Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 23 juli 2017 om 10:05
Ook daar heb je de negeerknop
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 23 juli 2017 om 10:22
zondag 23 juli 2017 om 10:25
zondag 23 juli 2017 om 10:27
Strontvervelend is mee te leven. Ziek en gevaarlijk wil je niemand aandoen.Eleonora-2 schreef: ↑23-07-2017 10:22
Echt strontvervelende mensen gaan daar ook weer een ban krijgen.
Kun je op wachten.
Dat daar vanuit het beheer anders over gedacht wordt vind ik tekenend.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 23-07-2017 10:28
1.29% gewijzigd
zondag 23 juli 2017 om 10:27
MoirenPhae schreef: ↑23-07-2017 10:25Ik wel. En nog een paar anderen.
En dan kunnen we zo'n gekkie wel negeren, maar gunnen we het degene die haar (nog) niet kennen wel zo'n stalker aan hun broek?
Hebben we het over hetzelfde topic?
zondag 23 juli 2017 om 10:28
Nee, zeker niet. Maar die valt binnen no time door de mand.MoirenPhae schreef: ↑23-07-2017 10:25Ik wel. En nog een paar anderen.
En dan kunnen we zo'n gekkie wel negeren, maar gunnen we het degene die haar (nog) niet kennen wel zo'n stalker aan hun broek?
zondag 23 juli 2017 om 10:28
Nee
zondag 23 juli 2017 om 10:30
Hoe bedoel je? Waarom denk jij dat daar anders over gedacht wordt en waarom is dat tekenend? Wellicht heeft het beheer haar nog niet ontdekt, kan he?MoirenPhae schreef: ↑23-07-2017 10:27Strontvervelend is mee te leven. Ziek en gevaarlijk wil je niemand aandoen.
Dat forum is toch nog maar een week online?
zondag 23 juli 2017 om 10:31
zondag 23 juli 2017 om 10:34
Ja allicht. Maar wat is dan tekenend? Ik volg je niet.
zondag 23 juli 2017 om 10:37
Vertel dat anders daar even.MoirenPhae schreef: ↑23-07-2017 10:27Strontvervelend is mee te leven. Ziek en gevaarlijk wil je niemand aandoen.
zondag 23 juli 2017 om 10:38
Maar dan is het dus geen alternatief voor iemand die zich hier ( waar nu wel veel topics zijn) verveelt.
Verder geen waardeoordeel ofzo.
zondag 23 juli 2017 om 10:47
Ik kan daar niet inloggen.
zondag 23 juli 2017 om 10:49
Doe maar bij het begin beginnen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 23 juli 2017 om 10:51
Als je een nieuw forum begint kan je niet bij voorbaat mensen uitsluiten ook al weet je dat ze op een ander forum die keuze al wel gemaakt hebben. Die personen zullen daar zichzelf opnieuw moeten bewijzen.
Maar ik vind het wel tekenend dat er binnen een week daar diverse mensen zitten die hier een perma hebben. Dan ga ik er van uit dat dat niet toevallig maar op uitnodiging is.
zondag 23 juli 2017 om 10:53
Onzin. Als je de baas bent kan dat prima, jij bepaalt namelijk de regels.shifty schreef: ↑23-07-2017 10:51Als je een nieuw forum begint kan je niet bij voorbaat mensen uitsluiten ook al weet je dat ze op een ander forum die keuze al wel gemaakt hebben. Die personen zullen daar zichzelf opnieuw moeten bewijzen.
Maar ik vind het wel tekenend dat er binnen een week daar diverse mensen zitten die hier een perma hebben. Dan ga ik er van uit dat dat niet toevallig maar op uitnodiging is.
zondag 23 juli 2017 om 10:55
shifty schreef: ↑23-07-2017 10:51Als je een nieuw forum begint kan je niet bij voorbaat mensen uitsluiten ook al weet je dat ze op een ander forum die keuze al wel gemaakt hebben. Die personen zullen daar zichzelf opnieuw moeten bewijzen.
Daar ga ik absoluut niet van uit!
Wat een aanname, zeg!
Je denkt toch niet dat permabannelingen hier niet meelezen ofzo, dat krijg je dan toch gewoon mee dat er een ander forum is.
Maar goed, dit is niet de plaats om daar een discussie over te voeren. Dat hoort daar.