Nare geur na bevalling

21-07-2017 22:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies,

Inmiddels 10 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon.
Weinig bloedverlies, geen hechtingen en een vrij rustige bevalling.
Maar nu heb ik nog steeds daaronder af en toe een vies luchtje. Mijn afscheiding is normaal en ruikt ook niet echt anders maar toch ruik ik mezelf.
Hebben meer dames hier last van na de bevalling?
Iemand tips?
.. Ik noem maar iets geks; naar de huisarts?
Huissrts.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Huisarts of verloskundige raadplegen een idee? Die hoeven niet in hun glazen bol te koekeloeren voor een diagnose
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Geef je borstvoeding ?
Ik heb het ook gehad, heel ander viezig geurtje daar, na de bevalling. Verder geen andere klachten alleen die geur. Toen ik stopte met borstvoeding was het er nog twee maanden en daarna was het weg gelukkig. Denk dat het iets hormoon gerelateerd is.
Klopt lollystokje ik geef borstvoeding! Ook al vanaf december 2015 niet ongesteld (eerst zwanger toen borstvoeding)

Las op een ander forum ook iets over een vrouw die idd zelfde had in combinatie met bv.

Weet idd dat huisarts verstandig is maar omdat ik geen gekke klachten heb verder wat bijvoorbeeld op een schimmelinfectie ofzo zou duiden (heb ik een x gehad vroeger dus weet wat het is) dacht ik leg de vraag eerst hier neer misschien is het een herkenbaar kwaaltje
Jaa had ik ook icm met borstvoeding. Ging vanzelf weer weg. Geef nog steeds borstvoeding trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven