Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
@Schaap: Inderdaad heel spannend zeg. Ik zou het niet kunnen denk ik. En dat bedoel ik niet moraalridderachtig, maar ik denk dat ik me niet "neutraal" genoeg zou kunnen gedragen als mijn sv in de buurt is. Als we een kamer gaan boeken kijken we altijd heel netjes, maar volgens mij stralen we dat heel erg uit wat we komen doen. Dat vind ik ook niet erg, want niemand kent ons daar toch. Sterker nog, ik vind het wel lekker. Maar als mijn nr1 en/of haar nr1 in de buurt zou zijn, zou ik me denk ik niet goed een houding weten te geven.
Toy, boekenlegger als doorgeknipt?

Ik herken veel in jouw verhaal.... Ik heb ook ooit tegen mijn (nu ex) man precies hetzelfde gezegd, hahahaha, hij was ook helemaal perplex. Dat ik zoiets uberhaupt alleen al voorstelde, hoe durfde ik?

Mac, spannend hoor, die date! Gewoon over je heen laten komen, go with the flow!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hoi Toy en andere...

Voel me Kaaa Uuuuu Teeee.

En dat was het...

Veel plezier voor diegene waar het wel goed bij gaat en sterkte voor mogelijke andere met dipjes en sipjes...
denk ik aan dipjes.........denk ik aan nattigheid.

maar dat zal mijn afwijking weer wel zijn
hahaha....

oh!?...
Jah... nattigheid om in te dippen
ben gelukkig weer niet alleen met een dergelijke afwijking.
ohhhhhh......chipje in dipsaus?!
@DMJN.....ik vind het wel een prettige afwijking hoor...

Nat kutje...hmmmm of niet...tja ga het ontdekken....whahahhahaha

Ik vind mezelf bijzonder grappig vandaag
Vam is to the point
nou ik ben ook zeer tevreden met mijn afwijking.

als ik z'n nat kutje zie, moet ik echt even dippen.

kan er echt niks an doen
We moeten wel to the point blijven!

dusss...of we zitten hier te sippen of te genieten van die Sluwe Vlegels
...
Pff, ik wil alleen even melden dat ik zojuist geweldige seks heb gehad. Op de een of andere manier gebeurt het op steeds foutere plekken, maar het voelt zoooo goed.
Ik ook, gisteravond.

Wel even een onderbreking door overijverige politie

Die moesten weer zo nodig alle achteraf plekjes afrijden

Gelukkig wel goed gekomen
Mazzelaars!!

Mijn laatste keer was zondag, véél te lang geleden!

HVJ, ocherm
HVJ, geweldig, die politie!!! Ik kan er wel om lachen.

En Geheim, care to share hoe fout dat plekje was?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Oh my god...! 't Gaat er nu dan toch van komen.... 'k Heb een afspraak gemaakt met iemand, met goedkeuring van nr1 uiteraard!!

't Duurt nog wel 3 weken, maar op zich vind ik dat ook wel goed. Beetje spanning opbouwen. Alsof die er al niet genoeg is.. hahaha. Ik ben nu al zooo ontzettend nerveus.

Regelmatig chat ik even met "m'n date" en hij probeert me op m'n gemak te stellen. Daardoor ga ik (denk ik) over 3 weken toch iets relaxter daar naartoe, alhoewel ik verwacht te zullen shaken zodra ik in de auto stap.

Is iedereen ook altijd zo zenuwachtig voor een date of maakt de spanning daarna plaats voor een ander gevoel?
jajajaa.....geheim....welk plekje was dat???

en chantalleke...wat spannend. ik was de eerste keer ook zo zenuwachtig, maar dat verdween al heel snel. En nu is het wel spannend als ik hem zie!

En hvj whahahahhaha sorry was neit grappig....stomme politie. Helemaal als ze overijverig zijn. Wedden dat ze eerst een tijdje hebben staan kijken de viezerikken....hahahah
quote:toytje schreef op 12 februari 2009 @ 11:31:

Jah... nattigheid om in te dippen Dat zijn prettige dipjes. In tegenstelling tot andere dipjes overigens.
quote:houvanjezelf schreef op 12 februari 2009 @ 12:24:

Ik ook, gisteravond.

Wel even een onderbreking door overijverige politie

Die moesten weer zo nodig alle achteraf plekjes afrijden

Gelukkig wel goed gekomen Oh jee...alweer?? Volgens mij had je dat al vaker meegemaakt. Gelukkig maar dat het goed is gekomen!
quote:chantalleke77 schreef op 12 februari 2009 @ 13:03:

Oh my god...! 't Gaat er nu dan toch van komen.... 'k Heb een afspraak gemaakt met iemand, met goedkeuring van nr1 uiteraard!!

't Duurt nog wel 3 weken, maar op zich vind ik dat ook wel goed. Beetje spanning opbouwen. Alsof die er al niet genoeg is.. hahaha. Ik ben nu al zooo ontzettend nerveus.

Regelmatig chat ik even met "m'n date" en hij probeert me op m'n gemak te stellen. Daardoor ga ik (denk ik) over 3 weken toch iets relaxter daar naartoe, alhoewel ik verwacht te zullen shaken zodra ik in de auto stap.

Is iedereen ook altijd zo zenuwachtig voor een date of maakt de spanning daarna plaats voor een ander gevoel?Mja..bijna altijd wel. Maar spanning, positieve aandacht en nieuwsgierigheid werken als doping. Dat geeft bij mij altijd de doorslag (en het is altijd goed uitgepakt )
quote:vamylena schreef op 12 februari 2009 @ 11:50:

@DMJN.....ik vind het wel een prettige afwijking hoor...

Nat kutje...hmmmm of niet...tja ga het ontdekken....whahahhahaha

Ik vind mezelf bijzonder grappig vandaagDat gaat vast een prettige ontdekkingsreis worden!
Hee, Vamylena..............jij gaat toch van een vrouw proeven??

laat mij je dan even waarschuwen.

toen ik nog heel jong was ben ik daar op een goede dag ook mee begonnen, en ik wil niks anders meer.

je weet het niet van mij, maar vrouwen zijn echt verslavend.
Idd Q-Q, was vaker gebeurd, alleen was er toen geen actie en stonden we niet eens ergens achteraf.

Nu wel, was een wonder dat ze ons vonden bij wijze van spreken.

Maar ja, het was volle maan en daarom niet meer geheel donker, zo zijn we opgevallen volgens mij....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven