Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
vrijdag 14 juli 2017 om 22:00
Ja amereeh, dat vind ik ook altijd een klus hoor, met beide jongens op pad. Maar met 1 in de buggy gaat t dan meestal wel. Maar als ik er dan een derde bij denk...
Wel balen idd v die echo. Kan me voorstellen dat t lang wachten is. Wel fijn idd dat er een vakantie tussen zit. Veel plezier alvast!
Thisisme, waarom wachten jullie eigenlijk tot t najaar met proberen?
Wel balen idd v die echo. Kan me voorstellen dat t lang wachten is. Wel fijn idd dat er een vakantie tussen zit. Veel plezier alvast!
Thisisme, waarom wachten jullie eigenlijk tot t najaar met proberen?
zaterdag 15 juli 2017 om 08:41
Wij hebben een fietsaanhanger voor 2 kinderen, die ook als buggy gebruikt kan worden en gaan er dan ook meestal met de fiets op uit. Dat was de beste koop (in combinatie met een ebike) ooit. Zo zijn uitstapjes met 2 nog heel goed te doen.
Als Nr 3 er is kan de oudste zelf ver genoeg fietsen en eventueel kopen we zo'n koppelstuk waarmee je een kinderfiets kan 'tandemen' voor langere stukken.
Als Nr 3 er is kan de oudste zelf ver genoeg fietsen en eventueel kopen we zo'n koppelstuk waarmee je een kinderfiets kan 'tandemen' voor langere stukken.
maandag 17 juli 2017 om 11:01
Bij ons zijn ze (redelijk) groot en overdag naar school. Die 3e zie er niet zo tegenop. Gewoon in de wagen mee naar school. Oudste fietst zelf. Alleen een baby op de fiets gaat niet. Maar dan pakken we de auto wel.
Zien het wel Haha.
Hier een weekje vakantie met Mn schoonouders. Dus die hebben we het maar verteld vast. Aangezien ze elke keer vroeg of ik ook een glaasje wijn wil Haha.
Jongens vermaken zich prima
. Straks maar even de hort op.
Vrijdag ochtend nog bij de vk geweest voor intake. 2 aug echo en 3 aug weer afspraak. Dan ook kijken voor de prenatale screening. (Nipt)
Gaan jullie ook Nipt doen?
Groetjes.
Zien het wel Haha.
Hier een weekje vakantie met Mn schoonouders. Dus die hebben we het maar verteld vast. Aangezien ze elke keer vroeg of ik ook een glaasje wijn wil Haha.
Jongens vermaken zich prima
Vrijdag ochtend nog bij de vk geweest voor intake. 2 aug echo en 3 aug weer afspraak. Dan ook kijken voor de prenatale screening. (Nipt)
Gaan jullie ook Nipt doen?
Groetjes.
maandag 17 juli 2017 om 21:56
Zo'n fietskar is idd top. Wij hebben dit jaar een bakfiets aangeschaft. Ook al met het oog op een derde, ze zouden er met z'n drieën in kunnen. Echt heel blij mee tot nu toe.
lekker marilyn, even op vakantie! Hoe reageerden je schoonouders?
Wij zullen ook de nipt doen dit keer. Als die keer er komt natuurlijk, eerst maar even zien. Komende week ovulatie en dan weer die heerlijke 2 weken op het wachtbankje.
lekker marilyn, even op vakantie! Hoe reageerden je schoonouders?
Wij zullen ook de nipt doen dit keer. Als die keer er komt natuurlijk, eerst maar even zien. Komende week ovulatie en dan weer die heerlijke 2 weken op het wachtbankje.
vrijdag 21 juli 2017 om 12:02
Hoi!
Hoe is het met iedereen?
Hoe reageerden je schoonouders marilyn? Wij zijn nu ook op vakantie en hebben het mijn ouders ook verteld. Na weigering van de glaasjes rosé had mn moeder het wel door. Ze zijn erg blij.
Ja goede qua vervoer. Ik ga me er even in verdiepen nog. Een bakfiets lijkt me het meest praktisch voor alsnog.
Voor de nipt laat ik me met 11 weken voorlichten en dan maak ik (we) een beslissing.
Ik ga weer even in de chill modus.
Hoe is het met iedereen?
Hoe reageerden je schoonouders marilyn? Wij zijn nu ook op vakantie en hebben het mijn ouders ook verteld. Na weigering van de glaasjes rosé had mn moeder het wel door. Ze zijn erg blij.
Ja goede qua vervoer. Ik ga me er even in verdiepen nog. Een bakfiets lijkt me het meest praktisch voor alsnog.
Voor de nipt laat ik me met 11 weken voorlichten en dan maak ik (we) een beslissing.
Ik ga weer even in de chill modus.
zondag 23 juli 2017 om 00:42
@amereeh schoonouders vonden het leuk maar waren niet enthousiast. Volgende dag zei ze. Heb niet echt enthausiaat gereageerd hè! Maar dar kwam meer omdat ze het nier verwacht hadden (wij ook niet Haha)
We wachten even met vertellen tot Mn ouders terug zijn van vakantie.
En dan de echo 2aug. En daarna mag iedereen het weten .. eindelijk Haha
We wachten even met vertellen tot Mn ouders terug zijn van vakantie.
En dan de echo 2aug. En daarna mag iedereen het weten .. eindelijk Haha
zondag 23 juli 2017 om 13:03
amereeh, lukt t nog met chillen? Lang wachten dan nog he... hoeveel weken ben je inmiddels?
nog 1,5 week marilyn! Lekker, dat iedereen het daarna mag weten, toch? Hoe voel je je nu?
hier nog op 'het bankje'. Ik wil volgende week dinsdag testen. Heb 't gevoel dat het niet gelukt is, maar hoop natuurlijk van wel. Ik zit die dagen echt weg te kijken, de tijd gaat zo traag he, als je erop let
nog 1,5 week marilyn! Lekker, dat iedereen het daarna mag weten, toch? Hoe voel je je nu?
hier nog op 'het bankje'. Ik wil volgende week dinsdag testen. Heb 't gevoel dat het niet gelukt is, maar hoop natuurlijk van wel. Ik zit die dagen echt weg te kijken, de tijd gaat zo traag he, als je erop let
zondag 23 juli 2017 om 22:42
maandag 24 juli 2017 om 10:34
woensdag 26 juli 2017 om 13:22
he wat irritant voor je. is nog niet beter?
dinsdag of woensdag moet ik ongesteld worden, dus dan zou ik kunnen testen. Met beide andere zwangerschappen ook een dag eerder getest, met gewoon een normale test hoor. Dus denk nu ook dat ik maandag of dinsdag test. Dinsdag had ik met mezelf afgesproken...
Polonaise, amereeh, hoe gaat het met jullie?
dinsdag of woensdag moet ik ongesteld worden, dus dan zou ik kunnen testen. Met beide andere zwangerschappen ook een dag eerder getest, met gewoon een normale test hoor. Dus denk nu ook dat ik maandag of dinsdag test. Dinsdag had ik met mezelf afgesproken...
Polonaise, amereeh, hoe gaat het met jullie?
zaterdag 29 juli 2017 om 14:58
Sorry voor het inbreken op dit topic.
En eigenlijk had ik besloten om niet meer op Viva mee te schrijven.
Maar speciaal berichtje voor Brianne!
Ik herken je van de Viva groep toen we zwanger werden van de 2e.
Ik schreef daar onder de naam Liefzoontje83.
Wat ontzettend leuk te lezen dat jullie ook voor een derde gaan!
Onze tweede is geboren op 1 april 2016 en wij zijn ook bezig voor een derde
.
Het duurt helaas langer dan verwacht (verwend bij de eerste 2) en zit inmiddels al in ronde 7
.
Brianne en de andere veel geluk met zwanger worden! En zwanger zijn
En eigenlijk had ik besloten om niet meer op Viva mee te schrijven.
Maar speciaal berichtje voor Brianne!
Ik herken je van de Viva groep toen we zwanger werden van de 2e.
Ik schreef daar onder de naam Liefzoontje83.
Wat ontzettend leuk te lezen dat jullie ook voor een derde gaan!
Onze tweede is geboren op 1 april 2016 en wij zijn ook bezig voor een derde
Het duurt helaas langer dan verwacht (verwend bij de eerste 2) en zit inmiddels al in ronde 7
Brianne en de andere veel geluk met zwanger worden! En zwanger zijn
zaterdag 29 juli 2017 om 21:01
hey evda2016!! wat leuk dat je wat van je laat horen! Je was toen vrij abrupt gestopt met schrijven en ik heb zeker nog wel eens afgevraagd hoe het met je zou gaan. Leuk dat jullie tweede 1 april geboren is en dat jullie nu ook voor de derde gaan! Jeetje, balen dat het dan nu langer duurt... Ronde 7 is op zich nog geen ramp natuurlijk, maar idd... ik ben ook verwend met nr 1 en 2 en vind het nu al lang duren... erg natuurlijk...
Ik hoop dat jij ook snel zwanger raakt! zou zo fijn zijn he. Veel succes iig!
Ik hoop dat jij ook snel zwanger raakt! zou zo fijn zijn he. Veel succes iig!
zaterdag 29 juli 2017 om 22:12
Hoi Brianne,
Inderdaad abrupt gestopt met schrijven . Er werd daar toen veel geschreven over miskramen en omdat ik dat ook twee keer had meegemaakt raakte me dat te veel.
Maar prachtig dat we twee kindjes hebben mogen krijgen
.
Geniet je er ook zo van?
Ik vind het echt zo gezellig een kleintje erbij! En het is zo'n lief en makkelijk meisje!
Ik zou het graag allemaal nog een keer meemaken.
Leuk te lezen en toevallig dat jij ook die wens hebt.
Verder gaat hier alles prima!
Hoop bij jullie ook!
Dat wachten is inderdaad niet leuk als je een keer verwend bent met in ronde 1 zwanger geraakt te zijn.
Het is steeds een teleurstelling.
Hopelijk is het volgende keer raak bij jou.
Ik begin me zelfs af te vragen waarom ik niet meer zo vruchtbaar bent.
Was bij zoon in ronde 1 en bij dochter ronde 3 (ronde 2 ook raak maar werd miskraam).
Daarom is ronde 7 best even wennen..
Maar het blijven natuurlijk gewoon wondertjes..
Ik ga over paar dagen op het wachtbankje en zie het wel wanneer het raak is
.. hopelijk voor mijn 35e, dat zou ik wel mooi vinden.
Inderdaad abrupt gestopt met schrijven . Er werd daar toen veel geschreven over miskramen en omdat ik dat ook twee keer had meegemaakt raakte me dat te veel.
Maar prachtig dat we twee kindjes hebben mogen krijgen
Geniet je er ook zo van?
Ik vind het echt zo gezellig een kleintje erbij! En het is zo'n lief en makkelijk meisje!
Ik zou het graag allemaal nog een keer meemaken.
Leuk te lezen en toevallig dat jij ook die wens hebt.
Verder gaat hier alles prima!
Hoop bij jullie ook!
Dat wachten is inderdaad niet leuk als je een keer verwend bent met in ronde 1 zwanger geraakt te zijn.
Het is steeds een teleurstelling.
Hopelijk is het volgende keer raak bij jou.
Ik begin me zelfs af te vragen waarom ik niet meer zo vruchtbaar bent.
Was bij zoon in ronde 1 en bij dochter ronde 3 (ronde 2 ook raak maar werd miskraam).
Daarom is ronde 7 best even wennen..
Maar het blijven natuurlijk gewoon wondertjes..
Ik ga over paar dagen op het wachtbankje en zie het wel wanneer het raak is
zaterdag 29 juli 2017 om 23:08
ja ik vind m'n beide mannetjes ook geweldig. Ik vond het eerste jaar wel echt heel zwaar en we wisten altijd al dat we een derde wilden (en ik denk tzt ook een vierde, maar dat besluiten we uiteraard later), maar eigenlijk voel ik daar dus pas sinds een maand of 3 de ruimte en rust voor. Maar als ik het dan wil, wil ik het nu. maar zo werkt het natuurlijk niet.
ik snap je twijfels over vruchtbaarheid. Ik heb dat nu ook al, slaat nergens op na 2 rondes. Maar deze laatste ronde was ik ook echt na 22 dgn al ongesteld, krap 10 dgn na m'n eisprong... Terwijl ik altijd een lange luteale fase had, 16 dgn oid. Dan word ik toch ineens onzeker (bij oudste na 3 rondes zwanger, bij jongste in 1x). Maar goed, dat moet ik nu maar niet te veel laten overheersen, we zijn pas net begonnen.
Ik hoop dat het snel raak is bij jullie en voel je vrij hier mee te schrijven. Erg leuk om van de andere dames alvast te horen hoe het is om van de derde zwanger te zijn. Toch anders dan van nr 1 of 2. Hopelijk is het voor ons ook snel weggelegd!
ik snap je twijfels over vruchtbaarheid. Ik heb dat nu ook al, slaat nergens op na 2 rondes. Maar deze laatste ronde was ik ook echt na 22 dgn al ongesteld, krap 10 dgn na m'n eisprong... Terwijl ik altijd een lange luteale fase had, 16 dgn oid. Dan word ik toch ineens onzeker (bij oudste na 3 rondes zwanger, bij jongste in 1x). Maar goed, dat moet ik nu maar niet te veel laten overheersen, we zijn pas net begonnen.
Ik hoop dat het snel raak is bij jullie en voel je vrij hier mee te schrijven. Erg leuk om van de andere dames alvast te horen hoe het is om van de derde zwanger te zijn. Toch anders dan van nr 1 of 2. Hopelijk is het voor ons ook snel weggelegd!
zondag 30 juli 2017 om 08:00
Ha Brianne! Wat leuk! Hier ook misschien nog een wens voor een 4e! . Ben al wel 34 maar lijkt me ontzettend leuk als het allemaal lukt nog een nakomertje te krijgen met 38 ofzo
.. heb de smaak helemaal te pakken, ik vind het zoooo gezellig. En wij wonen op een boerderij dus lekker de ruimte.
Ook wel getwijfeld in een mindere periode, maar nu de knoop door is kan ik niet wachten .
Die korte LF heb ik ook opeens! Een keer was het 7 dagen .
Een LF van 10 dagen moet lang genoeg zijn om zwanger te kunnen worden hoor Brianne.
Zou het niet nog een soort van (lange) ontzwangering zijn? .
Mijn cyclus is ook onregelmatig geworden, na de laatste Zwangerschap. Was heel regelmatig (30 dagen) en nu tussen de 27 en 36 dagen opeens.. steeds weer anders.
Soms denk ik dat het door de keizersnede komt.
Toch vind ik het raar als ik opeens zo verminderd vruchtbaar zou zijn, terwijl ik 2 jaar geleden nog zo vruchtbaar en snel zwanger was.
Nou ja stoppen met doemdenken maar
.
Het komt wanneer het komt, het wondertje
.
Hopelijk een mooi groot gezin voor ons Brianne
Ook wel getwijfeld in een mindere periode, maar nu de knoop door is kan ik niet wachten .
Die korte LF heb ik ook opeens! Een keer was het 7 dagen .
Een LF van 10 dagen moet lang genoeg zijn om zwanger te kunnen worden hoor Brianne.
Zou het niet nog een soort van (lange) ontzwangering zijn? .
Mijn cyclus is ook onregelmatig geworden, na de laatste Zwangerschap. Was heel regelmatig (30 dagen) en nu tussen de 27 en 36 dagen opeens.. steeds weer anders.
Soms denk ik dat het door de keizersnede komt.
Toch vind ik het raar als ik opeens zo verminderd vruchtbaar zou zijn, terwijl ik 2 jaar geleden nog zo vruchtbaar en snel zwanger was.
Nou ja stoppen met doemdenken maar
Het komt wanneer het komt, het wondertje
Hopelijk een mooi groot gezin voor ons Brianne
zondag 30 juli 2017 om 08:37
Ja klopt, we moeten gewoon stoppen met denken. Want je hebt er toch geen invloed op. Maar wel logisch dat de twijfel toe slaat als t ineens zo anders is dan normaal.
Ja gek he die cyclus. Ik geef aan onze jongste nog steeds borstvoeding dus ik denk dat dat de oorzaak is vd onregelmatigheid.
Leuk dat jullie ook denken aan een vierde. Het lijkt mij ook dol gezellig
Ik heb gisterochtend dus 1 druppel helderrood bloedverlies gehad. Normaal betekent dat gewoon een menstruatie dus daar was ik v overtuigd. Maar sindsdien niks... niks niks. . Niet eens bij afvegen.. wel menstruatiekrampen dus ik denk steeds, nu zal t doorbreken... Gek toch? Ik begin nu stiekem weer een klein beetje hoop te krijgen maar durf t nauwelijks te denken...
Marilyn voel jij je al weer beter? Woensdag eindelijk de echo, spannend!
Polonaise, amereeh, had 1 v jullie niet ook een echo deze week?
Ja gek he die cyclus. Ik geef aan onze jongste nog steeds borstvoeding dus ik denk dat dat de oorzaak is vd onregelmatigheid.
Leuk dat jullie ook denken aan een vierde. Het lijkt mij ook dol gezellig
Ik heb gisterochtend dus 1 druppel helderrood bloedverlies gehad. Normaal betekent dat gewoon een menstruatie dus daar was ik v overtuigd. Maar sindsdien niks... niks niks. . Niet eens bij afvegen.. wel menstruatiekrampen dus ik denk steeds, nu zal t doorbreken... Gek toch? Ik begin nu stiekem weer een klein beetje hoop te krijgen maar durf t nauwelijks te denken...
Marilyn voel jij je al weer beter? Woensdag eindelijk de echo, spannend!
Polonaise, amereeh, had 1 v jullie niet ook een echo deze week?
zondag 30 juli 2017 om 08:40
zondag 30 juli 2017 om 08:54
Brianne, kan ook een innestelingsbloeding zijn hè.
Had ik bij mijn dochter ook, 4 dagen voor ik ongesteld moest worden kreeg ik bloedverlies, zelfs net zoveel als een menstruatie..ik dacht dus ook dat ik gewoon vroeg ongesteld was geworden.
Maar na de ''menstruatie" voelde ik me zwanger dus test gedaan en ja hoor raak
.
Anders toch even testen in de loop van volgende week?
Had ik bij mijn dochter ook, 4 dagen voor ik ongesteld moest worden kreeg ik bloedverlies, zelfs net zoveel als een menstruatie..ik dacht dus ook dat ik gewoon vroeg ongesteld was geworden.
Maar na de ''menstruatie" voelde ik me zwanger dus test gedaan en ja hoor raak
Anders toch even testen in de loop van volgende week?
zondag 30 juli 2017 om 08:57
zondag 30 juli 2017 om 09:11
Ja het is ook hoopvol
..maar wil je ook geen valse hoop geven .. het kan van alles betekenen, helaas weet je het gewoon niet..ook de menstruatie krampen kunnen van een zwangerschap zijn.. maar kan ook van niet ...het blijft gissen..ik heb zelf al 5x gedacht dat ik zwanger was... 1x was ik overtuigd
.
Super vervelend die onzekerheid.
Hoop dat het raak is, dat kan hoor Brianne.
Geen bloed geeft moed
.
Super vervelend die onzekerheid.
Hoop dat het raak is, dat kan hoor Brianne.
Geen bloed geeft moed