Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
blijfgewoonbianca schreef:
22-07-2017 23:41
Je moet toegeven; het zijn " lekkere " topics. Daar ontbrak het wel aan, de laatste tijd.
absoluut mee eens, ik heb ook wat vermaak nodig in mijn zomervakantie
Je moet toegeven; het zijn " lekkere " topics. Daar ontbrak het wel aan, de laatste tijd.
Duidelijk gepost voor traffic.
yasmijn schreef:
22-07-2017 23:47
Zitten we dan met ons huishoudschooldiploma BGB.
En zelfs huishouden kan ik niet.

Ik heb er nietssss van geleerd.
Beetje jammer dan.
Wat moet je nu met de rest van je leven?
22-07-2017 23:46
Misschien komt het wel van " HBO opleidingen en Hogescholen
Verhoudingsgewijs zitten er minder scholieren van HBO bij een studentenvereniging.

En die Eigen inkomsten uit Eigen vastgoed. Terwijl natuurlijk het allemaal samen is.

Waarom ben ik daar gaan schrijven :facepalm:
yasmijn schreef:
22-07-2017 23:45
Je hoort Hoge Studies te doen op achtduizenders.
Ik hoor het wel vaker.
Ik denk dat het staat voor een HBO, of dat iemand niet meer weet wat iemand nou ging doen en er van maakt dat het iets heel hoogs ( lees; moeilijks ) is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
linjmh schreef:
22-07-2017 23:49

Eh............vanwege je ( gebrek aan ) intelligentie? :-D
yasmijn schreef:
22-07-2017 23:47
Zitten we dan met ons huishoudschooldiploma BGB.
En zelfs huishouden kan ik niet.

Ik heb er nietssss van geleerd.
Ach joh, ik word onderhouden door Bennie.
22-07-2017 23:52
Ach joh, ik word onderhouden door Bennie.
O ja, dat is ook zo. Bennie W regelt het!
vrouwjagersma schreef:
22-07-2017 23:46
Ik heb een familielid dat het leuk vindt om mij "dokter anders" te noemen, dat of hij weet niet hoe je drs moet uitspreken.

Hahaha, joh, ik kan niet eens opschrijven hoe ik mensen in mijn omgeving dingen uit hoor spreken. Combinatie van niet doorgeleerd, niets bijgeleerd en plat Rotterdams.

Maar ik heb laatst zo'n interessant topic gelezen en dat leek echt slecht vertaald uit het Duits ("we troffen elkaar in de stad" in plaats van we kwamen elkaar tegen in de stad, het is me egaal, dat soort werk.)
Jonari schreef:
Beetje jammer dan.
Wat moet je nu met de rest van je leven?
The story of my life. Niets.

Ik ben sielug.
linjmh schreef:
Verhoudingsgewijs zitten er minder scholieren van HBO bij een studentenvereniging.

En die Eigen inkomsten uit Eigen vastgoed. Terwijl natuurlijk het allemaal samen is.

De Gemeenschap van Goederen :hyper:
yasmijn schreef:
22-07-2017 23:55
De Gemeenschap van Goederen :hyper:
Ik ben dol op een beetje goede gemeenschap.
22-07-2017 23:56
Ik ben dol op een beetje goede gemeenschap.
O god, dit had ik van je kunnen verwachten, vrouw Wijnstekers.
Ja, in mijn omgeving spreken de mensen gelukkig allemaal heel correct Nederlands.

Ik heb jaren gedacht dat pakkiedrager een normaal woord was en "goedgaan" een gepaste afscheidsgroet. Ik zeg het liefst "ja" om de vijf woorden, ook in ontkennende zinnen ("Zei hij dat Sidney de hoofdstad van Australië is? Dat is ja helemaal niet waar, ja!")
:hello:
yasmijn schreef:
22-07-2017 23:57
O god, dit had ik van je kunnen verwachten, vrouw Wijnstekers.
Nou ja het topic genereert dus inderdaad een hoop traffic.

Petje af voor TO dus.

Volgende keer graag een paard en een nachtvlucht.
22-07-2017 23:43
Hogere studie wordt gezegd door mensen die zelf niet gestudeerd hebben en ook niet zo op de hoogte zijn van opleidingen. Ik hoor het hier ( Rotturrrdam ) best vaak.
ik vind rotterdammers over het algemeen creatiever in hun woordgebruik dan deze TO
linjmh schreef:
23-07-2017 00:00
Nou ja het topic genereert dus inderdaad een hoop traffic.

Petje af voor TO dus.

Volgende keer graag een paard en een nachtvlucht.

Daar kunnen we op aansturen natuurlijk :lol:
vrouwjagersma schreef:
22-07-2017 23:58
Ja, in mijn omgeving spreken de mensen gelukkig allemaal heel correct Nederlands.

Ik heb jaren gedacht dat pakkiedrager een normaal woord was en "goedgaan" een gepaste afscheidsgroet. Ik zeg het liefst "ja" om de vijf woorden, ook in ontkennende zinnen ("Zei hij dat Sidney de hoofdstad van Australië is? Dat is ja helemaal niet waar, ja!")

Ik zeg holletje tegen een heuveltje. En ik ga de Maastunnel onderdoor. Probeer dat maar eens te overtreffen.
Ik zit al een poosje te wachten op een lekkere ruzie, zelfs even overwogen om een topic te openen met in de OP iets als 'iedereen mag hier losgaan op iedereen die hier post.

Maar dit zijn toch geen "lekkere" topics? Dit is gewoon suf ongeloofwaardig geneuzel om niks.

Ik wil bloed, rondvliegende ledematen en zweetletters, exploderende ego's en gefrustreerde anoniemers! Geen thuisblijfmoederet een feministenmoedercomplexje!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
23-07-2017 00:00
Ik zeg holletje tegen een heuveltje. En ik ga de Maastunnel onderdoor. Probeer dat maar eens te overtreffen.
Haha.
Hij wordt gerenoveerd toch?
feow schreef:
23-07-2017 00:01
Ik zit al een poosje te wachten op een lekkere ruzie, zelfs even overwogen om een topic te openen met in de OP iets als 'iedereen mag hier losgaan op iedereen die hier post.

Maar dit zijn toch geen "lekkere" topics? Dit is gewoon suf ongeloofwaardig geneuzel om niks.

Ik wil bloed, rondvliegende ledematen en zweetletters, exploderende ego's en gefrustreerde anoniemers! Geen thuisblijfmoederet een feministenmoedercomplexje!
Geheel eensch.
Dat geleuter in de marge hebben we niets aan.
Elke paar maanden weer dat gezeik over die thuisblijfmoeders.
vrouwjagersma schreef:
22-07-2017 23:58

Ik heb jaren gedacht dat pakkiedrager een normaal woord was
Wat is een pakkiedrager? iemand in een uniform? Postbode/ koerier? Begrafenisondernemer of iemand die de kist sjouwt? De bruidegom? Een overledene ; dat het pakkie je houten jas is?
23-07-2017 00:02
Wat is een pakkiedrager? iemand in een uniform? Postbode/ koerier? Begrafenisondernemer of iemand die de kist sjouwt? De bruidegom? Een overledene ; dat het pakkie je houten jas is?
Een pakkiedrager zit achterop je fiets, natuurlijk. Maar je andere opties zijn eigenlijk wel net zo mooi.
feow schreef:
23-07-2017 00:01

Kun je nagaan hoe ingekakt ik raak van het topic zoals het de laatste tijd is, als ik hier al een beetje blij van word.
Ik kan me het laatste, écht lekkere vette topic niet eens meer herinneren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven