Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
vrijdag 28 juli 2017 om 14:37
vrijdag 28 juli 2017 om 16:09
Het was helaas geen loos alarm. Er is een vernauwing, waardoor de urine niet helemaal goed wordt afgevoerd. Dit verklaard de vergrote blaas en licht vergrote nieren. We moeten 9 augustus naar het ziekenhuis voor een GUO (zeer uitgebreide echo) en we horen dan hoe verder. Op dit moment wordt het betiteld als een 'mild probleem'.
Verder was de vervroegde 20 weken echo goed.
Dus het blijft voorlopig afwachten hoe het zich ontwikkeld.
Verder was de vervroegde 20 weken echo goed.
Dus het blijft voorlopig afwachten hoe het zich ontwikkeld.
vrijdag 28 juli 2017 om 16:19
zaterdag 29 juli 2017 om 19:09
Ik had me er al wel op ingesteld dat de GUO nog een paar weken zou duren. We zijn bezorgd maar er wel rustig onder. We kunnen niets aan de situatie veranderen. Dat maakt het ook wel een beetje dubbel. Het is toeleven naar de volgende echo en dan weer kijken hoe we er voor staat. Na deze nare week, vandaag even leuke dingen gekocht voor ons kleine jongetje. Hebben jullie al veel geshopt?
Superpannenkoek: ik had nog een tube lidocaine levomentholzalf liggen. Dit mag je gebruiken als je zwanger bent. Dit geeft wel iets verlichting. Wat heb jij gehaald?
Superpannenkoek: ik had nog een tube lidocaine levomentholzalf liggen. Dit mag je gebruiken als je zwanger bent. Dit geeft wel iets verlichting. Wat heb jij gehaald?
zaterdag 29 juli 2017 om 19:35
gelukkig zijn jullie er verder rustig onder , ik heb nog helemaal niks gekocht voor de baby, ga ik pas na volgende week doen dan weet ik eindelijk war het word haha.Blauwe_stoel schreef: ↑29-07-2017 19:09Ik had me er al wel op ingesteld dat de GUO nog een paar weken zou duren. We zijn bezorgd maar er wel rustig onder. We kunnen niets aan de situatie veranderen. Dat maakt het ook wel een beetje dubbel. Het is toeleven naar de volgende echo en dan weer kijken hoe we er voor staat. Na deze nare week, vandaag even leuke dingen gekocht voor ons kleine jongetje. Hebben jullie al veel geshopt?
heb al wel veel leuke dingen gezien en op de 1 id andere manier kijk ik alleen naar meisjes dingen pff dus hoop ik maar dat het ook een meisje word haha nee hoor met een zoon ook super blij.
zaterdag 29 juli 2017 om 20:57
Oh heftig blauwe stoel. Ik kan me voorstellen dat het spannend is om op de volgende echo te moeten wachten. Maar het heeft vast weinig nut om gelijk deze week alweer te kijken he.
Fijn dat jullie wat hebben kunnen shoppen vandaag.
Wij hebben nog niks gekocht. We weten het geslacht ook nog niet. We waren vandaag wel bij de prenatal omdat we wat nodig hadden voor onze oudste, dus we hebben wel even rondgekeken maar ik bedacht pas op de terugweg dat we best een neutraal pakje hadden kunnen kopen
Volgende keer beter dan maar he...
Fijn dat jullie wat hebben kunnen shoppen vandaag.
Wij hebben nog niks gekocht. We weten het geslacht ook nog niet. We waren vandaag wel bij de prenatal omdat we wat nodig hadden voor onze oudste, dus we hebben wel even rondgekeken maar ik bedacht pas op de terugweg dat we best een neutraal pakje hadden kunnen kopen
Volgende keer beter dan maar he...
zondag 30 juli 2017 om 10:13
Spannend blauwe stoel. Je wilt natuurlijk dat alles gewoon goed is dat lijkt me wel een klap als ze ineens zeggen dat er iets niet helemaal goed is. Ik hoop zo dat het allemaal mee valt en makkelijk te verhelpen is. Heel veel sterke met het afwachten .. dat lijkt me echt spannend. Gelukkig kunnen ze heel veel tegenwoordig en noemen ze het een mild probleem ..
En volgens mij kan je lidocaine levomethol veilig gebruiken hoor. Jeuk is verschrikkelijk.
Wij hebben de babykamer al geverfd
en ik heb al 4 setjes kleren gekocht voor onze boy. Verder heb ik 1 neutraal pakje. O die jongens kleertjes zijn geweldig
Ik heb zo mini spijkerbroekje gekocht zo schattig en zo stoer! Ik ben er helemaal verliefd op!!!
En volgens mij kan je lidocaine levomethol veilig gebruiken hoor. Jeuk is verschrikkelijk.
Wij hebben de babykamer al geverfd
Ik heb zo mini spijkerbroekje gekocht zo schattig en zo stoer! Ik ben er helemaal verliefd op!!!
maandag 31 juli 2017 om 13:29
Ik heb eerst mentholgel van de kruidvat gekocht, dit lijkt wel een klein beetje te helpen al is het van korte duur. Ik heb er gelukkig geen bultjes bij.
Zit iedereen zo'n beetje op de Facebook groep nu? Het begint wel erg rustig te worden nu, of is iedereen van een welverdiende vakantie aan het genieten?
Wij hebben ook nog niets gekocht behalve een ledikantje en commode. Die hebben we van marktplaats gehaald. Zoon ligt nog steeds in zijn ledikantje en zijn commode gebruiken we ook nog steeds.
Ik heb met zoontje de kledingkast nooit gebruikt, steeds genoeg gehad aan de commode. Hebben jullie dit ook?
De kast is toen ook heel snel uit zijn kamertje verdwenen.
Zit iedereen zo'n beetje op de Facebook groep nu? Het begint wel erg rustig te worden nu, of is iedereen van een welverdiende vakantie aan het genieten?
Wij hebben ook nog niets gekocht behalve een ledikantje en commode. Die hebben we van marktplaats gehaald. Zoon ligt nog steeds in zijn ledikantje en zijn commode gebruiken we ook nog steeds.
Ik heb met zoontje de kledingkast nooit gebruikt, steeds genoeg gehad aan de commode. Hebben jullie dit ook?
De kast is toen ook heel snel uit zijn kamertje verdwenen.
maandag 31 juli 2017 om 14:02
Het is inderdaad rustig hier, ik vroeg me ook al af of iedereen naar facebook verhuisd was 
Wij hebben ook nog niet zoveel gekocht hoor superpannenkoek. Vind het nog steeds allemaal heel spannend, denk als we goede 20 weken echo hebben dat ik echt los ga
Heb vorige week wel een setje jongenskleding gekocht een aan mn vriend gegeven
Kan hij vast wennen dat hij twee zonen krijgt.
Wij hebben ook nog niet zoveel gekocht hoor superpannenkoek. Vind het nog steeds allemaal heel spannend, denk als we goede 20 weken echo hebben dat ik echt los ga
Heb vorige week wel een setje jongenskleding gekocht een aan mn vriend gegeven
maandag 31 juli 2017 om 14:24
Kleertjes heb ik nog helemaal niets van gekocht, maar dat komt ook omdat we nog steeds niet 100% zeker weten of we een jongetje of een meisje gaan krijgen.
Op de echo dacht ik een jongetje te zien, maar humptiedumptie bewoog zoveel dat de verloskundige het niet durfde te zeggen. Zij dacht ook heel vluchtig een jongetje te zien... wij moeten nog wachten dus tot de 20 weken echo. Maar daarna zal ik wel los gaan...
Op de echo dacht ik een jongetje te zien, maar humptiedumptie bewoog zoveel dat de verloskundige het niet durfde te zeggen. Zij dacht ook heel vluchtig een jongetje te zien... wij moeten nog wachten dus tot de 20 weken echo. Maar daarna zal ik wel los gaan...
maandag 31 juli 2017 om 14:25
Hier nog geen kleding gekocht of al die checklisten afgewerkt met zoveel hydrofiele luiers ed. Wel inmiddels het kraampakket van de verzekering aangevraagd en binnengekregen... na een blik op de inhoud werd ik een beetje huiverig heb ik deze maar zo snel mogelijk dichtgegooid en bovenop de hoogste kast gezet 
Facebook is ook redelijk rustig hoor dames, ik denk dat het inderdaad de vakantie een beetje is!
Facebook is ook redelijk rustig hoor dames, ik denk dat het inderdaad de vakantie een beetje is!
maandag 31 juli 2017 om 15:04
Haha heel verstandig. Hier krijg ik die pas met 6 of 7 maanden zwangerschap geloof ik.Awina schreef: ↑31-07-2017 14:25Hier nog geen kleding gekocht of al die checklisten afgewerkt met zoveel hydrofiele luiers ed. Wel inmiddels het kraampakket van de verzekering aangevraagd en binnengekregen... na een blik op de inhoud werd ik een beetje huiverig heb ik deze maar zo snel mogelijk dichtgegooid en bovenop de hoogste kast gezet
Wij gebruiken zowel de kast als de commode trouwens.
En met kopen wachten we ook tot de 20 weken echo
maandag 31 juli 2017 om 18:28
hier echt drukke dagen gehad en elke keer pas laat thuis etc.
vandaag mijn meiden naar Utrecht gebracht die gaan 2 nachtjes bij mijn oma logeren, voor het eerst haha.
me oma had al een hele planning gemaakt dus zal vast goed komen. morgen gaan ze naar dolfinarium.
ben wel gaar nu want is toch ruim 1,5 uur rijden heen en dan weer terug.
ik wil een comode kopen alleen en dan een grote kledingkast voor mijn zoon, zodat ik de kleding kast van de baby kamer weer voor de baby kan gebruiken. ik heb die kast wel nodig gehad, kids hebben zoveel kleding.
en de oude comode heb ok nog maar die staat op de kamer van mijn zoon, was gewoon een kast van Ikea waar je het blad aan kan vast maken. het blad heeft hij niet meer maar doe kast staat vol speelgoed op ze kamer. zaterdag weet ik eindelijk het geslacht dus dan pas wil ik iets gaan kopen en bestellen.
ook eerst even uitzoeken wat ik allemaal nog heb thuis want wat er op mijn zolder aan te kleine kleren logt daar is een kleding winkel niets bij haha.
vandaag mijn meiden naar Utrecht gebracht die gaan 2 nachtjes bij mijn oma logeren, voor het eerst haha.
me oma had al een hele planning gemaakt dus zal vast goed komen. morgen gaan ze naar dolfinarium.
ben wel gaar nu want is toch ruim 1,5 uur rijden heen en dan weer terug.
ik wil een comode kopen alleen en dan een grote kledingkast voor mijn zoon, zodat ik de kleding kast van de baby kamer weer voor de baby kan gebruiken. ik heb die kast wel nodig gehad, kids hebben zoveel kleding.
en de oude comode heb ok nog maar die staat op de kamer van mijn zoon, was gewoon een kast van Ikea waar je het blad aan kan vast maken. het blad heeft hij niet meer maar doe kast staat vol speelgoed op ze kamer. zaterdag weet ik eindelijk het geslacht dus dan pas wil ik iets gaan kopen en bestellen.
ook eerst even uitzoeken wat ik allemaal nog heb thuis want wat er op mijn zolder aan te kleine kleren logt daar is een kleding winkel niets bij haha.
maandag 31 juli 2017 om 18:29
kraampakket krijg ok pas ergens rond 7 maanden ofzo , maar ik heb er nooit veel uit gebruikt alleen het alcohol flesje en evt maandverband luiers haha en van die matjes bij een check.Awina schreef: ↑31-07-2017 14:25Hier nog geen kleding gekocht of al die checklisten afgewerkt met zoveel hydrofiele luiers ed. Wel inmiddels het kraampakket van de verzekering aangevraagd en binnengekregen... na een blik op de inhoud werd ik een beetje huiverig heb ik deze maar zo snel mogelijk dichtgegooid en bovenop de hoogste kast gezet
ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen ,
maandag 31 juli 2017 om 20:54
Ik kon me dit weekend weer niet inhouden bij de babykleetjes.
Een broekje van 12 nu voor 3,5 euro kan ik echt niet laten liggen. Verder nog wat hydrofiele luiers gekocht met leuke printjes .. iedereen zegt altijd dat je daar nooit genoeg van kan hebben.
Wij hebben inbouwkasten dus hebben geen kast hoeven kopen.. we moeten nog even opzoek naar een leuk vloertje en dan kunnen de spulletjes straks in de babykamer .. kan niet wachten!!
Een broekje van 12 nu voor 3,5 euro kan ik echt niet laten liggen. Verder nog wat hydrofiele luiers gekocht met leuke printjes .. iedereen zegt altijd dat je daar nooit genoeg van kan hebben.
Wij hebben inbouwkasten dus hebben geen kast hoeven kopen.. we moeten nog even opzoek naar een leuk vloertje en dan kunnen de spulletjes straks in de babykamer .. kan niet wachten!!
dinsdag 1 augustus 2017 om 09:26
zaterdag krijg ik het geslacht te horen en dan daarna ga ik ook kijken naar baby kleertjes, kan niet wachten om weer van die mini kleertjes te halen.Floor789 schreef: ↑31-07-2017 20:54Ik kon me dit weekend weer niet inhouden bij de babykleetjes.![]()
Wij hebben inbouwkasten dus hebben geen kast hoeven kopen.. we moeten nog even opzoek naar een leuk vloertje en dan kunnen de spulletjes straks in de babykamer .. kan niet wachten!!![]()
ik bestel ook best vaak dingen op alie express , en als.het een meisje word dan ga ik daar ook los haha zulke schattige dingen.. ook voor de kids straks om te trakteren super leuke dingen daar.
donderdag 3 augustus 2017 om 09:00
@Nx3 Spannend... nog een paar nachtjes en dan weet je eindelijk het geslacht, spannend! Ik koop ook wel regelmatig via AliExpress, maar soms wel lastig in te schatten of je ook daadwerkelijk wat leuks scoort! 
Ik heb vanochtend een lichte bloeding gehad, zag het tijdens het afvegen na het plassen. Was ook een kleine stolsel te zien. Ik heb al contact gehad met de verloskundige en zij denkt dat het een adertje is die gesprongen is in mijn baarmoedermond. Moet het wat rustiger aan doen, want dat doe ik eigenlijk totaal niet. Ben een bezige bij en kan heel slecht stil zitten.
Ik heb er gelukkig geen krampen oid bij, al begin ik wel te twijfelen omdat ik nu extra op alle pijntjes en dingetjes let. Mocht ik nog wat verliezen ga ik voor een controle. Mocht nu ook gelijk, maar wacht het nog wel even af...
Wat ik me al een tijdje af vraag, zijn jullie allemaal heilig wat betreft kattenbak schoonmaken en in de tuin werken met handschoenen aan enzo? Ik maak nog steeds de kattenbak schoon en ook werk ik in de tuin zonder handschoenen... door de bloeding kan ik me nu wel voor mijn kop slaan en ben ik bang dat het daardoor komt.
Ik heb vanochtend een lichte bloeding gehad, zag het tijdens het afvegen na het plassen. Was ook een kleine stolsel te zien. Ik heb al contact gehad met de verloskundige en zij denkt dat het een adertje is die gesprongen is in mijn baarmoedermond. Moet het wat rustiger aan doen, want dat doe ik eigenlijk totaal niet. Ben een bezige bij en kan heel slecht stil zitten.
Ik heb er gelukkig geen krampen oid bij, al begin ik wel te twijfelen omdat ik nu extra op alle pijntjes en dingetjes let. Mocht ik nog wat verliezen ga ik voor een controle. Mocht nu ook gelijk, maar wacht het nog wel even af...
Wat ik me al een tijdje af vraag, zijn jullie allemaal heilig wat betreft kattenbak schoonmaken en in de tuin werken met handschoenen aan enzo? Ik maak nog steeds de kattenbak schoon en ook werk ik in de tuin zonder handschoenen... door de bloeding kan ik me nu wel voor mijn kop slaan en ben ik bang dat het daardoor komt.
donderdag 3 augustus 2017 om 10:00
donderdag 3 augustus 2017 om 10:06
donderdag 3 augustus 2017 om 10:30
Oh jee superpannenkoek, dat is vast even schrikken. Al hoor je het wel vaker, en is het heel vaak totaal onschuldig, snap dat je even flink geschrokken bent.
Betreft de tuin/kat, lastig. Persoonlijk probeer ik niet te panisch te zijn in 'niets ' meer doen en extreem overal op te letten, maar meer een balans te zoeken. Dus als je de kattenbak verschoont en daarna heeeeeel goed je handen wast, lijkt me echt niet dat het dan kwaad kan. Maar goed, ik ben geen expert...
Nx3, hou je het nog vol tot zaterdag? (dan is je reveal party toch? )
Blauwe stoel, hoe gaat het bij jullie? Ben ook wel benieuwd... Is er al iets meer duidelijk inmiddels?
Hoe is het met de rest? zo rustig hier... De eerste 20 weken echo's komen er al weer aan, spannend hoor.
Betreft de tuin/kat, lastig. Persoonlijk probeer ik niet te panisch te zijn in 'niets ' meer doen en extreem overal op te letten, maar meer een balans te zoeken. Dus als je de kattenbak verschoont en daarna heeeeeel goed je handen wast, lijkt me echt niet dat het dan kwaad kan. Maar goed, ik ben geen expert...
Nx3, hou je het nog vol tot zaterdag? (dan is je reveal party toch? )
Blauwe stoel, hoe gaat het bij jullie? Ben ook wel benieuwd... Is er al iets meer duidelijk inmiddels?
Hoe is het met de rest? zo rustig hier... De eerste 20 weken echo's komen er al weer aan, spannend hoor.