Twijfels...

14-07-2017 13:08 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
---
pinklemonade wijzigde dit bericht op 21-12-2019 17:22
0.00% gewijzigd
Ik haal trouwens echt veel kracht uit dit topic. Ik begin voor me gevoel steeds helderder te worden en in te zien dat ik dit niet wil en mij niet gelukkig maakt. Dus bedankt daarvoor al in ieder geval dames. Hij belde me en appte me net, maar ik negeer hem. Ik weet nu even niet hoe ik hem te woord kan staan. Het zal waarschijnlijk geen leuk gesprek worden...
Goed van je. Wacht maar even met hem te woord staan. Hij heeft natuurlijk mooie praatjes en pakt je zo in. Eerst maar even voor jezelf helder krijgen dat je iets anders wil dan wat hij je bieden kan.
Mind the gap
pinklemonade schreef:
14-07-2017 21:12
Laat dat zogenaamd maar weg hoor. Mijn beste vriendin en ik hebben hier uitgebreid over gepraat en zij is nog steeds mijn beste vriendin. We zijn er juist closer door geworden, want wij laten een jongen dus niet tussen onze vriendschap komen. Je mag oordelen wat je wil, maar onze vriendschap zit goed. Dat jij misschien om die reden een vriendschap zou verbreken dat is jouw keus. Dat betekent niet dat ik daardoor niet loyaal of trouw of wat dan ook ben. Daar gaat dit topic ook niet over.
Ach lieve meid...wanneer je zo door gaat houd je geen vriendinnen over.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij heeft vast een gouden pik. Zon ex had ik ook. Wat een drama.
Ellius schreef:
14-07-2017 13:34
Als-ie nu eerst eens een jaartje vrijgezel blijft.
En een leuk woonplek + goede relatie met de moeder v zijn kind!
Laat zien dat hij volwassen is en stabiel.
Nu is het een loslopend emotiebom.
Waarschijnlijk zoekt ie een ander schatje waar die lekker kan genieten en even zijn problems ontvluchten.
Ik vind het goed van je dat je ook de goed bedoelde adviezen eruit plukt in dit topic, want er staan natuurlijk ook veel oordelen tussen.

Heb je eigen gevoel duidelijk en laat je niet overrompelen. Als je de keuze voor jezelf hebt gemaakt gaat hij waarschijnlijk al z'n charmes inzetten om jou weer op een ander idee te brengen.
We horen natuurlijk graag hoe het loopt, veel succes!!
--
pinklemonade wijzigde dit bericht op 21-12-2019 17:38
0.00% gewijzigd
Hij doet niets fout, en het kan altijd gebeuren dat iemand vreemd gaat?
Hij neemt dus niet de verantwoordelijkheid voor zijn acties, het overkomt hem allemaal. Ik zou hem zeggen: "Vreemdgaan overkomt je niet, dat is een keuze die je zelf maakt. Je doet inderdaad je best voor me, maar ik zeg nee. Ik heb geen zin om de hele tijd in spanning te moeten zitten en af te wachten of je als je met mij bent dan niet 'per ongeluk' weer vreemdgaat. Ik gun mezelf iets beters."
En dan zou ik hem daarna nog zeggen: " Blijf eerst maar eens een jaartje vrijgezel."
Mind the gap
pinklemonade schreef:
15-07-2017 21:10
Ik heb met hem gepraat en al mijn twijfels uitgesproken. Hij werd een beetje boos en zei dat hij teleurgesteld was, want hij doet zo zijn best om zich te bewijzen maar ik geef hem nu geen eerlijke kans zegtie.... En dat we het toch altijd leuk hebben en hij niks fout doet nu en het kan altijd gebeuren dat iemand vreemdgaat blablabla...

Ik voel mij er een beetje rot over en weet het nog steeds niet wat ik nou echt wil. Aan de ene kant denk ik van hij doet indd zijn best en de tijd zal het wel leren of hij te vertrouwen is. Maar aan de andere kant ben ik ook bang om gekwetst te worden en maakt het mij onzeker. Dus... hoofdpijn ;(
Ik zou als ik jou was aan mijn eigenwaarde gaan werken anders blijf je aan de gang met "het niet inzien".
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik ken een heleboel mensen wie vreemdgaan nog nooit is overkomen hoor. Nog nooit he. Dus niet één keer.
--
pinklemonade wijzigde dit bericht op 21-12-2019 17:39
0.00% gewijzigd
24 en nog thuis wonen? Hoe oud is hij?
loisnvt schreef:
04-04-2018 23:38
24 en nog thuis wonen? Hoe oud is hij?
Hij is 25.
Jullie hebben net een half jaartje wat, waarom heb je zijn goedkeuring nodig om op jezelf te gaan wonen? Je bent 24, GA op jezelf! Leef je eigen leven ipv je zo afhankelijk op te stellen!
Je bent toch heel gelukkig met hem en hij geeft je rust en zekerheid zeg je.
En een paar lijntjes verder blijkt het helemaal niet zo te zijn.
Je maakt jezelf wat wijs, dit is em niet.
Ongeacht wat er verder met deze man gebeurt: ga lekker op jezelf wonen. Daar heb je hem toch niet voor nodig? Nu laat je weer je gluk afhangen van een man. Doe lekker waar je zelf zin in hebt! Die man komt later wel.
Ja jullie hebben wel gelijk over dat op mezelf wonen. Ik had alleen stiekem gehoopt dat hij ook graag zou willen samenwonen of in ieder geval ook het huis uit zou willen.

Het is best lastig om een huisje te vinden in de omgeving wat ik kan betalen. Ik heb gister wel gereageerd op woningen dus ik ben ermee bezig.
pinklemonade schreef:
05-04-2018 13:29
Ja jullie hebben wel gelijk over dat op mezelf wonen. Ik had alleen stiekem gehoopt dat hij ook graag zou willen samenwonen of in ieder geval ook het huis uit zou willen.

Het is best lastig om een huisje te vinden in de omgeving wat ik kan betalen. Ik heb gister wel gereageerd op woningen dus ik ben ermee bezig.
Ik persoonlijk vind het zeer onaantrekkelijk dat een man van 25 nog niet op zichzelf wil wonen, maar voor ‘onder moeders vleugels’ kiest. Zegt ook heel wat over zijn volwassen-/zelfstandigheid of het tekort hieraan! Zie jij jezelf werkelijk samenwonen met zo’n man?
Ik zou ook niet willen samenwonen na een half jaar.
Veel te vroeg om nu al over samenwonen te beginnen. Trek jouw eigen plan en hij zal zijn plan trekken uiteindelijk. Geniet eerst nu maar van deze prille relatie. Hij zal echt wel ineens een woning hebben of een huis gaan kopen. En afhankelijk hoe jullie relatie dan is, wordt jij daar dan meer of minder bij betrokken. Daar ben jij nu nog veel te vroeg mee. Laat hem eerst maar eens settelen voor een vaste baan waardoor hij een hypotheek kan krijgen.

Qua afspreken. Hij vraagt toch regelmatig aan jou om af te spreken. In plaats van dat jij dan meteen een uitgebreide geplande agenda aan hem vraagt, kan jij dan niet gewoon Ja zeggen. Wanneer hij vraagt om af te spreken, zeg jij; "Ja, is goed, ik kom zo en zo laat wel naar jou toe, of kom jij mij zo en zo laat ophalen."
Voor de rest moet jij hem de teugels in handen geven, hoe kan hij jou anders verrassen als hij eerst alles met jou moet inplannen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
ga lekker eerst op jezelf wonen

dan word je waarschijnlijk nog kritischer en hoef je niet eens meer aan ons te vragen wat wij vinden van cheaters en lamballen want dan ga je al lachen als zo'n sukkel je nummer vraagt
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven