Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Maar ik begin iets te merken, want dat topic over die mevrouw die teleurgesteld en boos is dat ze weer een dochter krijgt, wilde ik ineens heftig binnenstormen, met CAPSLOCK aan en van die uitroeptekens die bozige enen worden!!!111!!1!!
Eleonora-2 schreef:
28-07-2017 21:26
Wat bizar toch dat racisme niet bestraft wordt.
Heel topic verwijderd maar zo te zien geen gevolgen voor de racist die daar zat te posten.
Ze heeft een ban.

Vrouw, je bent weer geniaal. Gelukkig staat je persoonlijkheidsstoornis je genialiteit niet in de weg :cheer2: .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Eleonora-2 schreef:
28-07-2017 21:26
Wat bizar toch dat racisme niet bestraft wordt.
Heel topic verwijderd maar zo te zien geen gevolgen voor de racist die daar zat te posten.
Ah, had jij em gestaft? Ik deed ook een poging. Gadver, zit me gewoon opnieuw kwaad te maken over hoe onschuldig en zielig ze deed toen ik zei dat ik haar racistisch vond. Ohhhh wat was ik toch een naar kwetsend mensch... :thunder:
Lady_Voldemort schreef:
28-07-2017 21:28
Die kreeg een waarschuwing natuurlijk :rofl:
Triest maar geen verrassing. Zoiets is niet banwaardig natuurlijk. Een patatrecept of vragen naar de naam van een hond daarintegen. Same old same old.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ben ik een zeur dat ik het irritant vind dat er niet gewoon benoemd wordt dat ze een racistische opmerking plaatste? Bij een ongepaste opmerking denk ik meer aan "Lekker dat je hamster overleden is".. ofzo.
El0ise schreef:
28-07-2017 22:01
Ah, had jij em gestaft? Ik deed ook een poging. Gadver, zit me gewoon opnieuw kwaad te maken over hoe onschuldig en zielig ze deed toen ik zei dat ik haar racistisch vond. Ohhhh wat was ik toch een naar kwetsend mensch... :thunder:
Nee, ik had 'm niet gestafd, dat wilde ik doen maar ik was net te laat, het hele topic was weg dus het kon niet meer.
charlottew88 schreef:
28-07-2017 22:07
Triest maar geen verrassing. Zoiets is niet banwaardig natuurlijk. Een patatrecept of vragen naar de naam van een hond daarintegen. Same old same old.
Nogmaals, ze heeft een ban...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik ken dit van deze forummer wel vaker, eigenlijk altijd gevolgd door complete onschuld. Heel opmerkelijk vind ik dat.
El0ise schreef:
28-07-2017 22:08
Ben ik een zeur dat ik het irritant vind dat er niet gewoon benoemd wordt dat ze een racistische opmerking plaatste? Bij een ongepaste opmerking denk ik meer aan "Lekker dat je hamster overleden is".. ofzo.
Ik ben het met je eens.
Ze doet het vaker en komt er regelmatig mee weg maar nu een keer niet, benoem het dan ook gewoon bij de banreden.
-Kia-Ora- schreef:
28-07-2017 22:00
Ze heeft een ban.
Mooi.
-Kia-Ora- schreef:
28-07-2017 22:11
Nogmaals, ze heeft een ban...
Sorry niet gezien. Gelukkig maar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Afbeelding
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Afbeelding
Ik kwam hier iets zeggen en toen ging ik bijlezen en nou weet ik het niet meer.
MarindaH schreef:
29-07-2017 09:21
Even terug gaan en dan komt het wel weer.
MarindaH schreef:
29-07-2017 09:21
Dat is nog eens een leuke TVP :D
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
29-07-2017 09:30
Dat is nog eens een leuke TVP :D

Nee die had ik al :grin:
relaties/relatie-zonder-toekomst-wat-mo ... s/387494/1

Dit geloof ik zo ver als ik de koelkast kan gooien. ;-D
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
30-07-2017 01:21
relaties/relatie-zonder-toekomst-wat-mo ... s/387494/1

Dit geloof ik zo ver als ik de koelkast kan gooien. ;-D
:proud:
Wat is er niet geloofwaardig aan dan?
Waarom ongeloofwaardig?
Hè, wilde ik net goede raad gaan geven in het topic over een heel gevoelig vriendje, overspeelt to haar hand en geloof ik er niets meer van.
Bij iemand gaan mijn haren recht overeind staan. En blijkbaar bij verschillende onderwerpen,
7102 schreef:
30-07-2017 17:04
Bij iemand gaan mijn haren recht overeind staan. En blijkbaar bij verschillende onderwerpen,
Hoe komt het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven