Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!


Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Puss-in-Bootz- schreef:
25-07-2017 23:37
Maar eh? Wat mis ik?
Waarom dat hysterische gedoe op het modtopic.
Een mafkees verwart een forummers anonieme Nick met iemand die hij denkt te kennen.
Gelijk is aangegeven dat het om iemand anders moet gaan en voor iedereen duidelijk behalve die sukkel.

Het is toch niet dat daardoor de privé gegevens van de verkeerd aangewezen forumster op straat ligt.
Ze was dat toch niet?!

Ik snap het niet meer.
Ik herhaal mezelf nog maar even. Gisteren ondergesneeuwd door het gebabbel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
26-07-2017 09:22
Impala, je weet toch wel dat zij niks gaan vertellen aan jou over die forumster?
Het was ook in eerste instantie een vraag aan haar. Maar algemeen bedoeld en zo heb ik hem nu ook geformuleerd. Ik vind dat hij in deze vorm zeker een antwoord verdient. En dan bedoel ik een echt antwoord. En geen half of half onwaar antwoord, want dan hoor ik liever helemaal niks. Dat gekonkel vind ik nog kwalijker dan negeren.
.
Alle reacties Link kopieren
Skull een weekban! Gedraag je dan ook eens jongen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-Puss-in-Bootz- schreef:
26-07-2017 09:41
Ik herhaal mezelf nog maar even. Gisteren ondergesneeuwd door het gebabbel denk ik.
:rofl:

Haha, zo gelijk.

Maar ze is wel op anoniem gegaan. Hopelijk gewoon uit voorzorg.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
26-07-2017 10:37
Skull een weekban! Gedraag je dan ook eens jongen!
Zo erg was het niet. En hij had alle recht van spreken. Maar hij wist al dat zijn kritiek niet gewaardeerd zou worden en hij het risico liep gestaft te worden, ook omdat hij weigerde te sugarcoaten. En waarom zou hij ook? Man met ballen.
Kunnen we gedetineerden een kaartje sturen? Hier in elk geval vast een :rose: .
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hij wist dat hij geband zou worden. Natuurlijk had hij dat beter op napraat geschreven, maar ik snap het heel goed. :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Op welk topic heeft hij die ban opgelopen dan?
Alle reacties Link kopieren
De IJskoningin bij Relaties, hij ging ter plekke trollhinten ipv hier, schreef ook dat hij een ban zou oplopen, maar het raakte hem persoonlijk (dat ze zwanger zegt te zijn van een manipulator waar ze een half jaartje mee is, en dat ze dat kind niet wil aborteren maar geen contact meer zou willen met de vader als ze het echt uit zou maken)
Alle reacties Link kopieren
Wie is Skull?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
We mogen geen oude nicks noemen Yasmijn :P maar volgens mij had hij wel iets met koningen en keizers en zo
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-07-2017 11:48
Wie is Skull?
:woa:
Dit is Skull. memberlist.php?mode=viewprofile&u=345425
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Pumps_italiaans schreef:
26-07-2017 00:28
O, het bantopic laat wat bekende namen zien.
Ik had ook een ban maar sta niet in het rijtje.
Mijn ban was onterecht en gelukkig is het vandaag weer recht gezet. Dit heb ik nog nooit eerder zo meegemaakt, ik kijk nu wel link uit met reageren op spam-topics want ik werd voor de spammer aangezien en had een perma te pakken.
_Marana_ schreef:
26-07-2017 11:39
De IJskoningin bij Relaties, hij ging ter plekke trollhinten ipv hier, schreef ook dat hij een ban zou oplopen, maar het raakte hem persoonlijk (dat ze zwanger zegt te zijn van een manipulator waar ze een half jaartje mee is, en dat ze dat kind niet wil aborteren maar geen contact meer zou willen met de vader als ze het echt uit zou maken)
Dat verhaal heb ik omgekeerd ergens gelezen. Van een aanstaande vader waarvan de vriendin waar hij een half jaar mee ging zwanger raakte en zij bij haar ouder was gaan wonen om daar te bevallen en hij geen contact meer met haar kon/mocht opnemen.
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
25-07-2017 23:40


Je maakt nu van een mus een pony.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Saz schreef:
26-07-2017 12:19
Dat verhaal heb ik omgekeerd ergens gelezen. Van een aanstaande vader waarvan de vriendin waar hij een half jaar mee ging zwanger raakte en zij bij haar ouder was gaan wonen om daar te bevallen en hij geen contact meer met haar kon/mocht opnemen.
Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Saz schreef:
26-07-2017 12:19
Dat verhaal heb ik omgekeerd ergens gelezen. Van een aanstaande vader waarvan de vriendin waar hij een half jaar mee ging zwanger raakte en zij bij haar ouder was gaan wonen om daar te bevallen en hij geen contact meer met haar kon/mocht opnemen.
Want de ijskoningin is ook 23 weken zwanger (inmiddels alweer een paar weken extra trouwens), woont weer bij haar ouders om te gaan bevallen en heeft geen contact meer met haar vriend? Grappig, dan heb ik toch een ander topic gelezen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Saz schreef:
26-07-2017 12:19
Dat verhaal heb ik omgekeerd ergens gelezen. Van een aanstaande vader waarvan de vriendin waar hij een half jaar mee ging zwanger raakte en zij bij haar ouder was gaan wonen om daar te bevallen en hij geen contact meer met haar kon/mocht opnemen.

Precies.
Hetzelfde verhaal vanuit de ogen van de man.
De Fokkers hebben weer een leuk zomerproject bedacht denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, dan eerder de viva-schrijvers. De titel van het topic is wel erg zogenaamd catchy. Maar dat geeft niet. Er zijn er genoeg in zo'n situatie. Als die er dan iets herkenbaars in lezen en er aan hebben is het goed.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven