Eenvoudig basic ondergoed
zaterdag 22 juli 2017 om 17:12
Ik hou ervan om ondergoed (broekjes met name) met enige regelmaat te vervangen. Gewoon omdat ik dat hygiënischer vind.
Tot een tijdje geleden had ik Hema. Gewoon de eenvoudige katoenen. Goedkoop, degelijk en onverwoestbaar.
De kwaliteit is echter achteruit gehold. Mag blij zijn als ze een maand heel blijven.
Afijn, ik ben op zoek naar nieuw.
Betaalbaar, zwart, basic, 100% katoen, geen tierelantijnen.
Welke en waar?
Tot een tijdje geleden had ik Hema. Gewoon de eenvoudige katoenen. Goedkoop, degelijk en onverwoestbaar.
De kwaliteit is echter achteruit gehold. Mag blij zijn als ze een maand heel blijven.
Afijn, ik ben op zoek naar nieuw.
Betaalbaar, zwart, basic, 100% katoen, geen tierelantijnen.
Welke en waar?
dinsdag 25 juli 2017 om 21:34
Ik ben begonnen met die van de Zeeman, toen ik ineens leeg ging lopen tijdens de menstruatie. Dan wil je toch al niet sexy zijn voor je partner. Overigens schrikt het mijn partner niet af. Die is wel wat gewend. En ze zitten wel lekker, vind ik. Valt me alles mee.
En het valt me dus al tijden heel erg tegen, wat de Hema aan katoenen ondergoed heeft. Dat was echt mijn 'go to place' voor basic katoen, zowel onderbroeken als bh's. Nu is moet je daar echt naar zoeken. En voor onderbroeken heb ik dus vervanging, voor de bh's nog niet.
En het valt me dus al tijden heel erg tegen, wat de Hema aan katoenen ondergoed heeft. Dat was echt mijn 'go to place' voor basic katoen, zowel onderbroeken als bh's. Nu is moet je daar echt naar zoeken. En voor onderbroeken heb ik dus vervanging, voor de bh's nog niet.
Later is nu