niet op. En mijn wimpers groeien nog steeds.

De beste mascara vind ik toch die van Max Factor. De Masterpiece waterproof of de 2000 calorie waterproof. Die lopen echt niet uit en je krijgt geen dikke klodders op je wimpers.
Essence en Hema waterproof blijven ook goed zitten, maar daar komen zwarte korreltjes vanaf na een tijd.

Waarom zou je een witte primer op je wimpers gebruiken? Ik doe drie dunne laagjes mascara. Zelfde resultaat.
Blijft uitlopen..ik denk toch een vettige huid onder mijn ogen.
En 3 laagjes Clinique Lash power vind ik zonde vh geld.
Vandaar 1 laagje primer, 1 laagje Lash power
Als je wint heb je vrienden...
Venusss schreef:
12-07-2017 17:13
Ik heb het wimperserum van het Kruidvat een maand of 2 gebruikt en ben toen gestopt omdat mijn wimpers héél erg gingen krullen! Je zou denken: mooi, scheelt weer, hoef je geen wimper kruller meer te gebruiken....

Maar ze krullen zo ver omhoog dat het echt lelijk staat. Bijna zo ver dat ze weer terug gaan mijn oog in en ook heel erg rommelig.
Inmiddels al een week of 3 gestopt met het serum en het gaat maar niet weg. Die irritante krul blijft er in zitten.

Niemand anders daar last van?

Nee, ik totaal niet. Bij mij zijn ze gewoon mooi lang! Maar...ik begon ermee toen ik amper wimpers had, dus het kan best dat ze in een later stadium wel zo gaan krullen. Misschien heb je ook krullend haar? Mijn haar is super steil, misschien heeft dat ook invloed. Als ze bij mij ook raar gaan doen zal ik het hier melden.
Ik denk trouwens dat je wimpers na verloop van tijd weer normaal worden. Ze zijn nu gekruld, dat blijft zo tot ze uitvallen, ze gaan niet zomaar uit de krul. En dan komen er weer nieuwe wimpers die minder krullen, denk ik.
MonicaG schreef:
12-07-2017 18:46
Er wordt die roze microvezeldoekjes bedoeld, dus voor hergebruik. Werken geweldig, en in combi met kokosolie (of een ander vet) krijg ik er zelfs moeiteloos waterproof mascara mee weg.
Voorzichtig zijn met vet/olie bij de ogen! Je traanbuisjes kunnen er van verstopt raken en je kunt er bindweefselontsteking (conjunctivitis) van krijgen. Veel oliesoorten zijn te "zwaar" voor het tere oogweefsel. Nivea uit het blauwe blikje en babyolie zijn berucht. Beter uitsluitend olie gebruiken die voor het verwijderen van oogmakeup gemaakt is.
MonicaG schreef:
12-07-2017 18:46
Welke doekjes zijn dat dan?
Ik gebruik altijd wattenschijfjes om mijn gezicht schoon te maken en heb vandaag de (cotton) peeling wattenschijfjes gekocht bij kruidvat, eigen merk. Ik was verbaasd en vind ze fijn. Er zit aan de ene kant een korrel in (flink veel). Andere kant is gewoon soft. Kostte € 1,20 en er zitten er ca 35.
Link weg gehaald.
anoniem_129305 wijzigde dit bericht op 13-07-2017 09:19
87.04% gewijzigd
..
anoniem_129305 wijzigde dit bericht op 13-07-2017 09:24
97.75% gewijzigd
ella70 schreef:
12-07-2017 17:01
welk model philips lumea hebje,muisje?
Ik heb even gekeken maar het staat er niet op. En de doos ligt ergens op zolder. Heb ook even gezocht op internet maar daar zie ik hem niet voorbij komen, de mijne is ook al zeker 5 jaar oud. Het is in ieder geval een 'groot' model en zonder allerlei opzetstukjes. Ik zie dat er inmiddels allerlei fancy varianten zijn!

Ik hoop dat diegenen die hem aanschaffen er net zoveel plezier van hebben! Kost zoveel geld zo'n apparaat maar als het zn werk doet is het dat zeker waard.
nee celine waarom die link... zoveel vrolijke kleurtjes
(zaten er er ook maar zoveel kleurtjes in mijn portemonnee)
Lorem Ipsum
amarna schreef:
12-07-2017 21:25
Voorzichtig zijn met vet/olie bij de ogen! Je traanbuisjes kunnen er van verstopt raken en je kunt er bindweefselontsteking (conjunctivitis) van krijgen. Veel oliesoorten zijn te "zwaar" voor het tere oogweefsel. Nivea uit het blauwe blikje en babyolie zijn berucht. Beter uitsluitend olie gebruiken die voor het verwijderen van oogmakeup gemaakt is.

Bedankt voor de waarschuwing. Ik gebruik denk ik nu ruim een half jaar extra vierge kokosolie en tot nu toe geen klachten, integendeel: doordat ik minder hard moet schrobben (zelfs met bifaseproduct kreeg ik mascara vaak niet helemaal weg) is mijn huid veel minder geïrriteerd.
Babyolie en nivea zou ik sowieso niet op m'n ogen gebruiken vanwege de geurstoffen alleen al, lijkt me garantie voor branderigheid etc, idd. al helemaal op de tere huid rond de ogen.

Frietmetmayo schreef:
12-07-2017 21:34
Welke doekjes zijn dat dan?

Deze, zitten in een transparant plastic koker en liggen bij de make-up, kost dacht ik 0.89€ of zo.

Afbeelding
Oeh, ik heb deze week trouwens de Babyliss Curl Secret gehaald bij Kruidvat, was hier (België) in actie voor €49.99 en ik ben helemaal verliefd :heart:

Op een minuut of 20 heb ik mijn haar (flinke bos, lengte tot iets onder mijn sleutelbeen) helemaal gekruld. Met mijn Carmen was ik daar minstens een uur mee bezig en vaak had ik de punten niet helemaal mee, waardoor ik dan rechte stukjes had, zag er nogal willen-maar-niet-kunnen uit, en dan heb ik het nog niet over hoe lastig het is om die tang er fatsoenlijk in te draaien zonder je oren of vingers of hoofdhuid te verbranden.
Krullen lijken ook steviger en elastischer te zijn, met de Carmen zakten ze veel sneller uit, ook al had ik de temperatuur op maximum en hield ik de tang per krul min. 10 seconden erin.

Nadeel tov Carmen is dat ik met de Babyliss niet kan kiezen welke dikte krullen ik wil en bij de Babyliss moet je je pluk haar eerst even twisten, anders pakt ie het niet; hierdoor is uitkammen wat moeilijker, maar al bij al wint de Babyliss het toch voor mij :cheer:
Leuke topic! Ik ga meedoen! :popcorn:

Super Spot Remover van Origins:
Droogt puistjes snel uit en stinkt niet.

Stay Matte But Not Flat Powder van NYX:
De enige compact poeder die niet cakerig aanvoelt en ook goed blijft zitten.

Moisterising bodylotion van E45:
Mijn vriend die in London woont heeft me deze volle bodylotion opgestuurd. Hemels! M'n huid voelt lekker zacht en soepel aan. Niet droog en trekkerig.

Cicaplast balsem B5 van La Roche-Posay:
Nadat ik een allergische reactie kreeg van een dagcreme, heeft de dame van de apotheek mij deze balsem aangeraden. Na 2 dagen zag je niets meer van de rode, droge vlekken die ik in m'n gezicht had. Nu heb ik altijd een tube in huis. Helpt ook tegen andere huid irritaties. Laatst heb ik deze balsem ook gebruikt voor de huid rondom een litteken op m'n schouderblad. Ik kan niet meer zonder.
Action staat vandaag (weer) op mijn lijstje. Handig die doekjes. Nooit gezien daar maar ga eens beter kijken.
Catrice HD Liquid Coverage Foundation: heel goede dekking zonder cakey te zijn, ik heb voor rode vlekken/puistjes/... geen extra camouflage meer nodig.

Ik gebruikte vroeger Clinique redness solution à €35, maar deze Catrice doet voor €7 zijn werk ook heel erg goed, ik denk niet dat ik terug ga naar Clinique.
Hij schijnt wel minder geschikt voor een drogere huid (Veracamilla was er dacht ik wat minder over te spreken) maar op mijn gemengde huid doet ie het heel goed.

En waar ik vroeger 'niet in geloofde: druppeltjes die je over je nagellak doet om het sneller te laten drogen werken echt, ik heb ze altijd van Essence, dus hoeft niet eens duur te zijn.
Bedankt voor de foto van het make up doekje van de Action. Staat op mijn lijstje.
Nu nog de kokos...ik herinner me met geur iig en onbewerkt? Welke hebben jullie waar gekocht?

Zelf ben ik gek op de Miss Manga mascara van L'Oréal.

Zag op Groupon iets over houtskool tandpasta...vind het een beetje raar maar zijn hier mensen enthousiast over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven