ervaringen bam-moeders?

26-06-2017 16:04 617 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
anoniem_349580 wijzigde dit bericht op 23-02-2018 18:27
Reden: Dit geldt niet meer
94.59% gewijzigd
yajes schreef:
23-07-2017 22:31
Al heb ik het idee dat sommigen hier daar heeeeel anders over denken..
We zijn hulpeloze vrouwen die niet eens een man konden vinden en nu, met kind van een donor, als een bakvis voor elk voorbijkomend man smachtend neervallen.
Klopt aardig hoor hier. De postbode duikt al weg als ie me ziet.
Frizz schreef:
23-07-2017 22:44
Klopt aardig hoor hier. De postbode duikt al weg als ie me ziet.
Oooh, jij ook al zo desperate? Welkom in het clubje.
Solomio schreef:
23-07-2017 22:37
Verstandige mannen hè.

Jammer dat er mannen zijn die hun zaad doneren, anders konden we dat bam-gedoe makkelijk uitroeien.
Jij bent toch bewust alleenstaand?
Er bestaan dus mannen die graag hun zaad verspreiden zonder de verantwoordelijkheid voor een kind te willen nemen.
Grote ego's misschien?
karin12345 schreef:
23-07-2017 22:46
Er bestaan dus mannen die graag hun zaad verspreiden zonder de verantwoordelijkheid voor een kind te willen nemen.
Grote ego's misschien?
En er zijn vrouwen die graag de verantwoordelijkheid voor een kind nemen, maar geen man erbij willen.

Ik zeg: a match made in heaven.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
En er zijn hele bekrompen mensen die nooit aan kinderen zouden moeten beginnen.
Zo is er altijd wel wat.
Solomio schreef:
23-07-2017 22:25
En dat geldt niet voor heterostellen?
Als je je echt bezorgd maakt over het geluk van kinderen zou je dus iedereen moeten afraden eraan te beginnen. Of kunnen alleen bam-moeders verliefd worden?
Jawel, maar hier werd gezegd dat kinderen van bam'ers geen kans hadden om een scheiding mee te maken. Dat is onzin.

Een relatie kan voorkomen en dus ook op een scheiding uitlopen in die 20 jaar, ook voor een bam.
L0t schreef:
23-07-2017 22:59
Jawel, maar hier werd gezegd dat kinderen van bam'ers geen kans hadden om een scheiding mee te maken. Dat is onzin.

Een relatie kan voorkomen en dus ook op een scheiding uitlopen in die 20 jaar, ook voor een bam.
Dat heeft niemand zo gezegd.
Wel zie ik om me heen dat de meeste bams alleenstaand zijn en blijven, omdat dat bij ze past.
yajes schreef:
Oooh, jij ook al zo desperate? Welkom in het clubje.
Nou het is verschrikkelijk. Wat moet er toch van onze kinderen terecht komen?
Ja, wat moet je er ook van zeggen.
Misschien dit: de vooroordelen tegen eenoudergezinnen (van welke soort ook) zijn helaas nog wijdverspreid, dat heb ik in mijn jeugd ook gemerkt. Het is opmerkelijk te zien op welke wijze mensen menen perfect te zijn en tegelijkertijd anderen menen te mogen veroordelen en niet zien hoe tegenstrijdig dat is.
Solomio schreef:
23-07-2017 23:01
Dat heeft niemand zo gezegd.
Wel zie ik om me heen dat de meeste bams alleenstaand zijn en blijven, omdat dat bij ze past.
Soort zoekt soort? Ik zie weer heel andere dingen.
Frizz schreef:
23-07-2017 23:05
Nou het is verschrikkelijk. Wat moet er toch van onze kinderen terecht komen?
Alvast een clubje voor hen oprichten zodat ze in groepstherapie kunnen gaan?
yajes schreef:
23-07-2017 22:41
Laat ik het zo zeggen, niemand neemt haar serieus.

Ik denk dat daar wel eens het probleem zou kunnen zitten. Ze moet misschien eens een keer serieus genomen worden.
L0t schreef:
23-07-2017 23:09
Soort zoekt soort? Ik zie weer heel andere dingen.
Jij kende er 1 hè?
vrouwjagersma schreef:
Misschien dit: de vooroordelen tegen eenoudergezinnen (van welke soort ook) zijn helaas nog wijdverspreid, dat heb ik in mijn jeugd ook gemerkt. Het is opmerkelijk te zien op welke wijze mensen menen perfect te zijn en tegelijkertijd anderen menen te mogen veroordelen en niet zien hoe tegenstrijdig dat is.

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
L0t schreef:
23-07-2017 22:59

Maar dat is nu juist het punt; de kans dat een BAM aan een relatie begint is kleiner dan dat een gescheiden moeder dat doet.
Beide soorten moeders zijn met een andere insteek aan kinderen begonnen.

Of wat Karin wil, de mannen wilden de BAMmers al niet dus waarom dan wel als er een kind is.
shifty schreef:
23-07-2017 23:13
Ik denk dat daar wel eens het probleem zou kunnen zitten. Ze moet misschien eens een keer serieus genomen worden.
Nee, daar is ze echt te lachwekkend voor. Trouwens, niet alleen hier maar ook in andere topics.
yajes schreef:
23-07-2017 23:20
Nee, daar is ze echt te lachwekkend voor. Trouwens, niet alleen hier maar ook in andere topics.

Misschien heb je gelijk. Ik vind humor best belangrijk maar je moet tijdens een potje stevige seks niet uit bed rollen van het lachen want dan werkt 't niet
Solomio schreef:
23-07-2017 23:14
Jij kende er 1 hè?
Hallo wel een héle hè!
vrouwjagersma schreef:
Een eenoudergezin dat is ontstaan uit een scheiding of door de dood van een van de partners is toch echt wel wat anders dan een gezin van een bammoeder. En veroordelen is ook wat anders dan vraagtekens zetten bij zo'n keus.
karin12345 schreef:
Grote ego's misschien?

Ik denk dat dit wel in aanmerking komt voor de ik-leef-al-jaren-onder-een-steen-prijs.
Op z'n minst een eervolle vermelding denk ik.

Er bestaan .. :rofl: .. jawel, leest u even mee .. :rofl: .. mannen die graag hun zaad verspreiden .. :rofl: .. nee, nee dat is nog niet alles .. :rofl: .. nou komt ie, hou je vast .. :rofl: .. zonder een kind te willen nemen! .. echt waar .. dat zei ze echt! .. :rofl: :rofl: :rofl:
shifty schreef:
23-07-2017 23:45
Ik denk dat dit wel in aanmerking komt voor de ik-leef-al-jaren-onder-een-steen-prijs.

Er bestaan .. :rofl: .. jawel, leest u even mee .. :rofl: .. mannen die graag hun zaad verspreiden .. :rofl: .. nee, nee dat is nog niet alles .. :rofl: .. nou komt ie, hou je vast .. :rofl: .. zonder een kind te willen nemen! .. echt waar .. dat zei ze echt! .. :rofl: :rofl: :rofl:
H e t i s n i e t w a a r ? ?
karin12345 schreef:
23-07-2017 23:40
Een eenoudergezin dat is ontstaan uit een scheiding of door de dood van een van de partners is toch echt wel wat anders dan een gezin van een bammoeder.
Daar zijn we het iig over eens.
shifty schreef:
23-07-2017 23:45

Je vergeet de grote ego's.

Dit is dus te veel humor voor tijdens de seks, vandaar dat ik bam ben.
Oh ik dacht dat ze met die "grote ego's" iets anders bedoelde :biggrin:
shifty schreef:
24-07-2017 08:09
Oh ik dacht dat ze met die "grote ego's" iets anders bedoelde :biggrin:
Ja, ik snap dat jij dat dacht. Maar als dat idd zo groot was hoefden ze geen donor te worden hè, dan konden ze wel een vrouw krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven