Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even praktisch, wat trek je aan in een parenclub?
Die ene keer dat wij zijn geweest viel het direct op dat er stellen waren die moeite hadden gedaan om er sexy en aantrekkelijk uit te zien en stellen die dat minder hadden gedaan. Maar de meesten hadden er echt wel werk van gemaakt en dat had wel iets uiteraard...
Ook wij hadden hier uitgebreid ons hoofd over gebroken vantevoren en mijn vrouw had al verschilldend ejurkjes en setjes gekocht om te kunnen kiezen gedurende de avond. Uiteindelijk werd een mooie body met daaronder zwarte kousen en hakjes. Zag er erg mooi uit. Zij ervaarde het op die manier rond te kunnenlopen als een soort van kick..."kijk dit kan ik doen en dit ben ik". Dat was al heel bijzonder. Zij voelde zich daarin totaal op haar gemak.
Ik had een set van Hom aan. Lijkt op dit https://www.bodywearstore.com/shop/here ... 085-black/ maar dan in rood/zwart met een bijpassende boxer. En ik viel daarmee zeker niet uit de toon kan ik wel zeggen. Schoeisel was een lastige. Ik had maar een paar mooie slippers gekocht.
De hele sfeer in die club was er wel naar om er verzorgd uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
@2people7880
Dit soort zaken blijft altijd lastig, dat heb ik ook zo ervaren. Het is wel vaak makkelijker om gevoelens te delen met onbekenden. En zeker als het om dit soort zaken gaat. Ik ken niemand bij wie ik in levenden lijve over dit soort dingen kan praten. Dat doe je niet zo gauw bij familie of vrienden. Hier kan dat wel. En velen hebben dezelfde zoektocht. Dit hebben we in die club ook direct gemerkt: gelijkgestemden. En dat is leuk!

Voordat ik hier ook maar iets had gepost heb ik veel op dit forum gelezen. Sterker nog: ik heb gedurende een aantal weken een flink aantal post van dit forum en elders gekopieerd en geplakt in een document dat ik mijn vrouw heb laten lezen. Dat werd dus een heel verhaal dat de leuke kanten het parenclubbezoek naar voren bracht. Mijn vrouw had zelf helemaal niet de behoefte om op dit forum te gaan lezen bijvoorbeeld, of sites van parenclubs te bezoeken. Ze was bang dat het haar af zou stoten. Ik heb dus veel moeite gedaan om haar te overtuigen van het feit dat het misschien best wel leuk zou kunnen zijn. Terwijl ik dat natuurlijk ook niet wist want ik was er zelf ook nog nooit geweest...Wist ik wat voor volk daar komt? Het zou ook zo maar een grote afknapper kunnen worden.

Wat ik wel merkte, en dat lees ik ook in jouw stuk terug, is dat het steeds meer bij je gaat leven, of zelfs aan je gaat knagen, misschien bijna wel een obsessie gaat worden. Zo voelde dat mij mij al wel een beetje. Dat is al een van de redenen dat ik blij ben dat ik er al een keer ben geweest. Ik kan het nu in perspectief zien. En dat geldt voor m'n vrouw ook. Die was vooraf zeker bang voor allerlei ordinaire toestanden al direct bij binnenkomst bij wijze van spreken. En dat is dus enorm meegevallen. Allemaal gewone mensen daar die gezellig wat drinken en kletsen.
En pas boven of in het grote bad, daar is dan een en ander te zien en te beleven. Dat zien van anderen die sex hebben vindt ze overigens nog wel lastig...

Ik heb mij ook zonder mijn vrouw in al deze zaken verdiept en dat is bij ons niet een probleem gebleken. Zij vind het niet erg dat ik het voorwerk heb gedaan: "het is jouw idee, het is jouw ding, zelf was ik hier nooit mee gekomen". Zij heeft ook tot twee maal toe in de loop van de tijd gezegd "daar ga ik nooit naar binnen". Toch heb ik het niet opgegeven. Een coach heeft ooit eens tegen ons gezegd: zoek je grenzen op, zet er een voetje over, trek de andere voet bij en kijk wat het met je doet. En uiteindelijk hebben we dus de stap gewaagd, na veel tijd.

Het lijkt er nu op dat dit onze relatie goed doet. We hebben iets gedaan wat niet vanzelfsprekend is. Ik noem dat dan altijd "buiten de lijntjes kleuren". Ik ben 95% een keurige "burgervent" maar die 5% wil ik buiten de lijntjes. Buiten de gebaande, opgelegde paden. En langzaam begint mijn vrouw dat ook in te zien en ziet ze ook dat dat best spannen kan zijn. Dat ik niet ga voor seks met andere vrouwen bijvoorbeeld, maar dat we samen iets anders, iets spannends doen. Wij hebben nu iets waarvan wij denken dat anderen in onze omgeving niet hebben. Dat is verbindend.

Ondank het feit dat mijn vrouw dit in eerste instantie helemaal niet zag zitten, was zij degene die op die eerste avond de aanzet gaf om daar sex te hebben met elkaar, "achter de gordijntjes" (dat is nu inmiddels een soort van running gag geworden). Dat vond ik een heel stoere zet van haar.
Wij denken dus dat het inderdaad goed is voor onze relatie. Misschien past dit wel bij ons en wij laten ons niet (meer) weerhouden door mensen die daar anders over denken. Wij zijn volwassenen die ons eigen leven inrichten en soms hoort daar iets "buiten de lijntjes" bij...
Hallo Nieuwsman,

Wat leunt dit dicht aan bij wat ikzelf voel en ervaar... Net of ik in een spiegel kijk.

Ps: check pb.
2people7880 schreef:
14-01-2019 21:43


In tegenstelling tot vele negatief geladen bedenkingen door buitenstaanders lees ik dan van de insiders dat relaties juist hierdoor een enorme boost krijgen.

Was dat bij jullie ook zo?
Ik heb hier een tijd geleden een vraag gesteld vóór ik voor het eerst ging (over hakken dragen en op de fiets gaan), maar heb vorige week zo'n leuke ervaring gehad die op deze vraag aansluit dat ik mijn verhaal hier wil delen.

Anderhalve week geleden ben ik voor de tweede keer met mijn vriend naar de Fun geweest op zaterdagavond. De eerste keer hebben we niks met anderen gedaan maar vonden we het wel ontzettend opwindend om overal mensen bezig te zien en zelf ook bekeken te worden. Deze keer hadden we afgesproken dat we niks uit zouden sluiten maar dat we het direct aan zouden geven wanneer we ons niet meer prettig vonden.

We gingen er vol goede moed heen, maar ik merkte dat het 'nieuwe' er een beetje af was en dat het langer duurde voor we in de goede stemming kwamen - mijn vriend houdt echt niet van vrouwen met dikke lagen make-up en die waren er toevallig in overvloed, de meeste mannen leken flink ouder dan ik (ik ben 23) en de muziek dreunde boven zo hard door dat m'n vriend zich niet meer op de seks kon concentreren...

Afijn, toen zijn we maar naar de tantraruimte gegaan. Hier was het druk (misschien meer mensen die de muziek ontvluchtten? :biggrin: ) met allemaal stellen die al in de middelste ruimte (zonder de matrassen) aan het seksen waren. Er kwam toevallig net een matras vrij waar we op zijn gaan liggen. Ik maakte een paar keer oogcontact met een knappe (jonge)man die met zijn vriendin in het midden stond... En toen vroeg hij of wij het leuk zouden vinden als zij in de buurt zouden komen liggen. Ik wist niet dat mijn hart ineens zo snel kon kloppen, wat was dat spannend! Ondertussen werd de hele tantraruimte een beetje te vol om veel te doen (drie matrasjes met zeven stellen bleek niet zo praktisch) maar we hebben het langzaam opgebouwd en met zijn vieren elkaar gezoend en gestreeld.

Wat ik het leukste vond was dat ik het gevoel had dat we echt met zijn vieren bezig waren en niet dat er simpelweg gewisseld werd tussen partners. Ook was het mijn eerste keer meer dan zoenen met een vrouw, ik wist niet dat dat zo leuk zou zijn :shame: Het waren ook nog eens hele mooie mensen, dus naast dat het ontzettend spannend en lekker was, was het ook goed voor mijn zelfvertrouwen - ik voelde me bijna vereerd dat ze ons ook leuk vonden! Ik ben geen moment jaloers geweest (terwijl ik daar wel een beetje bang voor was) en dit smaakt zeker naar meer!

Wat ik van tevoren niet echt geloofde, was hoe lang zo'n spannende ervaring na kan zinderen in je lichaam. We hebben het er volgens mij tot woensdag nog vol enthousiasme over gehad en dat we dit samen gedeeld hebben heeft zowel ons seksleven als onze relatie (waar allebei al niets mis mee was) zeker een positieve boost gegeven!
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
15-01-2019 13:12
Ik vind het ook niks om in mijn ondergoed en hoge hakken ergens te staan. Niet omdat ik me geneer maar omdat ik hakken niet praktisch vind en omdat ik helemaal geen noodzaak of behoefte voel om me mooi en sexy te maken voor anderen.

Ik ga liever naar de sauna. Lekker zonder make up, haar in een knot en met een handoek om en slippers.

Nu wij ook naar een erotische sauna geweest zijn begrijp ik wel goed wat je bedoeld.
Het is niet dat ik mij niet graag opmaak maar van me een tuttebel met overdreven veel make up maken hou ik ook niet zo.

Je mag toch nog wel jezelf blijven! Uiteraard op een sexy uitdagende manier, beetje make up, maar geen geplamuur!
Het moet nog aantrekkelijk blijven.
Annelies5617 schreef:
16-01-2019 15:56
Nu wij ook naar een erotische sauna geweest zijn begrijp ik wel goed wat je bedoeld.
Het is niet dat ik mij niet graag opmaak maar van me een tuttebel met overdreven veel make up maken hou ik ook niet zo.

Je mag toch nog wel jezelf blijven! Uiteraard op een sexy uitdagende manier, beetje make up, maar geen geplamuur!
Het moet nog aantrekkelijk blijven.
Ik moet zeggen dat als ik in mijn ondergoed op hakken in een parenclub sta, ik toch geen beetje het gevoel heb dat ik meer invulling geef aan de definitie van sexy van een ander dan aan die van mezelf. Die mannen in hun onderbroek, ik word er niet warm van hoor. :clown:
Dit topic is ruim vol, hier verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven