Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 12 juli 2017 om 17:03
Graag on-topic, anders worden berichten die er wel toe doen totaal ondergesneeuwd. Jullie ongenoegen kunnen jullie bespreken in het na-praattopic of anders mailen naar forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 12 juli 2017 om 17:52
Beste mod
Het is inmiddels alweer een week geleden dat de CM even om de hoek keek om te laten weten dat hij/zij er nog is.
Sindsdien is het jammer genoeg weer akelig stil van hogerhand.
Gezien jullie statement dat er dagelijks bugs opgelost worden, neem ik aan dat in een hele week wel het een en ander gebeurd is dat voor ons gebruikers van belang is om te weten.
In het kader van de transparante, constructieve communicatie lees ik daarom graag de update van de voortgang en de vorderingen.
Alvast bedankt!
Het is inmiddels alweer een week geleden dat de CM even om de hoek keek om te laten weten dat hij/zij er nog is.
Sindsdien is het jammer genoeg weer akelig stil van hogerhand.
Gezien jullie statement dat er dagelijks bugs opgelost worden, neem ik aan dat in een hele week wel het een en ander gebeurd is dat voor ons gebruikers van belang is om te weten.
In het kader van de transparante, constructieve communicatie lees ik daarom graag de update van de voortgang en de vorderingen.
Alvast bedankt!
woensdag 12 juli 2017 om 19:05
woensdag 12 juli 2017 om 21:53
De 'unblock' knop lijkt niet te werken, er gebeurd niets als je er op drukt. Ik wilde hier al gaan melden dat je niet kan unblocken, maar als je de pagina ververst blijkt dat de persoon toch van de block lijst is verdwenen. Het werkt dus wel, maar omdat je niets ziet als je op de knop drukt denk je dat er niets gebeurd.
Dit zie ik nog niet in de bug lijst staan. Ik gebruik een laptop met Firefox.
Dit zie ik nog niet in de bug lijst staan. Ik gebruik een laptop met Firefox.
woensdag 12 juli 2017 om 21:53
edit: laat ook maarModeratorViva schreef: ↑12-07-2017 17:03Graag on-topic, anders worden berichten die er wel toe doen totaal ondergesneeuwd. Jullie ongenoegen kunnen jullie bespreken in het na-praattopic of anders mailen naar forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
impala wijzigde dit bericht op 12-07-2017 21:55
18.16% gewijzigd
.
donderdag 13 juli 2017 om 15:18
Ik heb net de buglijst gevonden (waarom staat ie niet in dit topic, trouwens?) en zie dat de laatste update uit mei is... Is er echt helemaal niets meer verbeterd sinds 2 maanden geleden?
Vandaag wilde ik iemand quoten, toen ik op 'reactie plaatsen' klikte, kwam ik in de inlogpagina terecht. Mijn bericht was verdwenen.
Vandaag wilde ik iemand quoten, toen ik op 'reactie plaatsen' klikte, kwam ik in de inlogpagina terecht. Mijn bericht was verdwenen.
donderdag 13 juli 2017 om 15:27
Ik word nog steeds continu uitgelogd als ik een dag niet op het forum heb gekeken. En als je in een topic onderaan bent, verspringt de pagina continu naar beneden als je weer naar boven wil scrollen.
En ik krijg nu bij heel veel topics die ik wil openen een "404 deze pagina bestaat niet meer"-melding. Ik kan me niet voorstellen dat al die topics verwijderd zijn. Dit probleem doet zich voor bij de "actieve topics" en de "nieuwe topics". Als je hetzelfde topic opzoekt via de categorie zelf dan kan je het topic wel gewoon zien.
En ik krijg nu bij heel veel topics die ik wil openen een "404 deze pagina bestaat niet meer"-melding. Ik kan me niet voorstellen dat al die topics verwijderd zijn. Dit probleem doet zich voor bij de "actieve topics" en de "nieuwe topics". Als je hetzelfde topic opzoekt via de categorie zelf dan kan je het topic wel gewoon zien.
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 13-07-2017 15:30
18.57% gewijzigd