Nare geur na bevalling
vrijdag 21 juli 2017 om 22:00
Hallo ladies,
Inmiddels 10 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon.
Weinig bloedverlies, geen hechtingen en een vrij rustige bevalling.
Maar nu heb ik nog steeds daaronder af en toe een vies luchtje. Mijn afscheiding is normaal en ruikt ook niet echt anders maar toch ruik ik mezelf.
Hebben meer dames hier last van na de bevalling?
Iemand tips?
Inmiddels 10 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon.
Weinig bloedverlies, geen hechtingen en een vrij rustige bevalling.
Maar nu heb ik nog steeds daaronder af en toe een vies luchtje. Mijn afscheiding is normaal en ruikt ook niet echt anders maar toch ruik ik mezelf.
Hebben meer dames hier last van na de bevalling?
Iemand tips?
zaterdag 22 juli 2017 om 07:19
zaterdag 22 juli 2017 om 08:59
Klopt lollystokje ik geef borstvoeding! Ook al vanaf december 2015 niet ongesteld (eerst zwanger toen borstvoeding)
Las op een ander forum ook iets over een vrouw die idd zelfde had in combinatie met bv.
Weet idd dat huisarts verstandig is maar omdat ik geen gekke klachten heb verder wat bijvoorbeeld op een schimmelinfectie ofzo zou duiden (heb ik een x gehad vroeger dus weet wat het is) dacht ik leg de vraag eerst hier neer misschien is het een herkenbaar kwaaltje
Las op een ander forum ook iets over een vrouw die idd zelfde had in combinatie met bv.
Weet idd dat huisarts verstandig is maar omdat ik geen gekke klachten heb verder wat bijvoorbeeld op een schimmelinfectie ofzo zou duiden (heb ik een x gehad vroeger dus weet wat het is) dacht ik leg de vraag eerst hier neer misschien is het een herkenbaar kwaaltje