Wachten tot hij belt of zelf eerste stap zetten?

07-05-2007 13:49 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb zaterdag een leuke jongen ontmoet met wie t heel erg klikte. De hele middag mee op t terras gezeten, 's avonds mee uit eten gegaan en vervolgens zelfs bij blijven slapen. Niet all the way gegaan maar wel heftig gezoend en meer. Je kan je er wel n voorstelling van maken ;)

Kreeg de indruk dat hij mij ook erg leuk vond, dat zei hij ook. We hebben afgesproken nog eens wat te gaan drinken. Hij heeft m'n nummer maar ik heb (nog) niets gehoord. Nu zit er natuurlijk maar anderhalve dag tussen dus misschien ben ik errug ongeduldig (weet ik van mezelf Maar weet ff niet zo goed wat ik moet doen, geduldig afwachten tot hij me wel of niet belt of zelf de eerste stap zetten. Heb trouwens niet z'n mobiele nr, wel mailadres gevonden via google. Ik vind ergens dat hij dat moet doen om de suffe reden dat hij een man is en een meisje mee moet uitvragen. Besef me hoe ouderwets en truttig dat is en dat ik er ook zelf n mailtje tegen aan kan gooien. Maar wil niet te eager over komen, wil liever dat hij mij verovert. En als ie me echt leuk vind zal ie ook wel bellen niet? 

AAAARGH wat vinden jullie, zelf actie ondernemen of geduldig afwachten?
Ahhhh, ok begreep dat je dat al had gedaan. Nog niet dus; nou dan zal ik het zeker DIRECT doen!!!! Dus er is zeker hoop :P!

Pfff, in spanning afwachten is shit hoor....dan zelf maar de "eerste stap zetten". Dan weet je ook war je aan toe bent.
@ Dushi, denk dat ik 'n mailtje stuur via hyves, is net wat persoonlijker. Als er geen reactie komt delete ik de boel. Zo'n krabbel blijft maar op die pagina staan. Dan word ik tot in de eeuwigheid aan dit verhaal herinnerd ;) 

@ AgentNL. Flauwe reactie. Weet dat t n hoop gemier is voor n bijna dertiger, wél of niet wat laten horen. Bl;egh wou dat ik dit stadium allang gepasseerd was!! Maar tis toch niet zo raar dat je, als je iemand leuk vind, n beetje onzeker bent. En tuurlijk wil ik hard to get zijn, tegelijkertijd vind ik t ook onzin dat je als vrouw niet n berichtje kan achter laten na n paar dagen als je n leuke ontmoeting hebt gehad.

@ LaLin, you r so right. Die onzekerheid brrrrrrrrrrrrrr vreselijk!! Ga me nu storten op n leuk en pakkend berichtje en dan is de tijd van nog meer afwachten aangebroken
Krabbels kun je zelf verwijderen. Dus... en maak er geen verhaal van. Geef die jongen wat ruimte om gewoon even na te denken over de date. Het is pas zaterdag geweest. Nog niet eens een week voorbij.
Well, damage is done!!!!

Tis geen heel verhaal geworden, gewoon n paar regels tekst. En geen kleffe boel maar wel n geïnteresseerd berichtje.

Now wait and see. Spannend!!!!
quote:

Ik zou 'm krabbelen én mailen! En als 'ie een uur later nog niks van zich heeft laten horen dan zou ik 'm nóg een keer krabbelen en mailen, etc!

Weet hij meteen waar hij aan toe is ;)

:D

Nee ik zou niks doen hij heeft je nummer.
Ik vind een krabbel zelf luchtiger dan een mailtje. Maar mailtje is inderdaad wel veiliger in de zin dat anderen dat niet kunnen zien... Een krabbel kan je trouwens later nog verwijderen, mocht dat nodig zijn!

Wat voor krabbels staan er verder op zijn pagina? Ziet het uit alsof het een vrouwenverslinder is? In dat geval zou ik niets ondernemen...

Hmm, een luchtig krabbel...

Hey, hoe is het? Vond het gezellig vorige week, snel weer eens een terrasje doen? 

En dan wat vrolijke emoticons erbij. Hupsakee 

Ik weet het ook niet hoor, wat voor tekst precies... Moeilijk!
Ben nu toch wel benieuwd aan het worden of hij wat van zich laat horen.

Succes ermee en goed van dat mailtje!!!

Kus Sterre
Ik haal m effe omhoog, voor hij in de vergeteheid verdwijnt

Heb hele nacht met chips en popcorn op de bank gezeten, wil wel weten hoe het afloopt. Update please O+
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En? En? En?

[fgcolor=#0099ff]chickonspeed[/fgcolor]
.... ik heb vol aandacht je topic gelezen... dat je al even niets meer geschreven hebt lijkt erop dat het toch niet positief is afgelopen..?....

Of worden wij nu ongeduldig.....:P...
Wat ontzettend lief dat jullie zo mee leven!! En ik heb goed nieuws!!! :D

Jaja, ik was 'm nét voor!!! Kreeg direct n reactie. Hij had me idd al meerdere keren gesmst en had al door dat er iets niet klopte. Inmiddels zijn wel flink aan t smsen, mailen en zelfs bellen geslagen!! Aan n date wordt gewerkt maar drukke agenda's laten dat nog even niet toe. 

Bottom line is dat m'n gevoel van de klik klopte, het is totaal wederzijds. En of ik nu wel of niet als eerste contact heb gezocht maakt niks uit. We gaan elkaar snel weer zien en kijken of we elkaar nog steeds zo leuk vinden. Joepie!!!!
Eind goed al goed...!..en inderdaad, het maakt echt helemaal niets meer uit wie begon... :) ... Geniet..!
Daar moet op gedronken worden
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
en zo zie je maar weer... :D
Heey:D

Ik ben nieuw hiier en ik wil jullie alvast bedanken voor jullie hulp:)

Er is een jongen (het zal eens anders zijn) hij zit niet in mijn klas, we kennen elkaar wel, op msn praten we wel eens op hyves niet, en in het echt ook niet,. Zeg maar omdat hij cool is en ik niet, ik denk dat dat de rede is dat we niet in het echt praten..op msn valt het gesprek altijd dood. ik moet ook altijd hoi enzoo zeggen, het is maar heel af en toe dat hij uitzich zelf iets begint te zeggen. laatst met schoolfeest keek hij wel heel veel naar me en ik ook naar hem maar hij kwam niet naar me toe ofzo..en verder..uhmnou ik weet dus nooit iets te zeggen op msn en hem op hyves krabbelen,, dat zou best raar overkomen vind ik,, en wat moet ik dan zeggen:O:O Ik heb ook nog nooit een vriendje ofzo gehad dus heb geen ervaring enzoo

doeiiiii
Tina forum??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven