Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Neen, toch niet! Ik heb zelf de verpakking nog opengeknipt. Misschien toch maar eens contact opnemen met Rimmel. Een productiefoutje is natuurlijk altijd mogelijk. En alle andere gebruikers lijken erg tevreden dus...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Neen, toch niet! Ik heb zelf de verpakking nog opengeknipt. Misschien toch maar eens contact opnemen met Rimmel. Een productiefoutje is natuurlijk altijd mogelijk. En alle andere gebruikers lijken erg tevreden dus...
Jitsie schreef:
13-07-2017 11:23
Momenteel die van de AH. Zie foto hieronder. Die kan je vinden bij de bio/dieet producten. De kokosolie die je bij de olijfolie etc kan vinden is ontgeurd. Dus die neem je beter niet.

Afbeelding
Thanks!

Roze doekjes van de action inmiddels in huis, al gebruikt en op 60 graden meegewassen met de handdoeken. Zijn idd fijne doekjes.
Beautyblender-dupes van H&M zijn ook goeie.

Met die van Kruidvat sla ik mezelf een hersenschudding, die van Action zijn ook steenhard - maar die van H&M zijn echt heel fijn :thumbsup:
Dank je voor de tip!

Heel veel beauty producten bij etos 1+1 gratis,dat word inslaan!!! :jump:

Veel shop plezier dames! :cheer2:
Naar aanleiding van dit topic heb ik Brow this way van Rimmel gekocht (zo'n €20 goedkoper dan die van Benefit) en ben er echt heel blij mee. Ik heb medium brown (ben roodharig en bleek) en echt perfect!

Afbeelding
Ik heb mijn IPL-apparaat ontvangen, van Braun.
Het werkt heel simpel. Gewoon elk plekje flitsen. Is zo gebeurd. Het rode licht is wel heel erg schel, dus ik kijk er niet in.
Je moet em gebruiken na het scheren, tot 48 uur erna, en dan elke week. Haartjes moeten net boven de oppervlakte komen.
Na 4 weken moet je resultaat gaan zien.

Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte.
Graag, Emma95. Het is best een flinke aanschaf, maar het lijkt me heerlijk om m'n oksels altijd haar- en stoppelvrij te hebben!
Ja, en je benen.....
Bikinilijn heb ik nog niet gedaan.
Iemand noemde hier de een spray van Australian Gold voor onder de zonnebank. Was dat de bronzing spray intensifier? Vraag me af of je deze kan gebruiken op een nog niet voorgebruinde huid..
ainne schreef:
16-07-2017 12:23
Naar aanleiding van dit topic heb ik Brow this way van Rimmel gekocht (zo'n €20 goedkoper dan die van Benefit) en ben er echt heel blij mee. Ik heb medium brown (ben roodharig en bleek) en echt perfect!
Leuk te horen :-) Dat was mijn tip. Ik heb ook de medium (ben donkerblond), het was een impulsaankoop en ik ben er ook nog steeds blij mee.
.
Mademoiselle83, dat kan,je krijgt snel kleurtje maar is uitwasbaar onder de douche.

Voor blijvende bruining moet je wel meerdere keren onder de zonnebank,niet te lang!

Ben zelf wit en ben nu 10 keer geweest 10 a 15 min lang weekelijks,mijn gezicht altijd minder lang dan mijn lijf.

Heb nu prachtig licht bruin kleurtje dus ik stop nu ff mee.

Draag een speciaal brilletje aub,veel plezier! :daisy:
Twobirds2 schreef:
17-07-2017 16:06
Mademoiselle83, dat kan,je krijgt snel kleurtje maar is uitwasbaar onder de douche.

Voor blijvende bruining moet je wel meerdere keren onder de zonnebank,niet te lang!

Ben zelf wit en ben nu 10 keer geweest 10 a 15 min lang weekelijks,mijn gezicht altijd minder lang dan mijn lijf.

Heb nu prachtig licht bruin kleurtje dus ik stop nu ff mee.

Draag een speciaal brilletje aub,veel plezier! :daisy:
Oh is het toch dan een soort van zelfbruiner? Ik ga al jaren niet meer naar de zonnebank maar wilde weer een mooi kleurtje opbouwen :)
Ik gebruik de st.Moriz zelfbruiner, wel met speciale handschoen.
Echt prachtige bruine kleur.
Ik heb de dark variant, er is ook een light, omdat ik al een tintje heb
Als je wint heb je vrienden...
Ik zoek juist geen zelfbruiner maar iets voor onder de zonnebank. St. Moriz is idd fijn!
Voor wie een mooie knalrode nagellak zoekt:
Heb Rimmel Super Gel Darling Dahlia gekocht, nr. 41.
1 laagje en het is al mooi.
Met nog een laagje gel topcoat is het helemaal super.
Australian gold voor onder de zonnebank versneld de bruining en is ook gelijk self tan.

Wat betekend dat je dierect een kleurtje hebt.

Tube van kruidvat zelfbruiner is super!
Emma95 schreef:
18-07-2017 07:59
Voor wie een mooie knalrode nagellak zoekt:
Heb Rimmel Super Gel Darling Dahlia gekocht, nr. 41.
1 laagje en het is al mooi.
Met nog een laagje gel topcoat is het helemaal super.
Ja deze inderdaad! Toevallig gister aan een vriendin aangeraden. Ik vind hem persoonlijk niet echt dieprood, maar daar hou ik ook niet van.
Rimmel is bij Kruidvat 1 plus 1 gratis.
Ook handug voir de wenkbrauwpoeder.
mademoiselle83 schreef:
17-07-2017 17:44
Oh is het toch dan een soort van zelfbruiner? Ik ga al jaren niet meer naar de zonnebank maar wilde weer een mooi kleurtje opbouwen :)
Sommige crèmes van Australian gold zijn met Bronzer, maar er zijn ook crèmes zonder bronzer.

Deze bvb: Australian Gold Dark Tanning Accelerator

Als je op de website van Australian Gold gaat kijken kan je selecteren op: "zonnebank" en vervolgens aanduiden "geen bronzers". Dan zie je de gewenste mogelijkheden.
MonicaG schreef:
13-07-2017 11:27
Van deze shampoo word ik ook altijd zo blij, hij ruikt ook echt heerlijk, zat ooit een mini van in een Bluxbox of zo en sindsdien koop ik hem regelmatig full size:

Afbeelding
Waar koop je die Monica?
Voor degenen die de producten van the ordinairy gebruiken, merken jullie verbetering van de huid?

Ik ben nu 1,5 maand aan het smeren, maar helaas bemerk ik geen verbetering tov van andere merken. De prijzen zijn gelukkig niet hoog, dus was het proberen waard. Maar had de hoop dat het de huid zou verstrakken.
syvon schreef:
18-07-2017 10:50
Waar koop je die Monica?

Staat hier gewoon bij mijn apotheek.

Voor NL heb ik deze link gevonden: http://www.newpharma.nl/klorane/513962/ ... 100ml.html
Emma95 schreef:
17-07-2017 10:42
Ja, en je benen.....
Bikinilijn heb ik nog niet gedaan.
Benen ook ja, maar dat lijkt me wel een enorme klus :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven