ervaringen bam-moeders?
zondag 23 juli 2017 om 21:16
zondag 23 juli 2017 om 21:18
Je plaat blijft hangen.L0t schreef: ↑23-07-2017 19:50Juist wanneer een alleenstaande moeder verliefd wordt en een relatie begint, is de kans groot dat dit op termijn weer uitgaat. Aangezien er minder sprake is van stabiliteit, zoals bij twee ouders die al langer een relatie hebben en samen kiezen voor een kind.
Dus nee, denk juist dat kinderen van bam'ers meer kans hebben om een scheiding mee te maken.
Er zijn mensen, echt heus eerlijk waar, die geen partner willen.
De meeste bams die ik ken zijn ook echt bewust en stabiel alleenstaand.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 23 juli 2017 om 21:20
Weet je hoe veel mensen er single zijn? En jij denkt echt dat die allemaal liever een relatie zouden hebben?L0t schreef: ↑23-07-2017 20:57En nu niet doen alsof het onmogelijk is dat je tussen je 35e en 55e een leuke man tegen het lijf loopt. Nogal vanzelfsprekend dat dat soort dingen gebeuren in het leven.
Je bent er zelf ook nog, naast dat je een bam bent. Lijkt me heel normaal om een relatie te krijgen! Maar daar hoort helaas wel het risico bij dat het ook weer uitgaat met alle ellende die daarbij komt kijken voor de kinderen.
Kom eens uit je bubbel zeg.
zondag 23 juli 2017 om 21:21
Maar dat kan toch ook als je gescheiden bent en je krijgt een nieuwe partner? Dan moet je je partner ook nog goed leren kennen.L0t schreef: ↑23-07-2017 20:57En nu niet doen alsof het onmogelijk is dat je tussen je 35e en 55e een leuke man tegen het lijf loopt. Nogal vanzelfsprekend dat dat soort dingen gebeuren in het leven.
Je bent er zelf ook nog, naast dat je een bam bent. Lijkt me heel normaal om een relatie te krijgen! Maar daar hoort helaas wel het risico bij dat het ook weer uitgaat met alle ellende die daarbij komt kijken voor de kinderen.
Grote kans dat ook kinderen van gescheiden ouders zich gaan hechten aan de nieuwe partner van hun ouders.
Dan is het voor die kinderen toch ook erg als die relatie stuk loopt? Dat is niet alleen bij kinderen van Bam moeders
zondag 23 juli 2017 om 21:22
Nou, dat lijkt me dan nog het minste probleem.
Dat kind zal ook wel stom en lelijk zijn, want erfelijk belast.
zondag 23 juli 2017 om 21:25
Sorry, ik haalde jou en Karen door elkaar.L0t schreef: ↑23-07-2017 20:57En nu niet doen alsof het onmogelijk is dat je tussen je 35e en 55e een leuke man tegen het lijf loopt. Nogal vanzelfsprekend dat dat soort dingen gebeuren in het leven.
De meesten BAM moeders kiezen bewust voor alleenstaande moederschap om andere redenen dan geen leuke man kunnen vinden.
Dus waarom zouden ze dan met kind opeens wel een relatie willen.
Jij vindt het normaal om een relatie te krijgen. Genoeg mensen die dat niet vinden. Of dat voorlopig op een zijspoor zetten omdat andere dingen belangrijker zijn.
De 9 jaren met "alleen" mijn dochter in mijn leven zijn voorbij gevlogen. Nog eens 9 jaar met "alleen" mijn dochter zal echt geen opgave zijn hoor.
Ik gebruik aanhalingstekens omdat ik naast mijn dochter ook een druk en een leuk leven heb met mijn werk en sociaal leven.
zondag 23 juli 2017 om 21:36
Hier wordt beweerd dat alleen kinderen van stellen het risico lopen een scheiding mee te maken.lacie schreef: ↑23-07-2017 21:21Maar dat kan toch ook als je gescheiden bent en je krijgt een nieuwe partner? Dan moet je je partner ook nog goed leren kennen.
Grote kans dat ook kinderen van gescheiden ouders zich gaan hechten aan de nieuwe partner van hun ouders.
Dan is het voor die kinderen toch ook erg als die relatie stuk loopt? Dat is niet alleen bij kinderen van Bam moeders
Dat is feitelijk onjuist.
zondag 23 juli 2017 om 21:43
Je moet steeds raardere 'argumenten' verzinnen om je 'gelijk' te halen.
Als je zo moeilijk wilt doen: kinderen van stellen hebben een risico op 1 scheiding meer dan bam-kinderen.
zondag 23 juli 2017 om 21:45
En nee, niet iedereen wil persé een relatie zover was ik al wel, maar uitsluiten dat je een leuke man tegenkomt waar je straalverliefd op wordt in die 18 jaar dat je verantwoordelijk bent voor je kind dat bij je in huis woont, kun je ook niet.
Je bent een bewust alleenstaande moeder, geen steen zonder gevoelens en behoeftes.
Juist gedurende die fase van 35 tot 55 kan er nog zoveel gebeuren in een mens zijn leven!
Je bent een bewust alleenstaande moeder, geen steen zonder gevoelens en behoeftes.
Juist gedurende die fase van 35 tot 55 kan er nog zoveel gebeuren in een mens zijn leven!
zondag 23 juli 2017 om 22:06
OF zoals in 60% van de gevallen op géén scheiding en twee ouders die sámen voor het kind zorgen
zondag 23 juli 2017 om 22:17
Sorry, maar daar ben je nog altijd zelf bij wat je doet met een verliefdheid, als dat je al zomaar overkomt.L0t schreef: ↑23-07-2017 21:45En nee, niet iedereen wil persé een relatie zover was ik al wel, maar uitsluiten dat je een leuke man tegenkomt waar je straalverliefd op wordt in die 18 jaar dat je verantwoordelijk bent voor je kind dat bij je in huis woont, kun je ook niet.
Net zoals je ook als een getrouwd persoon verliefd kan worden en daar ook een keuze in hebt.
Waarom ben je gelijk van steen als je bepaalde gevoelens en behoeftes niet hebt?
zondag 23 juli 2017 om 22:19
Precies. Ook bewust alleenstaande moeders kunnen gewoon nadenken hoor.yajes schreef: ↑23-07-2017 22:17Sorry, maar daar ben je nog altijd zelf bij wat je doet met een verliefdheid, als dat je al zomaar overkomt.
Net zoals je ook als een getrouwd persoon verliefd kan worden en daar ook een keuze in hebt.
Waarom ben je gelijk van steen als je bepaalde gevoelens en behoeftes niet hebt?
•
zondag 23 juli 2017 om 22:22
Bam-kinderen hebben gok ik minstens 90% kans op geen scheiding en meestal toch ook meer mensen om zich heen dan alleen de moeder.
Eigenlijk zijn het net gewone gezinnen.
zondag 23 juli 2017 om 22:25
En dat geldt niet voor heterostellen?
Als je je echt bezorgd maakt over het geluk van kinderen zou je dus iedereen moeten afraden eraan te beginnen. Of kunnen alleen bam-moeders verliefd worden?
zondag 23 juli 2017 om 22:31
Al heb ik het idee dat sommigen hier daar heeeeel anders over denken..
We zijn hulpeloze vrouwen die niet eens een man konden vinden en nu, met kind van een donor, als een bakvis voor elk voorbijkomend man smachtend neervallen.
zondag 23 juli 2017 om 22:34
Oh ja, dat was jij!karin12345 schreef: ↑23-07-2017 22:29Dat is ook niet zo moeilijk als je geen enkele kans op een relatie maakt of denkt te kunnen maken.
zondag 23 juli 2017 om 22:35
[quote=yajes post_id=27347305 time=1500841864 user_id=128190]
We zijn hulpeloze vrouwen die niet eens een man konden vinden en nu, met kind van een donor, voor
We zijn hulpeloze vrouwen die niet eens een man konden vinden en nu, met kind van een donor, voor
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-07-2017 23:07
Reden: Provoceren
Reden: Provoceren
20.89% gewijzigd
zondag 23 juli 2017 om 22:36
Geen enkele kans op een relatie.karin12345 schreef: ↑23-07-2017 22:29Dat is ook niet zo moeilijk als je geen enkele kans op een relatie maakt of denkt te kunnen maken.
Gelukkig ben ik er vrolijk en optimistisch bij gebleven.
Dat is meer dan ik van jou kan zeggen.
zondag 23 juli 2017 om 22:37
Verstandige mannen hè.
Jammer dat er mannen zijn die hun zaad doneren, anders konden we dat bam-gedoe makkelijk uitroeien.
zondag 23 juli 2017 om 22:39
Die mannen wilden alleen een zuurpruim. Have fun!
zondag 23 juli 2017 om 22:40
Nee en niemand wil die mannen vandaar dat ze hun zaad weggeven.
Je bent toch hopelijk niet echt serieus Karin 12345?