Twijfels...
vrijdag 14 juli 2017 om 13:20
Klinkt als een uitermate goed idee om daar een relatie mee te beginnen. Ik zou ook zsm zwanger raken, dan kan hij met jouw kind meteen kind 1 vervangen. Laat ook snel ff een tattoo zetten, dan weet je zeker dat jullie voor altijd bij elkaar blijven.
Ik mag toch hopen dat je zelf ook wel snapt dat dit echt een heel slecht idee is!
Ik mag toch hopen dat je zelf ook wel snapt dat dit echt een heel slecht idee is!
vrijdag 14 juli 2017 om 13:44
Ik krijg van je verhaal echt enorme flashbacks naar een vroegere relatie van een goede vriendin. Hij hopte ook van de een naar de ander, ging vreemd bij het leven, palmde haar helemaal in want zij was de liefde van zijn leven (terwijl hij gewoon vrolijk verder ging met rond neuken), en palmde zelfs haar ouders in met al z'n mooie praatjes. Oh wat was het toch een leuke, sympathieke en sociale jongen! Hij probeerde een wig tussen haar en mij te drijven, want ik trapte niet in zijn vieze gladde praatjes, dus vormde ik een gevaar voor het rookgordijn dat hij ophing. Uiteindelijk is die vriendin er bijna aan onderdoor gegaan, zowel mentaal als fysiek (van de stress). Gelukkig is zij inmiddels van hem af en weer echt gelukkig. Hij is nog steeds niks veranderd.
Hoewel behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden, is de beste voorspelling van toekomstig gedrag, toch echt gedrag uit het verleden. Het lijkt me dat je dus aardig gewaarschuwd bent.
Hoewel behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden, is de beste voorspelling van toekomstig gedrag, toch echt gedrag uit het verleden. Het lijkt me dat je dus aardig gewaarschuwd bent.
vrijdag 14 juli 2017 om 13:46
En jij wil al die ellende aangaan, je daar inmengen, je leven en toekomst vergooien aan zo'n trieste zielige lamlul, alleen maar omdat je "een klik" hebt?
Och ja, De standaard deviatie uit de statistiek geeft nu eenmaal aan dat dit soort trieste aso types zich ook massaal voortplanten. Dus dan kan jij best ook zijn baby mamma worden. Moet je het alleen niet erg vinden dat hij gewoon verder rond neukt en jou als bedankje waarschijnlijk nog met een SOA zal achterlaten.
Meid, heb jij dan totaal geen zelfrespect. Blijf kilometers ver uit de buurt van dit soort trieste loosers anders zit je de rest van je leven in de armoede en ellende.
Och ja, De standaard deviatie uit de statistiek geeft nu eenmaal aan dat dit soort trieste aso types zich ook massaal voortplanten. Dus dan kan jij best ook zijn baby mamma worden. Moet je het alleen niet erg vinden dat hij gewoon verder rond neukt en jou als bedankje waarschijnlijk nog met een SOA zal achterlaten.
Meid, heb jij dan totaal geen zelfrespect. Blijf kilometers ver uit de buurt van dit soort trieste loosers anders zit je de rest van je leven in de armoede en ellende.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 14 juli 2017 om 13:51
Nahja dat was het verhaal. Het komt allemaal niet zo goed over en ik vind het heel lastig. Hij wil een relatie met mij. Ik vind hem heel leuk, heb echt een klik met hem en ben graag bij hem, maar ik heb mijn twijfels of ik wel een serieuze relatie met hem moet aangaan. Wat vinden jullie?
Hij wil een relatie met jou? Zo'n zelfde relatie als hij met al die andere meiden heeft? Krijgen jullie allemaal een volgnummer van hem zodat hij weet wanneer hij bij wie moet zijn?
Misschien goed idee om dat nummer maar te laten tatoeëren, ga je met heel die groep meiden tegelijk, krijg je misschien wel groepskorting.
Verder hoef je niet te twijfelen over een serieuze relatie met hem, dat zit er gewoon niet in, dat heeft hij wel bewezen intussen.
En je moeder die hem graag mag? Ik denk dat jij op je moeder lijkt en jullie allebei niet verder kijken dan je neus lang is
Hij wil een relatie met jou? Zo'n zelfde relatie als hij met al die andere meiden heeft? Krijgen jullie allemaal een volgnummer van hem zodat hij weet wanneer hij bij wie moet zijn?
Misschien goed idee om dat nummer maar te laten tatoeëren, ga je met heel die groep meiden tegelijk, krijg je misschien wel groepskorting.
Verder hoef je niet te twijfelen over een serieuze relatie met hem, dat zit er gewoon niet in, dat heeft hij wel bewezen intussen.
En je moeder die hem graag mag? Ik denk dat jij op je moeder lijkt en jullie allebei niet verder kijken dan je neus lang is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 14 juli 2017 om 13:57
Fantastische vent. Echt ééntje die je wilt houden. Eén ding weet je zeker, je zult nooit de enige voor hem zijn, hij zal er altijd anderen op na houden. Maar goed, dat weet je, dus daar moet je niet over zeuren. Overigens ben jij ook niet zo heilig, je pikt hem zelfs van je beste vriendin af. Jullie verdienen elkaar dus.