overdrijf ik dit?

20-07-2017 10:04 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik kan nu wel even een klare objectieve kijk op de zaken gebruiken vandaar deze post.

Mijn man (20 jaar samen, 6 jaar getrouwd) heeft sinds een jaar een vrouwelijke collega waar hij heel goed mee overeen komt. Sinds dan heeft hij reeds 2 maal gelogen ivm die collega en eenmaal iets achtergehouden waar ik telkens bij toeval ben bij uit gekomen. Ook hoor ik via iemand die ik ken op zijn bedrijf dat er wel wat geflirt is geweest. Over deze zaken hebben we al verschillende keren ruzie gehad. En regelmatig komt bij mij terug het gevoel op dat hij misschien terug dingen achter houdt.
Gisteren heeft hij verteld dat hij dit aan die collega heeft verteld, nl dat ik bang ben dat hij gevoelens heeft voor haar en dat ze te close zijn. Ik voel dit aan als verraad dat hij zoiets persoonlijk tegen haar vertelt.
wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Je man is gevleid door alle aandacht van haar en ze hebben blijkbaar een klik. En je man weet wat voor shit er boven zijn hoofd hangt als hij dit met jou deelt en/of als je erachter komt dat ze tijd en aandacht aan elkaar spenderen. Dus hij verbergt het. Tot zover logisch.

Nu is de vraag: hoe ga jij je opstellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven