Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 28 juli 2017 om 22:00
Ze heeft een ban.Eleonora-2 schreef: ↑28-07-2017 21:26Wat bizar toch dat racisme niet bestraft wordt.
Heel topic verwijderd maar zo te zien geen gevolgen voor de racist die daar zat te posten.
Vrouw, je bent weer geniaal. Gelukkig staat je persoonlijkheidsstoornis je genialiteit niet in de weg
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 28 juli 2017 om 22:01
Ah, had jij em gestaft? Ik deed ook een poging. Gadver, zit me gewoon opnieuw kwaad te maken over hoe onschuldig en zielig ze deed toen ik zei dat ik haar racistisch vond. Ohhhh wat was ik toch een naar kwetsend mensch...Eleonora-2 schreef: ↑28-07-2017 21:26Wat bizar toch dat racisme niet bestraft wordt.
Heel topic verwijderd maar zo te zien geen gevolgen voor de racist die daar zat te posten.
vrijdag 28 juli 2017 om 22:07
Triest maar geen verrassing. Zoiets is niet banwaardig natuurlijk. Een patatrecept of vragen naar de naam van een hond daarintegen. Same old same old.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 28 juli 2017 om 22:11
Nee, ik had 'm niet gestafd, dat wilde ik doen maar ik was net te laat, het hele topic was weg dus het kon niet meer.
vrijdag 28 juli 2017 om 22:11
Nogmaals, ze heeft een ban...charlottew88 schreef: ↑28-07-2017 22:07Triest maar geen verrassing. Zoiets is niet banwaardig natuurlijk. Een patatrecept of vragen naar de naam van een hond daarintegen. Same old same old.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 28 juli 2017 om 22:12
Ik ben het met je eens.
Ze doet het vaker en komt er regelmatig mee weg maar nu een keer niet, benoem het dan ook gewoon bij de banreden.
vrijdag 28 juli 2017 om 22:23
zondag 30 juli 2017 om 01:21
relaties/relatie-zonder-toekomst-wat-mo ... s/387494/1
Dit geloof ik zo ver als ik de koelkast kan gooien.
Dit geloof ik zo ver als ik de koelkast kan gooien.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 30 juli 2017 om 01:56
AeonOfWinter schreef: ↑30-07-2017 01:21relaties/relatie-zonder-toekomst-wat-mo ... s/387494/1
Dit geloof ik zo ver als ik de koelkast kan gooien.![]()