Liefdesverdriet

12-07-2017 23:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nooit geweten dat het zo'n pijn kan doen.
(Opeens snap ik al die zielige liedjes...)

Het is over. En dat is definitief. De liefde van zijn kant is minder geworden. Geen ruzie, geen drama's. Ik denk dat er genoeg mensen tekenen voor zo'n relatiebreuk.
We woonden nog (net) niet samen. Ik kan gewoon in mijn heerlijke huisje blijven wonen.

Maar pijn doet het wel.. ik was oprecht gelukkig met hem.

Ik heb behoefte aan bemoedigende woorden. (Iets in de trant van: genoeg leuke mannen, je zal zien dat het zo beter is, zie de voordelen ervan...)

:(
De pijn zal minder worden. Blijft vooral dingen doen die goed voelen. Zorg voor jezelf. :hug:
Well behaved women rarely make history.
Het voelt nu ontzettend klote, en dat zal nog wel even blijven, maar uiteindelijk slijt dat echt, en inderdaad, er zijn genoeg leuke mannen. Over een tijdje kom je een veel leukere tegen! Sterkte 😘
Aaaa zie je. Dit vind ik dus fijn! Ik heb al een lijst gemaakt waarom het ook beter zo is.. er zaten natuurlijk wel nadelen aan de relatie. (Onverkoopbaar en stom huis bijvoorbeeld)

Maar het gemis is er ondanks alles nog steeds...
Tuurlijk mis je hem, dat is ook niet vreemd na een lange relatie. Helaas hoort dat erbij. Ik zeg je heel eerlijk, ik vind het echt knap van je hoe je er nu al over denkt, je weet dat het goed komt en dat hij niet de enige man op aarde was. Toen mijn relatie na 5 jaar uitging was ik echt een wrak, ik wou dat ik er toen zo positief in stond als jij nu. Maar met mij is het toen helemaal goedgekomen, dus daarom weet ik zeker dat het voor jou ook geldt.
En vergeet niet dat het ook soms lekker kan zijn om af en toe een flink potje te huilen als je je rot voelt, niks mis mee, en kan echt opluchten.
:hug: Het komt goed met je, echt.
Je bent al goed bezig! Het komt goed :hug:
Dit gebeurt met een reden.
Binnenkort ontmoet je een nog veel leukere man!
Was het maar vast 4 weken verder , de eerste 2 weken zijn het zwaarst ! Op een dag merk je dat hij eenn hele dag niet in je gedachten is geweest en zet je een grote glimlach op. Daar komt bij dat iedereen dit door maakt , soms wel meerdere keren in het leven ! It suckkssssss ! Lief zijn voor jezelf !!
Neem de tijd, doe waar je zin in hebt. Of dat nu stappen met vrienden is, of non-stop Ryan Gosling jankfilms op Netflix kijken.
Alles is oke. Komt goed :rose:
Sorry, ik vind het lullig voor je, maar ik heb er wel een beetje weerstand tegen dat me voorgeschreven wordt welke woorden ik dien te gebruiken om jou te troosten. Als ik empathie toon, is dat spontaan en op mijn eigen manier.
Dus geen gekozen zinnetje uit een vooraf opgesteld lijstje.
Ik merk bij mezelf dat dit eerder een gevoel oproept van irritatie dan van medeleven. Misschien dat dit je aan het denken zet.

Evengoed veel sterkte, ik heb het zelf ook meegemaakt en weet hoe klote dit voelt.
Ja precies, doe alleen waar je zin in hebt of waar je je beter door voelt. Het duurt even maar het gaat goed komen.
En als je goed voor jezelf zorgt en straks weer stevig in je schoenen staat dan kan daten heel leuk zijn
Lorem Ipsum
Huil, jank, krijs, eet, slaap, huil nog meer, luister de liedjes, sport je kop eraf, drink je kop eraf..
Pas over ruim een half jaar zul je je beter voelen. Liefdesverdriet doet ontiegelijk pijn.
Joh, nu kan je weer zelf meepraten en meelachen met de verhalen over dramadates die al je andere vrijgezelle kennissen vertellen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Dymphnatam schreef:
13-07-2017 08:05
Sorry, ik vind het lullig voor je, maar ik heb er wel een beetje weerstand tegen dat me voorgeschreven wordt welke woorden ik dien te gebruiken om jou te troosten. Als ik empathie toon, is dat spontaan en op mijn eigen manier.
Dus geen gekozen zinnetje uit een vooraf opgesteld lijstje.
Ik merk bij mezelf dat dit eerder een gevoel oproept van irritatie dan van medeleven. Misschien dat dit je aan het denken zet.

Evengoed veel sterkte, ik heb het zelf ook meegemaakt en weet hoe klote dit voelt.
Ik snap het van je! Toch bedankt (voor je verkapte erkenning😉)
Soms barst ik ff in huilen uit. En dat laat ik dan maar gebeuren. Ik probeer vooral geen medelijden met mezelf te hebben. Medelijden vind ik zoiets vreselijk.

Ik zoek veel afleiding. Alleen de avonden vind het moeilijkst. Bah.

En ik houd mezelf voor dat ik niet de enige ben die dit gevoel ervaart. De halve mensheid kent liefdesverdriet. Dat troost ook.
Een relatie is nooit voor niets geweest, daarvoor hoeft het geen sprookjes einde te hebben. Het heeft bijgedragen aan jouw zelfkennis en ervaring. Ga je focussen op alles wat je leuk vind behalve een nieuwe man, begin daar pas aan al je over de ander heen bent. Want anders probeer je terug te halen wat je mist, maar een nieuw iemand geeft je iets wat je nog niet kent. Dat wil je nu niet maar later wel, gevoelens verdwijnen en als je weer verliefd wordt vind je diegene de geweldigste man op aarde en vind jij je ex maar een slap aftreksel daarvan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven