Minnares
dinsdag 25 juli 2017 om 11:16
Hallo,
Graag zou ik met enkele vrouwen/mannen willen praten over hun relatie.
Ik tracht voor mijn eigen uit te maken of ik al dan niet op zoek ga naar een minnares.
Het woord minnares zal bij veel vrouwen al een slechte weerklank hebben in het hoofd, en soms met reden.
Ook ik dacht hier altijd zo over, en ben een relatieminded man waarbij samen gelukkig zijn op de eerste plaats komt,
en dat lukt ook aardig. Ik maak mijn vrouw en zoon graag gelukkig.
Al jaren hebben we een goede relatie en wat betreft sex, wel dat staat op een heel laag pitje.
Ondanks dat ik als man wel sexuele behoefte heb en zij niet heb ik hier altijd mee kunnen leven, tot nu.
Na een gesprek met mijn vrouw begrijpt ze dit volkomen maar mijn drang naar fysiek contact deelt ze niet met me, en daar moet ik me
bij neerleggen. De enkele keren dat we sex hebben ervaren we beiden als goed, en ook ik dacht dat ik tekort schiet, maar ze bevestigd dat dit
niet het geval is, ze heeft geen sexuele verlangens en daarmee is alles gezegd.
We zijn dan ook overeengekomen dat een minnares een oplossing kan zijn.
Maar ik wil niet als sexcontact op sites staan, ik wil geen losse sexcontacten maar zoek een vrouw die in dezelfde situatie als ik verkeer,
denk dat elkaar aanvoelen op dit vlak belangrijk is.
Ik oordeel niet over mensen die een andere mening, levensvisie hebben of andere behoeften, zolang je als partners je erin kunt vinden is me dit prima. Zelf ben ik een rustig persoon en voel emotioneel veel aan.
Hoe denken jullie erover? Wie heeft dit al ervaren of voelt hetzelfde?
Graag zou ik met enkele vrouwen/mannen willen praten over hun relatie.
Ik tracht voor mijn eigen uit te maken of ik al dan niet op zoek ga naar een minnares.
Het woord minnares zal bij veel vrouwen al een slechte weerklank hebben in het hoofd, en soms met reden.
Ook ik dacht hier altijd zo over, en ben een relatieminded man waarbij samen gelukkig zijn op de eerste plaats komt,
en dat lukt ook aardig. Ik maak mijn vrouw en zoon graag gelukkig.
Al jaren hebben we een goede relatie en wat betreft sex, wel dat staat op een heel laag pitje.
Ondanks dat ik als man wel sexuele behoefte heb en zij niet heb ik hier altijd mee kunnen leven, tot nu.
Na een gesprek met mijn vrouw begrijpt ze dit volkomen maar mijn drang naar fysiek contact deelt ze niet met me, en daar moet ik me
bij neerleggen. De enkele keren dat we sex hebben ervaren we beiden als goed, en ook ik dacht dat ik tekort schiet, maar ze bevestigd dat dit
niet het geval is, ze heeft geen sexuele verlangens en daarmee is alles gezegd.
We zijn dan ook overeengekomen dat een minnares een oplossing kan zijn.
Maar ik wil niet als sexcontact op sites staan, ik wil geen losse sexcontacten maar zoek een vrouw die in dezelfde situatie als ik verkeer,
denk dat elkaar aanvoelen op dit vlak belangrijk is.
Ik oordeel niet over mensen die een andere mening, levensvisie hebben of andere behoeften, zolang je als partners je erin kunt vinden is me dit prima. Zelf ben ik een rustig persoon en voel emotioneel veel aan.
Hoe denken jullie erover? Wie heeft dit al ervaren of voelt hetzelfde?
dinsdag 25 juli 2017 om 12:32
Sorry?
Sinds wanneer moet iemand daar een verklaring voor geven aan een volslagen onbekende?
Beetje wanhopig?
dinsdag 25 juli 2017 om 12:36
dinsdag 25 juli 2017 om 12:39
Ik heb grote interesse in Canvas maar ik heb het iets subtieler aangepakt
Of nee, het was andersom.
JIj denkt dat je na een paar postings op een openbaar forum een kans maakt op een vrouw die in een vaarwater zit waar jij totaal geen weet van hebt. Dat noem ik wanhopig. Als je echte, oprechte interesse had dan had je gevraagd of ze daar überhaupt voor in was en genoegen genomen met een nee.
JIj denkt dat je na een paar postings op een openbaar forum een kans maakt op een vrouw die in een vaarwater zit waar jij totaal geen weet van hebt. Dat noem ik wanhopig. Als je echte, oprechte interesse had dan had je gevraagd of ze daar überhaupt voor in was en genoegen genomen met een nee.
dinsdag 25 juli 2017 om 12:45
Pfffff wordt jij niet moe van jezelf. Ik namelijk wel, onverbeterlijke betweter die je er bent. Heel erg hartelijk gefeliciteerd met je 'grote interesse' in Canvas en je subtiele aanpak. Wat zal ze blij en gelukkig met je zijn. Ik lees uit je reactie dat je erg trots bent op jezelf. En terecht want wat ben jij ongelooflijk geweldig (dan laat je het gedeelte dat je mensen persoonlijk aanvalt, onbeschoft bent en veel aannames maakt even weg).Rooss4.0 schreef: ↑25-07-2017 12:39Ik heb grote interesse in Canvas maar ik heb het iets subtieler aangepaktOf nee, het was andersom.
Ik hoop dat jullie gaan trouwen, kinderen krijgen om vervolgens te eindigen in een vechtscheiding. Dat laatste is volgens niet zo moeilijk met jou. Veel knuffels van mij schat!
Ik weet het, dooooodzonde is het!Schuinetafel schreef: ↑25-07-2017 12:30
Je komt over als een zelfbewuste vrouw die weet wat ze wil en goedbedoelde aandacht van mannen wel kan waarderen. En je hebt ook nog eens geen relatie op dit moment....
Geeft niet want was ook niet heel erg serieus. Zit op mijn werk en verveel me een beetje. Wou je niet in verlegenheid brengen.
dinsdag 25 juli 2017 om 12:54
Gaat ie lekker?Schuinetafel schreef: ↑25-07-2017 12:45Pfffff wordt jij niet moe van jezelf. Ik namelijk wel, onverbeterlijke betweter die je er bent. Heel erg hartelijk gefeliciteerd met je 'grote interesse' in Canvas en je subtiele aanpak. Wat zal ze blij en gelukkig met je zijn. Ik lees uit je reactie dat je erg trots bent op jezelf. En terecht want wat ben jij ongelooflijk geweldig (dan laat je het gedeelte dat je mensen persoonlijk aanvalt, onbeschoft bent en veel aannames maakt even weg).
Ik hoop dat jullie gaan trouwen, kinderen krijgen om vervolgens te eindigen in een vechtscheiding. Dat laatste is volgens niet zo moeilijk met jou. Veel knuffels van mij schat!
dinsdag 25 juli 2017 om 12:56
Ik wil niet met je trouwen. Ik wil een samenlevingscontract en dat vieren we door beide in driedelig zwart elkaar te besprenkelen met roze champoepelregen!
En ik wil een liefdesbaby van je, that for sure! Ik weet alleen nog effe niet hoe. Welke kerel moeten we daar in godsnaam voor uitnodigen? We hebben nogal de keuze.
Ik weet wél wie niet in elk geval!
En ik wil een liefdesbaby van je, that for sure! Ik weet alleen nog effe niet hoe. Welke kerel moeten we daar in godsnaam voor uitnodigen? We hebben nogal de keuze.
Ik weet wél wie niet in elk geval!
dinsdag 25 juli 2017 om 12:58
Ik heb het idee dat je mij daar mee bedoeld? Mag ik dan in ieder geval wel op jullie bruiloft / feestje komen. Want het was wel een beetje mijn idee!Rooss4.0 schreef: ↑25-07-2017 12:56Ik wil niet met je trouwen. Ik wil een samenlevingscontract en dat vieren we door beide in driedelig zwart elkaar te besprenkelen met roze champoepelregen!
Ik weet wél wie niet in elk geval!![]()
dinsdag 25 juli 2017 om 13:05
Ook niet als ik het heeeeel lief vraag en sorry zeg dat ik zo naar tegen je heb gedaan?Schuinetafel schreef: ↑25-07-2017 13:04Jammer, beetje rancuneus is het wel, maar ik neem mijn verlies.
dinsdag 25 juli 2017 om 13:47
dinsdag 25 juli 2017 om 13:58
To, je zegt dat het aantal keren seks per jaar op 2 handen te tellen is.
Daar maak ik uit op dat jullie zo eens in de 6 weken seks hebben.
Goede seks, zeg je.
Is de nood dan echt zo hoog dat je het risico wil lopen je relatie schade aan te brengen?
Ik weet dat je toestemming hebt van je vrouw, dus wat dat betreft is er geen vuiltje aan de lucht.
Het blijft alleen een risico, wanneer je een derde binnen laat in je relatie, dat er toch problemen ontstaan.
Jij kan verliefd worden, je vrouw kan toch worstelen met gevoelens van jaloezie, en zo zijn er nog wel wat situaties te bedenken.
Het klinkt leuk, met toestemming buiten de deur neuken, en soms gaat het ook heel goed.
Soms gaat het ook heel mis.
Mijn zegen heb je hoor, maar ik hoop dat je er niet te licht over denkt.
Veel succes.
Daar maak ik uit op dat jullie zo eens in de 6 weken seks hebben.
Goede seks, zeg je.
Is de nood dan echt zo hoog dat je het risico wil lopen je relatie schade aan te brengen?
Ik weet dat je toestemming hebt van je vrouw, dus wat dat betreft is er geen vuiltje aan de lucht.
Het blijft alleen een risico, wanneer je een derde binnen laat in je relatie, dat er toch problemen ontstaan.
Jij kan verliefd worden, je vrouw kan toch worstelen met gevoelens van jaloezie, en zo zijn er nog wel wat situaties te bedenken.
Het klinkt leuk, met toestemming buiten de deur neuken, en soms gaat het ook heel goed.
Soms gaat het ook heel mis.
Mijn zegen heb je hoor, maar ik hoop dat je er niet te licht over denkt.
Veel succes.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
dinsdag 25 juli 2017 om 14:01
Je heel onverwacht...