Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
15-07-2017 10:58
Ik kan die buglijst nergens meer vinden, maar staat er nou al op dat ik mobiel niet meer voorbij de advertenties kom waar 'sponsored 'boven staat, oa Tom Tom en Sunweb. Powerd bij Adfactor, staat eronder.

Alles wat onder zo'n advertentie staat, laadt niet meer.
Wat betekent dat ik dus vrijwel nooit de laatste reacties op een topic kan lezen. Heel soms na 8x refreshen doet hij het opeens wél, maar daar heb ik geen zin meer in. Dit is al enige tijd aan de gang en ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan, maar het wordt alleen maar erger.
Nadat forummen op de standaardbrowser van WP (Explorer) al onmogelijk was, is het nu dus ook onmogelijk geworden op de alternatieve browser (Explora) waar het forum nog wel enigszins op werkte.
Oeh dat is ook wel een slechte browser. Ik denk dat je veel lekkerder gaat browsen als je overgaat op chrome of firefox. Sommige dingen werken echt niet in explorer en ontwikkelaars kunnen daar vaak weinig aan doen of laten het links liggen.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
Mamica schreef:
15-07-2017 12:15
Oeh dat is ook wel een slechte browser. Ik denk dat je veel lekkerder gaat browsen als je overgaat op chrome of firefox. Sommige dingen werken echt niet in explorer en ontwikkelaars kunnen daar vaak weinig aan doen of laten het links liggen.
Die browsers zijn er niet voor Windows Phone
.
Lucky_Birdie schreef:
15-07-2017 08:57
+Waarom staan sommige nicknames in het rood?
+Ik heb het idee dat ik de ene keer zie staan wanneer de laatste reactie was, en de andere keer wanneer een topic gestart is. Dat laatste vind ik dan totaal geen meerwaarde hebben.
+als ik op een topic klik waar ik eerder in gereageerd heb dan beland ik ergens midden in het topic, why?
+ waarom kan ik geen pijlers meer blokkeren?
+sommige vragen zullen vast al eerder gesteld zijn maar ik verwacht niet dat dit gelezen word.
Je gaat naar je eerste geplaatste reactie in een topic. Heb je niks aan maar dan weet je in elk geval waar je terecht komt :).
impala schreef:
15-07-2017 12:17
Die browsers zijn er niet voor Windows Phone
Ah lastig! wist ik niet.
Mamica schreef:
15-07-2017 12:19
Je gaat naar je eerste geplaatste reactie in een topic. Heb je niks aan maar dan weet je in elk geval waar je terecht komt :).
Ohh thnx, is inderdaad niet de plek waar ik uit wil komen, maar er zit dus logica achter.
Wel handig dat er gewoon verder geschreven kan worden in een topic uit 2015. Twee nieuwe versies verder en het blijft dezelfde ellende. Alle functies die essentieel zijn voor een goed werkend forum doen het niet.
Chapeau!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
15-07-2017 20:07
Wel handig dat er gewoon verder geschreven kan worden in een topic uit 2015. Twee nieuwe versies verder en het blijft dezelfde ellende. Alle functies die essentieel zijn voor een goed werkend forum doen het niet.
Chapeau!
Ja jammer is dat, na het gerommel de laatste dagen denk ik wel dat ze met 'iets' bezig zijn.
In mijn lijst staat een topic dat vier pagina's zou tellen.
Bij mij houden de reacties bij pagina twee op??
Mamica schreef:
15-07-2017 12:19

Ik ga niet naar m'n eerste geplaatste, maar naar de pagina waarop m'n eerstgeplaatste staat.
Na een tijdje van redelijk te doen ben ik nu terug bij bijna niet te doen. Avatars zijn weg, foto's zie ik niet meer en de balk bovenin is weer wit (op zich niet erg dat laatste, maar fatsoenlijk navigeren wil daardoor ook niet meer).
Vind het er eerlijk gezegd ook niet beter op worden, met iedere update wordt het juist slechter.
Ik wil helemaal niet iedere keer als begin pagina een lijst met topics die ik ben gestart of waar ik op gereageerd heb. Nu moet ik iedere keer op actieve / nieuwe topics klikken.
Ik wil gewoon pijlers kunnen blokken, nu is de helft van de lijst gevuld met onderwerpen die ik niet wil zien.
Als ik op een topic klik wil ik gewoon naar pagina 1 of de laatste pagina, niet halverwege in een topic bij mijn eerste reactie belanden.
Ik word simpel van die enorme reclames iedere keer tussendoor

Lang leve de "verbeter drang" van Sanoma, en hun meer dan actieve aanwezigheid op dit topic, fijn dat er gereageerd wordt en dat er ook naar ons geluisterd wordt :facepalm:
En leuk dat er nu een getal in de adresbalk staat, maar waar kan ik het topic terug vinden wat erbij hoort?
Er staan weer buitenlandse spammers IN topics. En ja, dat is al gestaft.

Misschien het deurbeleid wat hoger op de prioriteitenlijst plaatsen, zodat het eerder in de 'iedere dag worden er bugs opgelost' lijstje komt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
https://www.sayswho.nl
Een forum dat werkt! Daaaaaaag viva.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
En speciaal opgezet voor en door gestrande vivaforummers ;-)
Allen daarheen en spread the word! Niet alleen VF-ers welkom trouwens, ook anderen.
668, the neighbour of the Beast
Ik zie geen onderschriften meer. Zijn die bewust uitgezet?

(zodat we niet op die manier kunnen verwijzen naar het nieuwe, wel werkende forum sayswho.nl?)
stokst@@rtje schreef:
16-07-2017 13:48
Ik zie geen onderschriften meer. Zijn die bewust uitgezet?

(zodat we niet op die manier kunnen verwijzen naar het nieuwe, wel werkende forum sayswho.nl?)
Ik zie ze ook niet meer!
onderschriften zijn er nog wel hoor,
friezinnetje2014 schreef:
16-07-2017 14:14
onderschriften zijn er nog wel hoor,
Raar, bij mij (mobiel) zie ik ze niet. Zie je mijn onderschrift ook dan?
wanneer je iemand quote dan zie je ze niet, maar anders wel
friezinnetje2014 schreef:
16-07-2017 14:25
wanneer je iemand quote dan zie je ze niet, maar anders wel
Ik zie het nergens, bij niemand.

#Bugmelding
bij stokst@@rtje zie ik hem wel staan, bij jou niet, omdat je steeds quote
Ik zie ook nergens meer een onderschrift.

Sayswho.nl
als jullie hier alleen een nieuw forum willen spammen...
nbk schreef:
14-07-2017 00:42
Djeezzz, met een (2) ben je echt wel een lucky bastard hoor, niet zo zeuren...
Sorry? Ik zeur niet geloof ik, ik vind het gewoon vervelend omdat ik niet weet waar het staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven