Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 13 juli 2017 om 15:47
Gezellig!
donderdag 13 juli 2017 om 15:49
Ja daar lijkt het wel op, misschien moet het eerst slechter worden om het daarna beter te laten worden.
donderdag 13 juli 2017 om 15:53
Nou idd. Ik kon redelijk prima forummen maar dit is niet te doen zo. Verder gebeurt er ook niks hè? Geen loepje, niet naar de laatste post. Zal mij benieuwen maar dit gaat niet werken zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 13 juli 2017 om 15:58
donderdag 13 juli 2017 om 16:02
Ik heb dat bij alle topics. Ik kan alleen nog maar naar een topic via Google.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 13 juli 2017 om 16:04
Dat is al helemaal irritant, helpt het ook niet als je via de pijler het topic aanklikt?charlottew88 schreef: ↑13-07-2017 16:02Ik heb dat bij alle topics. Ik kan alleen nog maar naar een topic via Google.
Dat werkt bij mij namelijk wel ben ik achter
donderdag 13 juli 2017 om 16:05
Hier ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 13 juli 2017 om 16:09
Het lijkt wel of er voor ieder opgeloste bug er 3 voor terug komenAeonOfWinter schreef: ↑13-07-2017 16:04Wtf, ik kan alleen nog maar naar de laatste pagina, of de eerste. Handig bij lezen zo.
"Er worden dagelijks bugs opgelost" my ass.
donderdag 13 juli 2017 om 16:11
Is het gelijk duidelijkLady_Voldemort schreef: ↑13-07-2017 15:58Heb je die laatste pagina van het CM topic gezien? Wat een bende![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 13 juli 2017 om 16:12
Ja, en dan nog met allerlei reacties ertussendoor die allemaal later zijn geplaatst, liefst ook een keer of vier. God god wat een zooitje.AeonOfWinter schreef: ↑13-07-2017 16:07Lol, slechts 1x op reactie plaatsen gedrukt, staat het er gewoon 4x.