Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk.

Ik dacht meer aan een "ballenknijper" bij slip maar boxer vind ik prima genoeg voor een man.
O ja, en bij "slip" denken wij spontaan aan van dat bompa-ondergoed; big nono dus :D
[/quote]

Ik zie het meer als een algemene benaming voor diverse soorten ondergoed. Persoonlijk draag ik het liefst een strakker boxer.
Zijn er hotels in de buurt vd fata/fun op korte afstand? Of een regeling dat je naar de club gaat + overnachting ergens ?
Kijk even op de site van de Fata Morgana. Daar staan enkele links naar hotels op. Wij hadden destijds een hotel bij de Amsterdam Arena. 15 minuten rijden.
anoniem_347136 wijzigde dit bericht op 29-07-2017 00:07
Reden: Typfout
0.65% gewijzigd
Bij de Fun op de website staat een heel menu met overnachtingsopties. Op de site van de Fata staat bij contact ook een stukje met hotelinfo en taxiservice.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Goedemorgen iedereen ,

Ik Lees al een tijdje af en toe mee en heb me nu eens aangemeld.

Wij zijn een stel van 39 en 38 en fantaseren al lang over trio's, bezoek aan pc en andere aanverwante uitstapjes.

Onlangs heeft mijn vrouw een 1 op 1 sexdate met een andere man gehad, de man in kwestie bakte er alleen weinig van..

In het begin vond ik, de man het wat vreemd, maar nu word ik er meer en meer bloedgeil van en wil mijn vrouw graag weer laten daten, of delen in een trio met een man of vrouw.

Lastig is alleen hoe je de juiste personen hiervoor vind en daarom hebben we het ook al over een pc bezoek gehad, alleen twijfelt mijn vrouw heel erg of ze daar op zijn plaats is, ze is een echte BBW, supersexy en verzorgd, waar ik zelf gek ben op volle vrouwen, denkt ze dat deze niet in parenclubs komen en mannen en vrouwen daar ook niet naar op zoek zijn.

Hoe ervaren jullie dat en zijn er hier meer volle dames die naar pc's gaan ?
Hoi Patrick, welkom hier.
In een club lopen zijn mannen en vrouwen in allerlei soorten en maten. Als het sexy en verzorgd is is het prima, en net als jij zijn er meer mannen die juist graag volle vrouwen hebben. Gewoon eens proberen dus.
Als alternatief: hebben jullie er wel eens aan gedacht om je aan te melden op een swingerssite? SDC is heel groot en het meest bekend, maar wij hebben juist goeie ervaringen met kleinere sites. Denk aan eXcitant, the Other Book, dat soort sites. Daar kun je ook mensen vinden voor een trio.
Er komen volle dames genoeg in parenclubs, maar let wel op naar welke parenclub je gaat en op welke dag.

Zo is bv de FUN4TWO op zaterdag iets meer voor mooie slanke jongere koppels maar de zondag zie je dat het publiek ouder en wat dikker is.
Hoi, ik ga met mn nieuwe scharrel naar de Cleopatra party bij de fun4two. Is iemand daar al eens geweest?
Het is voor ons beiden de eerste keer in een parenclub.

Er is een thema dresscode, maar moet je dan ook op een bepaalde tijd omkleden? En hoe strikt is die thema dresscode? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een carnavalsoutfitje hahaha
Mevrouwtje, als je geen zin hebt in een thema dresscode (zou ik ook absoluut niet om zitten te springen, dat terzijde) waarom gaan jullie dan niet op een gewone avond?
.
Dit leek me iets laagdrempeliger. Misschien edn denkfout van mij hoor haha
Hello,
We are a couple hoping to visit NL again next year and would like to visit a parenclub for the first time. We do not class ourselves as swingers and would like to just play with each other and see how we feel. We have decided to go to Fata. What can we expect on our first visit? Do people end up playing with other couples when they didn't think they would? Will people respect our decision not to play with others? What music does the club play? What is the average attendance? Thank you
Welshy schreef:
29-07-2017 18:53
Hello,
We are a couple hoping to visit NL again next year and would like to visit a parenclub for the first time. We do not class ourselves as swingers and would like to just play with each other and see how we feel. We have decided to go to Fata. What can we expect on our first visit? Do people end up playing with other couples when they didn't think they would? Will people respect our decision not to play with others? What music does the club play? What is the average attendance? Thank you

Hi Welshy,

Fata is a pretty high-end club with excellent facilities and seems like a good club to start for the first time (It might set a high standard though). I have only been there once, so i can't really tell what happens on a regular bases. But it seemed to me the club is very well decorated and has a modern feel to it. When i was in the fata there were mostly couples between ages 25-50 (no single men). Music was club-like (dance-pop).
I have absolutely no doubt people will respect your choice not to engage with other couples. But if you feel like exploring the possibility i'm sure it will not be hard to make a connection.
shifty schreef:
30-07-2017 00:40
Hi Welshy,

Fata is a pretty high-end club with excellent facilities and seems like a good club to start for the first time (It might set a high standard though). I have only been there once, so i can't really tell what happens on a regular bases. But it seemed to me the club is very well decorated and has a modern feel to it. When i was in the fata there were mostly couples between ages 25-50 (no single men). Music was club-like (dance-pop).
I have absolutely no doubt people will respect your choice not to engage with other couples. But if you feel like exploring the possibility i'm sure it will not be hard to make a connection.
Hi Shifty

Thank you for this information. We are looking forward to visiting. Both my partner and I agree that NL has a much more relaxed open mind than the UK and it is always a good to have a bit of fun once in a while. Excited!
gurly3 schreef:
28-07-2017 17:46
Zo wel...wat voor schoenen kan er mooi/sexy staan wanneer mannen verder alleen een boxershort dragen?
Er zijn veel mannen op slippers, die hebben als voordeel dat ze makkelijk aan en uit gaan, maar ze zijn lastiger om op te dansen. Ook populair zijn instappers of canvas gympjes (zonder sokken), die zien er ook prima uit, dansen makkellijker, en gaan ook zo aan of uit.
Mijn dates hebben meestal badslippers aan, die gelukkig uitgaan, want geen porem, maar ééntje heeft er altijd coole sportschoenen aan. En dat staat hem heel goed!
Ik zie inderdaad wel vaker badslippers en ik vind dat echt geen porem. Vrouwen doen toch ook hun best om een paar mooie schoenen (hakken) te dragen? Investeer dan als man op z'n minst in een paar leren slippers of zo. Gympen of sneakers, ook prima. Bij kinky parties zie ik veel new rocks, maar daar wordt minder gesekst dus gaan de schoenen ook minder vaak uit.
Wat ik echt niet vind kunnen zijn van die bordeelsluipers, met zo'n brede band over de hele voet. Leren teenslippers vind ik helemaal oké. Van sneakerachtige toestanden word ik ook niet heel wild eigenlijk.
.
Ja echt... Mooie teenslipper, prima. Maar die vreselijke adidasslippers. Zo niet geil.
Hoi,

Vind het vreselijk spannend hier dit berichtje te plaatsen maar ik doe het toch. Natuurlijk heb ik (en mijn man ook) eerst dit hele topic en eerdere topics gelezen. Heel graag willen we een keer een bezoek brengen aan Fata. Maar nu vroeg ik mij een aantal zaken af. Voor een goed antwoord een klein beetje info over ons. Ik ben 30- en mijn man is net de 30 voorbij. Allebei houden we van het bourgondische leven, dus we zijn allebei niet afgetraind. Houden wel heel veel van avontuur, en we willen allebei dit heel graag een keer proberen om te zien of dit bij ons past.

Wat voor soort avond is dan het beste aan te raden?
En uhm, voor mij een leuk setje lukt wel, maar wat is nou echt een mooie slip/boxer volgens jullie. :$

Alvast bedankt :)
Martje2801 schreef:
30-07-2017 16:18
Hoi,

Vind het vreselijk spannend hier dit berichtje te plaatsen maar ik doe het toch. Natuurlijk heb ik (en mijn man ook) eerst dit hele topic en eerdere topics gelezen. Heel graag willen we een keer een bezoek brengen aan Fata. Maar nu vroeg ik mij een aantal zaken af. Voor een goed antwoord een klein beetje info over ons. Ik ben 30- en mijn man is net de 30 voorbij. Allebei houden we van het bourgondische leven, dus we zijn allebei niet afgetraind. Houden wel heel veel van avontuur, en we willen allebei dit heel graag een keer proberen om te zien of dit bij ons past.

Wat voor soort avond is dan het beste aan te raden?
En uhm, voor mij een leuk setje lukt wel, maar wat is nou echt een mooie slip/boxer volgens jullie. :$

Alvast bedankt :)
What was your first time at Fata like Martje?
Welshy schreef:
31-07-2017 11:57
What was your first time at Fata like Martje?
She wasn't there yet, she was basically inquiring, just like you :-]
gurly3 schreef:
28-07-2017 23:54
Zijn er hotels in de buurt vd fata/fun op korte afstand? Of een regeling dat je naar de club gaat + overnachting ergens ?
Wij overnachten altijd bij van de valk , hotel Nieuwerkerk a/d ijsel. Het beste kun je rechtstreeks boeken en vragen naar een fun arrangement. Je betaalt 80 tot 100 euro voor een kamer met ontbijt en hebt gratis vervoer heen/terug Fun. Dit gaat met de shuttle service van het hotel en je zult het even bij de boeking moeten vermelden en afspreken hoe laat je wilt gaan.
Verder is er nog Hotel campanile in Gouda. Die is goedkoper maar vervoer moet je zelf regelen. Volgens mij betaal je iets van 30 euro heen en weer club.
It's never too late start living!
Rooss4.0 schreef:
30-07-2017 13:41
Van sneakerachtige toestanden word ik ook niet heel wild eigenlijk.
Nou, mijn prachtige donkere hapje met mooie schoenen in de kleur van zijn boxer... Megawild hoor! :flirting:

Hoorde vandaag van één van mijn twee dates van de laatste keer Fun dat hij ook met me naar de Fata wil binnenkort. Daarna bij hem slapen. Ben benieuwd!
Skizzo schreef:
31-07-2017 20:47
She wasn't there yet, she was basically inquiring, just like you :-]
Sorry Skizzo it must have got lost in translation. I thought she had visited once before? 😊 I'm trying to get as much information as possible

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven