Twijfels...
vrijdag 14 juli 2017 om 21:15
Ik haal trouwens echt veel kracht uit dit topic. Ik begin voor me gevoel steeds helderder te worden en in te zien dat ik dit niet wil en mij niet gelukkig maakt. Dus bedankt daarvoor al in ieder geval dames. Hij belde me en appte me net, maar ik negeer hem. Ik weet nu even niet hoe ik hem te woord kan staan. Het zal waarschijnlijk geen leuk gesprek worden...
zaterdag 15 juli 2017 om 07:40
Ach lieve meid...wanneer je zo door gaat houd je geen vriendinnen over.pinklemonade schreef: ↑14-07-2017 21:12Laat dat zogenaamd maar weg hoor. Mijn beste vriendin en ik hebben hier uitgebreid over gepraat en zij is nog steeds mijn beste vriendin. We zijn er juist closer door geworden, want wij laten een jongen dus niet tussen onze vriendschap komen. Je mag oordelen wat je wil, maar onze vriendschap zit goed. Dat jij misschien om die reden een vriendschap zou verbreken dat is jouw keus. Dat betekent niet dat ik daardoor niet loyaal of trouw of wat dan ook ben. Daar gaat dit topic ook niet over.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 15 juli 2017 om 10:20
En een leuk woonplek + goede relatie met de moeder v zijn kind!
Laat zien dat hij volwassen is en stabiel.
Nu is het een loslopend emotiebom.
Waarschijnlijk zoekt ie een ander schatje waar die lekker kan genieten en even zijn problems ontvluchten.
zaterdag 15 juli 2017 om 10:34
Ik vind het goed van je dat je ook de goed bedoelde adviezen eruit plukt in dit topic, want er staan natuurlijk ook veel oordelen tussen.
Heb je eigen gevoel duidelijk en laat je niet overrompelen. Als je de keuze voor jezelf hebt gemaakt gaat hij waarschijnlijk al z'n charmes inzetten om jou weer op een ander idee te brengen.
We horen natuurlijk graag hoe het loopt, veel succes!!
Heb je eigen gevoel duidelijk en laat je niet overrompelen. Als je de keuze voor jezelf hebt gemaakt gaat hij waarschijnlijk al z'n charmes inzetten om jou weer op een ander idee te brengen.
We horen natuurlijk graag hoe het loopt, veel succes!!
zaterdag 15 juli 2017 om 21:35
Hij doet niets fout, en het kan altijd gebeuren dat iemand vreemd gaat?
Hij neemt dus niet de verantwoordelijkheid voor zijn acties, het overkomt hem allemaal. Ik zou hem zeggen: "Vreemdgaan overkomt je niet, dat is een keuze die je zelf maakt. Je doet inderdaad je best voor me, maar ik zeg nee. Ik heb geen zin om de hele tijd in spanning te moeten zitten en af te wachten of je als je met mij bent dan niet 'per ongeluk' weer vreemdgaat. Ik gun mezelf iets beters."
En dan zou ik hem daarna nog zeggen: " Blijf eerst maar eens een jaartje vrijgezel."
Hij neemt dus niet de verantwoordelijkheid voor zijn acties, het overkomt hem allemaal. Ik zou hem zeggen: "Vreemdgaan overkomt je niet, dat is een keuze die je zelf maakt. Je doet inderdaad je best voor me, maar ik zeg nee. Ik heb geen zin om de hele tijd in spanning te moeten zitten en af te wachten of je als je met mij bent dan niet 'per ongeluk' weer vreemdgaat. Ik gun mezelf iets beters."
En dan zou ik hem daarna nog zeggen: " Blijf eerst maar eens een jaartje vrijgezel."
Mind the gap
dinsdag 18 juli 2017 om 09:29
Ik zou als ik jou was aan mijn eigenwaarde gaan werken anders blijf je aan de gang met "het niet inzien".pinklemonade schreef: ↑15-07-2017 21:10Ik heb met hem gepraat en al mijn twijfels uitgesproken. Hij werd een beetje boos en zei dat hij teleurgesteld was, want hij doet zo zijn best om zich te bewijzen maar ik geef hem nu geen eerlijke kans zegtie.... En dat we het toch altijd leuk hebben en hij niks fout doet nu en het kan altijd gebeuren dat iemand vreemdgaat blablabla...
Ik voel mij er een beetje rot over en weet het nog steeds niet wat ik nou echt wil. Aan de ene kant denk ik van hij doet indd zijn best en de tijd zal het wel leren of hij te vertrouwen is. Maar aan de andere kant ben ik ook bang om gekwetst te worden en maakt het mij onzeker. Dus... hoofdpijn ;(
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
donderdag 5 april 2018 om 13:29
Ja jullie hebben wel gelijk over dat op mezelf wonen. Ik had alleen stiekem gehoopt dat hij ook graag zou willen samenwonen of in ieder geval ook het huis uit zou willen.
Het is best lastig om een huisje te vinden in de omgeving wat ik kan betalen. Ik heb gister wel gereageerd op woningen dus ik ben ermee bezig.
Het is best lastig om een huisje te vinden in de omgeving wat ik kan betalen. Ik heb gister wel gereageerd op woningen dus ik ben ermee bezig.
donderdag 5 april 2018 om 16:00
Ik persoonlijk vind het zeer onaantrekkelijk dat een man van 25 nog niet op zichzelf wil wonen, maar voor ‘onder moeders vleugels’ kiest. Zegt ook heel wat over zijn volwassen-/zelfstandigheid of het tekort hieraan! Zie jij jezelf werkelijk samenwonen met zo’n man?pinklemonade schreef: ↑05-04-2018 13:29Ja jullie hebben wel gelijk over dat op mezelf wonen. Ik had alleen stiekem gehoopt dat hij ook graag zou willen samenwonen of in ieder geval ook het huis uit zou willen.
Het is best lastig om een huisje te vinden in de omgeving wat ik kan betalen. Ik heb gister wel gereageerd op woningen dus ik ben ermee bezig.
vrijdag 6 april 2018 om 10:28
Veel te vroeg om nu al over samenwonen te beginnen. Trek jouw eigen plan en hij zal zijn plan trekken uiteindelijk. Geniet eerst nu maar van deze prille relatie. Hij zal echt wel ineens een woning hebben of een huis gaan kopen. En afhankelijk hoe jullie relatie dan is, wordt jij daar dan meer of minder bij betrokken. Daar ben jij nu nog veel te vroeg mee. Laat hem eerst maar eens settelen voor een vaste baan waardoor hij een hypotheek kan krijgen.
Qua afspreken. Hij vraagt toch regelmatig aan jou om af te spreken. In plaats van dat jij dan meteen een uitgebreide geplande agenda aan hem vraagt, kan jij dan niet gewoon Ja zeggen. Wanneer hij vraagt om af te spreken, zeg jij; "Ja, is goed, ik kom zo en zo laat wel naar jou toe, of kom jij mij zo en zo laat ophalen."
Voor de rest moet jij hem de teugels in handen geven, hoe kan hij jou anders verrassen als hij eerst alles met jou moet inplannen.
Qua afspreken. Hij vraagt toch regelmatig aan jou om af te spreken. In plaats van dat jij dan meteen een uitgebreide geplande agenda aan hem vraagt, kan jij dan niet gewoon Ja zeggen. Wanneer hij vraagt om af te spreken, zeg jij; "Ja, is goed, ik kom zo en zo laat wel naar jou toe, of kom jij mij zo en zo laat ophalen."
Voor de rest moet jij hem de teugels in handen geven, hoe kan hij jou anders verrassen als hij eerst alles met jou moet inplannen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.