Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 20 juli 2017 om 20:56
Je loopt langer mee dan de maand die je lid bent. Kan niet anders.Anna37Returns schreef: ↑20-07-2017 20:55Weet ik zelf ook niet soms![]()
Ik ben niet echt 'iemand' ofzo![]()
Maar wel lekker bier!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 20 juli 2017 om 20:59
donderdag 20 juli 2017 om 21:33
Zelfs voor haar doen lang
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 21 juli 2017 om 11:42
Ik vind het ontzettend kinderachtig. Suzy heeft enorm haar best gedaan om een goed advies te geven en het is inderdaad een enorme lap tekst geworden en de boodschap zou beter aankomen als ze dat wat zou samenvatten. Maar ze heeft veel moeite gedaan, bedoelt het goed en zegt nog zinnige dingen ook - blijkt als je wél de moeite wil nemen om het te lezen. Moet je iemand dan in de zeik gaan nemen omdat ze er wat veel zinnen voor nodig heeft? Ik vind het niet alleen kinderachtig, maar ook kwalijk en ronduit onbeschoft.
impala wijzigde dit bericht op 21-07-2017 12:01
9.18% gewijzigd
.
vrijdag 21 juli 2017 om 11:47
Valeriefaldera of iets dergelijks?
vrijdag 21 juli 2017 om 11:56
impala schreef: ↑21-07-2017 11:42Ik vind het ontzettend kinderachtig. Suzy heeft enorm haar best gedaan om een goed advies te geven en het is inderdaad een enorme lap tekst geworden en de boodschap zou beter aankomen als ze dat wat zou samenvatten. Maar ze heeft veel moeite gedaan, bedoelt het goed en zegt nog zinnige dingen ook - blijkt als je wél de moeite wil nemen om het te lezen. Moet je iemand dan in de zijk gaan nemen omdat ze er wat veel zinnen voor nodig heeft? Ik vind het niet alleen kinderachtig, maar ook kwalijk en ronduit onbeschoft.
Zeik.
vrijdag 21 juli 2017 om 12:05
vrijdag 21 juli 2017 om 12:07
ThunderassMan schreef: ↑21-07-2017 11:57Om een weldoordacht oordeel te kunnen vormen: waar vind ik die lap tekst?
Iets met een stok achter de reet.