Wachten tot hij belt of zelf eerste stap zetten?
maandag 7 mei 2007 om 13:49
Hoi, ik heb zaterdag een leuke jongen ontmoet met wie t heel erg klikte. De hele middag mee op t terras gezeten, 's avonds mee uit eten gegaan en vervolgens zelfs bij blijven slapen. Niet all the way gegaan maar wel heftig gezoend en meer. Je kan je er wel n voorstelling van maken 
Kreeg de indruk dat hij mij ook erg leuk vond, dat zei hij ook. We hebben afgesproken nog eens wat te gaan drinken. Hij heeft m'n nummer maar ik heb (nog) niets gehoord. Nu zit er natuurlijk maar anderhalve dag tussen dus misschien ben ik errug ongeduldig (weet ik van mezelf Maar weet ff niet zo goed wat ik moet doen, geduldig afwachten tot hij me wel of niet belt of zelf de eerste stap zetten. Heb trouwens niet z'n mobiele nr, wel mailadres gevonden via google. Ik vind ergens dat hij dat moet doen om de suffe reden dat hij een man is en een meisje mee moet uitvragen. Besef me hoe ouderwets en truttig dat is en dat ik er ook zelf n mailtje tegen aan kan gooien. Maar wil niet te eager over komen, wil liever dat hij mij verovert. En als ie me echt leuk vind zal ie ook wel bellen niet?
AAAARGH wat vinden jullie, zelf actie ondernemen of geduldig afwachten?

Kreeg de indruk dat hij mij ook erg leuk vond, dat zei hij ook. We hebben afgesproken nog eens wat te gaan drinken. Hij heeft m'n nummer maar ik heb (nog) niets gehoord. Nu zit er natuurlijk maar anderhalve dag tussen dus misschien ben ik errug ongeduldig (weet ik van mezelf Maar weet ff niet zo goed wat ik moet doen, geduldig afwachten tot hij me wel of niet belt of zelf de eerste stap zetten. Heb trouwens niet z'n mobiele nr, wel mailadres gevonden via google. Ik vind ergens dat hij dat moet doen om de suffe reden dat hij een man is en een meisje mee moet uitvragen. Besef me hoe ouderwets en truttig dat is en dat ik er ook zelf n mailtje tegen aan kan gooien. Maar wil niet te eager over komen, wil liever dat hij mij verovert. En als ie me echt leuk vind zal ie ook wel bellen niet?
AAAARGH wat vinden jullie, zelf actie ondernemen of geduldig afwachten?
maandag 7 mei 2007 om 13:54
Hey Chicken,
Als ik jou was zo ik rustig afwachten tot hij zelf contact opneemt. Anders kom je wel erg desperate over denk ik. Hij weet dat jij zijn nummer niet hebt en dus geen contact kunt opnemen dus ik zou even wachten.
Kan me voorstellen dat dat niet zo fijn is, zou ik ook niet fijn vinden namelijk.
Wanneer hij geen contact opneemt weet je, helaas, ook waar je aan toe bent.
En 1,5 dag is nog kort he?
Hoop voor je dat je snel wat van hem hoort.
Kus Sterre
Als ik jou was zo ik rustig afwachten tot hij zelf contact opneemt. Anders kom je wel erg desperate over denk ik. Hij weet dat jij zijn nummer niet hebt en dus geen contact kunt opnemen dus ik zou even wachten.
Kan me voorstellen dat dat niet zo fijn is, zou ik ook niet fijn vinden namelijk.
Wanneer hij geen contact opneemt weet je, helaas, ook waar je aan toe bent.
En 1,5 dag is nog kort he?
Hoop voor je dat je snel wat van hem hoort.
Kus Sterre
maandag 7 mei 2007 om 13:56
Hij weet dat jij geen contactgegevens van hem hebt dus? Dan zou ik niets laten horen, hoe lastig dat ook is! Want als je dan toch contact opneemt omdat je via google het mailadres hebt gevonden, doe je wel heel erg veel moeite terwijl hij met veel minder moeite contact met jou zou kunnen opnemen. Want hij heeft jouw nummer wel (toch?)
Probeer afleiding te zoeken voor vandaag, ga shoppen met een vriendin ofzo, of superfanatiek sporten, of een laaaaange wandeling maken, alles om je gedachten te verzetten!
Probeer afleiding te zoeken voor vandaag, ga shoppen met een vriendin ofzo, of superfanatiek sporten, of een laaaaange wandeling maken, alles om je gedachten te verzetten!
maandag 7 mei 2007 om 13:58
maandag 7 mei 2007 om 14:05
Jullie hebben helemaal gelijk!!!! Weet dat ook eigenlijk stiekem zelf wel maar t is fijn om dat even te horen, bevestigd te krijgen. Dat sterkt me weer om niks te ondernemen en geduldig af te wachten. Het is heel raar, had eigenlijk al lang verwacht iets te horen, want volgens mij vindt ie me heel leuk. Kan dat soort dingen meestal wel goed inschatten. Moet me dus ook nog maar geen zorgen maken. Het is een goede oefening in geduld moet ik maar denken
@ Brada, ik ga nu de stad stad in!
En nee, hij woont niet in R'dam
@ Brada, ik ga nu de stad stad in!
En nee, hij woont niet in R'dam
maandag 7 mei 2007 om 16:29
maandag 7 mei 2007 om 16:38
maandag 7 mei 2007 om 22:17
Hoe moeilijk het ook is. Ik zou zeker wachten totdat hij de eerste stap zet! Als je zelf de eerste stap gaat zetten, weet je nog niet of hij jou wel leuk genoeg vindt. Mijn ervaring is dat jongens juist terugdeinsen als iemand te snel initiatieven neemt en te 'happig' overkomt. Echt als een jongen je leuk vindt, laat hij echt wel iets horen. Succes
woensdag 9 mei 2007 om 19:51
BOEHOE heb nog niks gehoord!!! Heb m inmiddels al wel op hyves getraceerd. Wat vinden jullie, kan ik daar een berichtje achter laten? En wanneer?
Ok weet na bijv een week stilte heus wel dat ie 'not into me' is. Geen bericht is immers ook n message. Maar die ontmoeting betekende wél wat voor mij. Als ik ook niks laat horen doe ik net of t mij ook aan m'n reet roest. En dat is dus niet zo.
Vind t ook zo raar, het klikte echt. Op n bijzondere manier. Kom ik niet vaak tegen en leek heel erg wederzijds. Pfffff mannen.......
Ok weet na bijv een week stilte heus wel dat ie 'not into me' is. Geen bericht is immers ook n message. Maar die ontmoeting betekende wél wat voor mij. Als ik ook niks laat horen doe ik net of t mij ook aan m'n reet roest. En dat is dus niet zo.
Vind t ook zo raar, het klikte echt. Op n bijzondere manier. Kom ik niet vaak tegen en leek heel erg wederzijds. Pfffff mannen.......
woensdag 9 mei 2007 om 20:12
Je hebt zelf al het signaal gegeven dat je het wel ziet zitten door je telefoonnummer te geven. Dus als ik jou was zou ik niet iets van me laten horen.
Als hij je wel ziet zitten zal hij vast pas rond het einde van de week wat van zich laten horen, jongens zitten nu eenmaal anders in elkaar dan vrouwen .
Als hij je wel ziet zitten zal hij vast pas rond het einde van de week wat van zich laten horen, jongens zitten nu eenmaal anders in elkaar dan vrouwen .

woensdag 9 mei 2007 om 20:17
@ Swaen, ga ik ook doen. Maar wanneer, kan dat nu al of nog n paar dagen wachten? En hellup, wat zet ik erin :?
Waarom niet Isa? Waarom moet alles vanuit de man komen?
@Gizmo, zou kunnen idd, maar heb ook wel exen gehad die me direct de volgende dag na ontmoeting al berichtjes stuurden. Er is helaas geen pijl op te trekken.
T kan ook zijn dat ik lastig te bereiken ben, afgelopen weken n paar x meegemaakt dat mijn nr niet herkend werd bij vrienden of dat ze n smsje niet konden sturen, het kwam niet aan. Dat gegeven speelt ook mee om zelf maar wat te sturen. Maar, denk ik dan, hij kan mij ook op hyves vinden!
Waarom niet Isa? Waarom moet alles vanuit de man komen?
@Gizmo, zou kunnen idd, maar heb ook wel exen gehad die me direct de volgende dag na ontmoeting al berichtjes stuurden. Er is helaas geen pijl op te trekken.
T kan ook zijn dat ik lastig te bereiken ben, afgelopen weken n paar x meegemaakt dat mijn nr niet herkend werd bij vrienden of dat ze n smsje niet konden sturen, het kwam niet aan. Dat gegeven speelt ook mee om zelf maar wat te sturen. Maar, denk ik dan, hij kan mij ook op hyves vinden!
woensdag 9 mei 2007 om 20:18
Pfffffff... als ik mn lief toendertijd niet had gesmst... waren we nu niet al 7 e half maand samen... Jongens kunnen ook verlegen zijn, kutervaringen hebben met ex-en enzo... En als jij t wel durft, doe t dan lekker! Je gaat toch geen leuke jongen laten lopen omdat je anders desperate overkomt? Mss is hij wel ontzettend blij met jouw initiatief!!!
woensdag 9 mei 2007 om 20:20
quote:@Gizmo, zou kunnen idd, maar heb ook wel exen gehad die me direct de volgende dag na ontmoeting al berichtjes stuurden. Er is helaas geen pijl op te trekken.
Niet alle jongens zijn gelijk gelukkig
.
Maarre een luchtige reactie kan op zich dan geen kwaad op hyves, als hij dan al wat gestuurd heeft naar je mobiel wat niet aangekomen is kan uit je hyves bericht blijken dat jij niks ontvangen hebt.
Niet alle jongens zijn gelijk gelukkig

.
Maarre een luchtige reactie kan op zich dan geen kwaad op hyves, als hij dan al wat gestuurd heeft naar je mobiel wat niet aangekomen is kan uit je hyves bericht blijken dat jij niks ontvangen hebt.