Zwanger van de 3e

09-07-2017 13:40 1015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.

Wie is er nog meer zwanger van de 3e?

Groetjes Marilyn

marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.

brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.

kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
Oh spannend brianne.
Hoi evda2016. Leuk dat je meeschrijft.

Ik ga morgen weer aan het wert. Pff al heb ik helemaal geen zin. Ben nog zo moe.
Net sliep ik bijna had de jongste (4) groeipijn in zn benen. Zo zielig.

Hoe oud is je jongste brianne? Dat je nog borstvoeding geeft.

Ik werk 3 dagen. En wil dat eigenlijk blijven doen. Mits ik dat red met opvang.
Het geld kunnen we ook goed gebruiken dus beter gewoon bij 3 dagen houden.

Vandaag hebben we het aan Mn ouders verteld. Was echt grappig. Ik zei dat we een nieuwtje hadden. Waarop Mn moeder voor de grap zei. Oh ben je zwanger. Dus ik antwoorde ja 😃. En toen was ze de kluts kwijt Haha. Zegt ze. Wat was het nieuwtje nou. Ik zeg dat we zwanger z
Oeps al verzonden.

Dat we zwanger zijn. Ze waren heel blij en vonden het super leuk. Haha

Kids vonden het ook leuk en willen graag een broertje Haha. We zullen zien.
oo vervelend marilyn, die vermoeidheid! je kunt ook echt niet lekker bijkomen he, als je er al twee hebt rondlopen. super grappig van je ouders haha, ik zie het voor me :) Leuk dat de jongens het ook al weten en leuk vinden :heart:

Pff nou bij mij nog steeds geen tekenen van m'n menstruatie dus vanochtend toch maar getest: spierwit. Ik had er de hele nacht slecht van geslapen omdat ik het zo spannend vond. Dan is t best wel weer een anti-climax... Ik ga maar proberen er wat minder mee bezig te zijn, want dit is voor mezelf ook niet zo fijn.
Het is overigens nog steeds 2 dagen voor m'n nod en de zwangerschapstest was al 2 jaar over datum haha dus wie weet. Maar ik heb er zelf niet zo veel vertrouwen meer in;) Op naar de volgende ronde dan maar.
o en m'n jongste is a.s. woensdag precies 1,5jr trouwens. over die borstvoeding. Tja het loopt gewoon lekker nu, 's ochtends en 's avonds, dus ik zie zelf nu geen reden het te stoppen. Hij vindt het gezellig en ik ook:) Maar ik verwacht dat als ik zwanger raak, dat het snel opdroogt. Dat was iig bij de oudste ook zo.
Ik teste deze keer ook vroeg en was spierwit. Er kwam een paar dagen later een heel dun streepje. Dus wie weet. Blijf voor je duimen.

Zo knap zeg. Ik was het na 0,5 jaar echt zat. Maar ga wel weer proberen om het lang vol te houden. Er zit astma en eczeem in de fam.

Ja ben blij dat de jongens het leuk vinden. Had ook anders gekund.
De oudste zei wel. Als het een meisje is ga ik bij opa en oma wonen tot ze 6 is :rofl:
haha super grappig:) heeft ie een bepaald beeld van kleine meisjes? wel echt heel geestig dat ie het nu al zo stelt :) waarschijnlijk is ie straks gek van een evt zusje :love:

tja die bv. Dat eerste jaar en vooral het begin is natuurlijk wel het zwaarst. Vanaf een maand of 9 en vooral na een jaar is het echt appeltje eitje. Nooit meer kolven. Gewoon geven als je zin hebt en een dag niet is ook geen ramp. Dus ik vind 't zelf nu niet meer zo'n prestatie;) maar gewoon leuk dat het nog lukt.

hmm die witte test van jou geeft me dan toch weer een beetje hoop... maar ik probeer nu toch in te stellen op een menstruatie. Als ik donderdag nog steeds niet ongesteld ben, kijken we wel weer verder

nu maar effe aan het werk :facepalm:
Marilyn bedankt voor het welkom. :) En vervelend dat je je zo moe voelt.
Als je weer zwanger bent weet je gelijk weer hoe het was met al die kwaaltjes erbij, dat vergeet je snel.

Brianne: nog steeds weet je niks...om die reden test ik pas na NOD .. dan weet je pas echt wat . . Al te vaak gehad dat ik ''vals'' negatief testte vanwege te vroeg..dat klinkt nu alsof ik heel vaak zwanger was, maar ja helaas al 5x :-o ..

Ik vroeg me af wat jullie leeftijd is en hoe oud jullie kinderen zijn?
Ik ben 34 en mijn kindjes zijn 5 jaar en 16 maanden.
Heb weleens getwijfeld over een groot gezin, want aan de oudste hebben we altijd onze handen vol gehad..maar ja dat blijft toch. De 2e is super super makkelijk weer en de wens blijft :) .. wat een verschil zit er tussen kinderen soms hè..
En als ze op school zitten dan is er weer meer tijd voor jezelf..
De kleine kindertijd is eigenlijk maar kort.
anoniem_299875 wijzigde dit bericht op 31-07-2017 11:47
2.96% gewijzigd
Hier ook vreselijk astma in de familie Marilyn. .vervelend is dat he.
De puffers zijn hier helaas niet aan te slepen
Hoi evda,
Ik ben 36 en mn man 38. Hebben 2 jongens van bijna 7 en bijna 5 (nov).
Deze was niet echt gepland maar we zijn er toch heel blij mee.

Onze oudste heeft astma. Al gaat het soms tijden goed. De jongste eczeem. Maar dar valt heel erg mee. Vooral toe. Hij klein was.
Oudste heeft
3-4 maanden borstvoeding gehad en de jonsgste een half jaar. Dus dat zou bog mee kunnen spelen.

Bij ons zijn ze ook heel verschillend. Jongste is een lieverd en deelt alles met je. Zelf zn laatste snoepje.
Oudste is echt een slimmerik, houd alles in de gaten, erg oo zichzelf en verwacht echt niet dat je iets van zn snoep krijgt Haha.
Wel heel leuk.
Al is de jongste nu echt in een opstandige fase. Niet luisteren word er soms gek van
Leuk Marilyn, ze zullen het vast heel leuk vinden je kindjes zo'n kleintje erbij.
Hier is mijn zoontje van (net) 5 ook opstandig. Zou dat misschien bij de leeftijd horen? Wordt dat makkelijker? Haha.. naar school gaan is wennen natuurlijk en worden ze een stuk brutaler van merk ik en nu in de vakantie is hij snel verveeld.. aan zijn zusje heeft hij nog niet echt een speelkameraadje..
wij 32 en 35. kids dus 1,5 en ruim 3. Over het algemeen makkelijke kinderen gelukkig.

ik voel wel een beetje de 'leeftijdsdruk', ook al ben ik pas 32. Ik wilde vroeger altijd graag jong moeder worden en ik merk dat ik nu vind dat ik al 'oud' begin te worden. Helemaal als ik denk aan een 4e. Maar ja, met die gedachten versnel je het zwanger worden niet uiteraard ;)

@evda: dankje voor de bemoedigende woorden. ik weet dat die negatieve test misschien nog niet alles zegt, maar tot nu toe kan ik m'n lijf wel redelijk inschatten en weet ik vrij zeker dat als ik zwanger was geweest, de test positief was geweest. Nu stel ik me maar in op een menstruatie. Voelt voor mezelf ook fijner, anders blijf ik zo twijfelen steeds.
Hoi!

Wat wordt er gezellig veel geschreven zeg!

Welkom Evda, leuk dat je mee komt schrijven.
Ik ben inmiddels zo'n 7 weken zwanger. Wij hebben twee kleintjes van 5 en 2.5 jaar. Mijn man is 36 en ik 35.

Hoe ging het vandaag Marilyn? Die vermoeidheid is killing he! Het is wel herkenbaar. Mijn man zegt standaard elke avond jij gaat zeker zo naar boven haha.
Wanneer had jij een echo?

Even posten....
Brianna wat een rollercoaster zo he...ik leef met je mee! Ik snap heel goed dat je gewoon rekening houdt met een menstruatie. Je kent je eigen lijf wel het beste. Toch deel ik graag mijn ervaring,

Bij mij wordt de test altijd (nou ja 3 van de 4 positieve testen) pas twee dagen na NOD positief. Die 'na de eisprong fase' heb ik nooit goed begrepen. (Ondanks dat ik een ovulatietest gebruik wegens onregelmatige cyclus)
Nou ja wat ik zeggen wilde...ik had deze keer duidelijke (zwangerschaps)symptomen/gevoel maar de test bleef omowit. Pas 2 dagen na mn NOD een ieniemienie vaag streepje (in eerste instantie dacht ik het zal wel weer niet) Pas 5 dagen na NOD een streep.

Ik denk aan je!
Polonaise! Benieuwd hoe het met jou gaat!
Thisisme, lees jij nog mee? Hoe gaat het? Sta je in de startblokken? :-)
Dankjewel Amereeh01!
Allemaal boven de 30 dus hier :) .
Haha wilde je geen valse hoop geven hoor Brianne, je kent je eigen lichaam inderdaad het beste :) .
Die tijdsdruk voel ik ook, ook omdat vier kindjes me leuk lijkt.
Eerst maar eens 3 :-D
Zou kindje 4 er liever ook niet te snel bovenop willen hoor, dus dan zal ik toch al minimaal 38 zijn, mocht het allemaal
lukken.

Begin nu wel beetje ongeduldig te worden.
Hoop dat het deze keer raak is.
Vanaf volgende cyclus ga ik anders temperaturen.
Heb altijd gezegd dat ik een medisch traject niet zie zitten..maar nu ik in ronde 7 zit heb ik er veel over na kunnen denken en denk dat ik over paar maanden toch maar een afspraak huisarts ga maken..
wat lief amereeh, dankjewel! geeft toch wel een beetje moed die berichten van jullie, ook die van jou hoor evda. Maar ik vind het nog steeds lastig om het me voor te stellen. Beide keren dat ik zwanger was, was de test positief 1 dag voor NOD. en nu zó spierwit.. en daarbij die vage bruinige afscheiding... maar ja, aan de andere kant, die afscheiding heb ik dan nog nooit eerder gehad met een normale menstruatie.. Ahhh om gek van te worden! ;) Ik probeer het rustig af te wachten morgen en overmorgen (vandaag wederom geen bloed gezien...) en als m'n menstruatie daarna nog steeds uitblijft, moet ik maar weer 's testen.
Fijn om hier iig m'n ei kwijt te kunnen en sorry voor de langdradige twijfels!! En lief dat jullie voor me duimen :)

Hoe voel jij je nu amereeh? Hou je het nog vol met de spanning? voel je je anders dan vorige keer? Wanneer krijg jij ook al weer je echo?

snap je ongeduld hoor evda! ik ben deze ronde ook al begonnen met temperaturen, omdat ik dan met iets concreets bezig kan zijn;) en na een jaar proberen een keer na de huisarts is vrijblijvend toch. Zou het over een paar maanden idd gewoon doen. Maar voor die tijd is het vast raak!
Geeft niet hoor Brianne, begrijpelijk dat je er zo mee bezig bent .. heb ik ook steeds.
Schrijf maar lekker van je af, maar hou je ei maar bij je :) . (Sorry flauw)
Het kan echt nog alle kanten op!
@ Amereeh Werken ging prima. Heb zittend werk dus dat viel mee. Moet wel echt opletten met eten. Als ik veel brood eet. heb ik na de lunch echt een vette dip.

Morgen om 15.45 de echo en de kindjes willen mee :-) die zijn zo blij echt leuk.
Wanneer mag jij voor een echo?

Ik teste ook na NOD omo wit. Nu bleek dat waarschijnlijk mn eisprong laat was want ik ben een week later uitgerekend dan ik had berekend met mn laatste menstruatie. Dus we blijven duimen.

Dit keer voelde ik me ook niet echt zwanger. Bij de 2e wist ik het. Ik had opvliegers en last van mn borsten. Was overduidelijk (achteraf)
Sterkte nog Brianne. We blijven duimen. (het is inmiddels al dinsdag)

@Evda. we duimen ook voor jou.

Ik ga maar weer eens aan het werk haha. Is best lastig om je te concentreren met al die zwangerschapspraat haha.
@amereeh 2 kleintjes en manlief een week weg, ik ben best moe. Haha
Gelukkig vakantie!
hihi evda, ja ik zal m'n ei bij me houden:)

spannend marilyn, morgen de echo! leuk dat de jongens mee willen, echt zo scahttig dat ze zo enthousiast zijn!

oo nee polonaise, in je eentje voor 2 kindjes zorgen en dan ook nog zwanger! Je ligt zelf zeker ook om 20u op bed?? Sterkte hoor! wanneer had jij weer een echo?

hier gaat de soap nog even verder... ik voel me echt als een dweil. zwanger, niet ongesteld. maar goed. menstruatie blijft voor alsnog uit. Alleen nu net zo'n 'vroege' test gedaan en die was ook negatief... dus... denk toch dat m'n menstruatie eraan komt. maar elke keer hoop ik stiekem dat het niet zo is! Bah zo'n wachtbankje duurt lang! (of ik heb gewoon geen geduld... ;) )
Slopend hè die periode na het wachtbankje Brianne.. dat heb ik ook al 6 x gehad :hug: .
Soms was ik opgelucht als ik ongesteld was.
Bijna niks zo vervelend als onzekerheid.

Bedankt voor al het duimen!! Ik ga ongeveer nu het wachtbankje op.. (weet niet precies ivm onregelmatig cyclus.
Ja echt super leuk dat ze zo enthousiast zijn.

Oh Polonaise dat is pittig. Succes. Wanneer is ie weer terug.

Oh Brianne wat erg. Je wil gewoon duidelijkheid. Snap ik maar al te goed.

Heb je een regelmatige cyclus?
Succes met wachten.

Hier nog ruim een uur werken en dan weer lekker 2 dagen vrij. Kan niet wachten haha..
Duidelijkheid! Ongesteld. Precies 13 dgn nadat ik dacht mn ovulatie te voelen, net als vorige keer. Dus eigenlijk heel logisch, alleen die bloeding zaterdag maakte me in de war. Nou goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar wel jammer :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven