Teva's brede voeten
woensdag 19 juli 2017 om 15:19
Ik heb maat 40 en hele brede voeten. Meestal zijn vrouwenschoenen of vrouwelijke schoenen zoals pumps, sandaaltjes of flatjes niet voor mij weggelegd. Schoenen die je in de breedte kan bestellen bieden meestal wel uitkomst. Van Birkenstocks krijg ik trouwens onherroepelijk blaren.
Ik wil voor de komende vakantie wandel sandalen aanschaffen. Ik heb wel eens de Teva's van mijn man aangehad en die zitten erg lekker. Mijn vrouwelijke Teva's begonnen na een paar uren toch te schuren aan de zijkanten. En voordat ik de mannen versie bestel dacht ik het eens hier te vragen.
Heeft iemand tips voor brede wandelsandalen? Ik wil gewoon lekker, lang en stabiel kunnen wandelen
Ik wil voor de komende vakantie wandel sandalen aanschaffen. Ik heb wel eens de Teva's van mijn man aangehad en die zitten erg lekker. Mijn vrouwelijke Teva's begonnen na een paar uren toch te schuren aan de zijkanten. En voordat ik de mannen versie bestel dacht ik het eens hier te vragen.
Heeft iemand tips voor brede wandelsandalen? Ik wil gewoon lekker, lang en stabiel kunnen wandelen
woensdag 19 juli 2017 om 16:03
woensdag 19 juli 2017 om 16:05
Ze zien er ook uit als of ze heel lekker zitten en ik weet nu waar mijn schoonmoeder haar schoenen koopt
Zitten mannen Teva's ook niet lekker bij je?
donderdag 27 juli 2017 om 10:38
Ik ben uiteindelijke bij sandalen van Jack Wolfskin uitgekomen: https://www.zalando.nl/jack-wolfskin-se ... i-k12.html
De mannen Teva's die ik paste hadden een soort gel gevoel in de zool. Die van mijn man zijn 3 jaar oud en hadden dat niet. Zo'n zool is echt mega slecht voor mijn knieën. Na twee stappen voelde ik kraakjes en pijntjes in mijn knieën die ik al jaren niet had gevoeld
De sandalen van Jack Wolfskin zijn van harder rubber.
De mannen Teva's die ik paste hadden een soort gel gevoel in de zool. Die van mijn man zijn 3 jaar oud en hadden dat niet. Zo'n zool is echt mega slecht voor mijn knieën. Na twee stappen voelde ik kraakjes en pijntjes in mijn knieën die ik al jaren niet had gevoeld
donderdag 27 juli 2017 om 18:56
Eh ik heb 7 paar besteld bij Zalando, hoezo?
Ik heb geen tijd om de stad in te gaan.
maandag 31 juli 2017 om 09:22
Beter.Laat schreef: ↑28-07-2017 10:31Oh komisch en dan stuur je 6 paar terug?
In een echte winkel kunnen ze vaak ook goed advies geven.
In dit geval heb ik er 6 paar terug gestuurd.
Mijn ervaring is juist dat verkopers tegenwoordig niet meer weten wat ze verkopen.
Ik zoek het liever zelf uit. Meestal werkt dat prima en soms schakel ik een hulplijn in zoals viva of iemand van wie ik weet dat hij/zij er verstand van heeft.