Schoonouders Milieu
zaterdag 22 juli 2017 om 12:20
Wat een bijzondere reacties, alsof het allemaal aan TO ligt? Ik vind dat schoonmoeder wel raar doet hoor. Je kunt het toch gewoon niet maken om tegen je zoon te zeggen dat zijn vriendin niet welkom is bij het eten? Ontzettend lomp. Hij is 22, het is tijd dat zij accepteert dat hij volwassen is. Als ik hem was zou ik lekker op kamers gaan wonen. Kunnen jullie gewoon LATten en blijven slapen of eten bij elkaar als je dat wilt.
zaterdag 22 juli 2017 om 12:24
Oui!
zaterdag 22 juli 2017 om 12:28
sinnombre schreef: ↑22-07-2017 11:27Als je het op je 22e bij een verkering hebt over je schoonouders, dan ga je ook wel iets te ver.
Je vriend woont nog thuis. Hij moet zich aanpassen aan zijn ouders, logisch dat niet alles zomaar kan.
Volgens mij verwacht jij teveel. Je hoeft niet overal bij te zijn. Ook hoef je niet al dikke vrienden te worden met zijn familie. Houd een beetje afstand en bouw het rustig op.
Daarnaast hebben die ouders wellicht wel gelijk over je gedrag?
Je zegt je neerslachtigheid altijd te verbloemen als je bij ze bent?!
Dus er is wel degelijk iets aan de hand?
En dat verbloemen lukt waarschijnlijk niet zo goed als je denkt.
Is dat misschien een oorzaak van het probleem, jouw gemoedstoestand? Heb jij problemen en vinden zijn ouders jou daarom niet geschikt voor hun zoon?
Hoe dan ook, ik vind die ouders niet raar klinken. Ik vind eerder dat jij jezelf te belangrijk vindt en jezelf de familie probeert in te drukken.
Laat je vriend op kamers gaan, dat lost al veel op. Als je 22 bent wordt dat ook wel tijd!
Dit!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
zaterdag 22 juli 2017 om 12:33
Hoezo lomp het is huis van schoonouders en zij mogen bepalen wie daar eten, wat apart en "lomp" is dat in de OP STOND dat TO niet welkom is maar er toch steeds is dat is raar_Marana_ schreef: ↑22-07-2017 12:20Wat een bijzondere reacties, alsof het allemaal aan TO ligt? Ik vind dat schoonmoeder wel raar doet hoor. Je kunt het toch gewoon niet maken om tegen je zoon te zeggen dat zijn vriendin niet welkom is bij het eten? Ontzettend lomp. Hij is 22, het is tijd dat zij accepteert dat hij volwassen is. Als ik hem was zou ik lekker op kamers gaan wonen. Kunnen jullie gewoon LATten en blijven slapen of eten bij elkaar als je dat wilt.
mamsvan wijzigde dit bericht op 22-07-2017 12:36
0.74% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zaterdag 22 juli 2017 om 12:54
Je kunt hem terugzetten, via Googel cache is ie nog te vinden.
En verder:
Gedichten schrijven voor je schoonmoeder, jezelf uitnodigen voor het eten en doordeweeks blijven slapen en vriend die dagen niet tegen zijn ouders praat omwille van jou. Ik zou hier ook moeite mee hebben.
zaterdag 22 juli 2017 om 12:58
MonicaG schreef: ↑22-07-2017 12:54Je kunt hem terugzetten, via Googel cache is ie nog te vinden.
En verder:
Gedichten schrijven voor je schoonmoeder, jezelf uitnodigen voor het eten en doordeweeks blijven slapen en vriend die dagen niet tegen zijn ouders praat omwille van jou. Ik zou hier ook moeite mee hebben.
Ik heb samen op idee van mijn vriend een grappig gedicht geschreven bij een cadeau voor haar verjaardag en verder nodig ik mijzelf nooit maar dan ook nooit uit. Ik vroeg het me toen der tijd alleen maar af. En mijzelf uitnodigen voor het eten doe ik nooit, wil absoluut niet profiteren.
zaterdag 22 juli 2017 om 13:04
Het is ook het huis van hun zoon, en ik vind het inderdaad erg lomp als je tegen je zoon zegt dat zijn verkering niet mee mag eten omdat ze down overkomt. Het is zijn vriendin he, ze hebben al een aantal maanden verkering (in ieder geval al sinds ruim voor Pasen).
zaterdag 22 juli 2017 om 13:13
Het is de huis van de ouders niet van hun inwonende kind (eren), ze had wat anders kunnen brengen maar het lijkt mij dat zoon en to niet gisteren zijn geboren tenslotte was TO eerder ook niet welkom wat stond in haar verdwenen OP,_Marana_ schreef: ↑22-07-2017 13:04Het is ook het huis van hun zoon, en ik vind het inderdaad erg lomp als je tegen je zoon zegt dat zijn verkering niet mee mag eten omdat ze down overkomt. Het is zijn vriendin he, ze hebben al een aantal maanden verkering (in ieder geval al sinds ruim voor Pasen).
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"