Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Woeps. Het ongewild dubbelposten is er ook nog dus.
anoniem_64172ba7212ed wijzigde dit bericht op 13-07-2017 15:32
72.86% gewijzigd
Whomi schreef:
13-07-2017 15:27
En ik krijg nu bij heel veel topics die ik wil openen een "404 deze pagina bestaat niet meer"-melding. Ik kan me niet voorstellen dat al die topics verwijderd zijn.
Die heb ik ook!
En
de pagina's doen het niet, als je op de pagina nummers klikt ga je twee pagina's verder en de pijltjes die erbij staan doen het ook niet. Oplossing: je moet in je balk bovenin (waar de URL staat) de cijfers aanpassen om een topic met meerdere pagina's te kunnen lezen.
Het lijkt hier de belastingdienst wel, leuker kunnen jullie het niet maken
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle
HuLang schreef:
12-07-2017 15:04
Er is zonet een nieuwe mijlpaal bereikt (toch voor mij): ALLE ( 6 ) topics onder de rubriek "Actieve topics" bevinden zich in de toekomst! :yes:

Heeft iemand al iets ontdekt dat momenteel beter werkt dan pakweg een maand geleden? Ik niet iig. Wat een ongelooflijk incompetente zooi zeg! :@

Wij zijn gewoon véél te makke schapen he, Viva weet dat uit vorige ervaringen en rekent er zelfs op! Een paar updates geleden was er tenminste nog een serieuze poging om een goed werkend alternatief voor deze forumklucht op te zetten, de nieuwe poging voor een schaduwforum is niets meer dan bluf want ik verneem daar helaas niets meer van.
Oh maar dat is er allang. Een verademing om op een forum te komen waar alles wél werkt ipv dit baggerforum.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Serpensortia schreef:
13-07-2017 15:33

Het lijkt hier de belastingdienst wel, leuker kunnen jullie het niet maken
Maar ook niet makkelijker
De smilies doen het sinds vandaag ook ineens niet meer bij mij. Niet heel belangrijk ok maar toch.
Wow 4 x!
De smilies doen het sinds vandaag ook ineens niet meer bij mij. Niet heel belangrijk ok maar toch.
- 404 foutmeldingen
- Onterechte melding dat ik niet zo snel achter elkaar mag posten terwijl het toen de eerste post van de dag zou worden.
- Dubbelposten
- sommige pagina's gaan niet open in topics. Je kan bvb niet naar de voorlaatste pagina.
Ik kreeg net bij elk topic dat ik aanklikte vanuit "jouw topics" de foutmelding "dit topic bestaat niet", terwijl het wel bestond.

Toen ik er eenmaal wel op kwam via de pijler, en een bericht plaatste, werd het bericht 4x geplaatst.
- 404 foutmeldingen waardoor ik 50% van de topics niet kan openen.
- Onterechte melding dat ik niet zo snel achter elkaar mag posten terwijl het toen de eerste post van de dag zou worden.
- Dubbelposten
- sommige pagina's gaan niet open in topics. Je kan bvb niet naar de voorlaatste pagina.
- Onterechte melding dat mijn bericht te weinig tekens zou bevatten terwijl ik 2 lange zinnen had getypt.
- Berichten die niet in de juiste chronologische volgorde verschijnen.
Dubbelposten... 4x (6)
Ik kan niet meer naar de voorgaande pagina. Waar ik ook op klik, ik blijf hangen op de laatste.

En ook al druk ik toch echt maar 1x op 'bericht plaatsen' vaak staat het er dan 3 of 4 x.
Het wordt een steeds grotere puinhoop zo.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik wordt weer om de haverklap uitgelogd, ook terwijl ik van een topic terug wil naar 'home' kom ik op de inlogpagina terecht.
:shout: Joehoeeee mod, kom je nog helpen?? :hello:
Fijn dat de smileys het weer doen en dat we weer gewoon kunnen bladeren in een topic.

Maar als jullie dit zo snel konden oplossen he, waarom moet het dan zo vreselijk lang duren voor we weer kunnen loepen en zo?
En die tijdbug is inmiddels ook niet grappig meer, trouwens.
Lady_Voldemort schreef:
13-07-2017 17:09
Fijn dat de smileys het weer doen en dat we weer gewoon kunnen bladeren in een topic.

Maar als jullie dit zo snel konden oplossen he, waarom moet het dan zo vreselijk lang duren voor we weer kunnen loepen en zo?
En die tijdbug is inmiddels ook niet grappig meer, trouwens.
Oh, bij mij wil die tijdbug nog weleens op de lachspieren werken... :sarcastic: ;)
Vooral wanneer die mijn geliefde associatiespel saboteert.. Wat ook niet meer spannend is.

Terechte vraag/ scherpe opmerking trouwens.
De reacties staan door elkaar. Quotes staan vaak vóór het bewuste bericht ipv erna. PB'en kan ik ook niet, ook niet als reactie op iemand. Dat 'verdwijnt' gewoon.
Ik zie overal weer 2-3-4 dubbele berichten opduiken......
Zou het misschien helpen als iedereen hier gewoon zijn eigen bericht even staft? Om het nog wat extra onder de aandacht te brengen zegmaar?
Lady_Voldemort schreef:
13-07-2017 19:44
Zou het misschien helpen als iedereen hier gewoon zijn eigen bericht even staft? Om het nog wat extra onder de aandacht te brengen zegmaar?
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle berichten welke je hier plaatst misschien ook even in 5-voud mailen ?
Wel steeds een andere titel gebruiken voor je mail uiteraard.
Niet geschoten is altijd mis
.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Is iemand er al achter hoe kan zien waar je gequote bent? Ik heb een (2) bovenin staan en geen idee waar ik moet kijken om die weg te halen. Soms weet ik het toevallig, maar deze staat er al een poosje... -.-'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven