wat een afgang....!

12-02-2009 16:14 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik zo'n afgang begaan.

Mijn vriendin Jo kwam langs en we hadden het over onze exen. Van het een kwam het ander en we besloten in een melige bui om een van mijn exen met wie ik jaren geleden heb samengewoond eens op te bellen om zijn voicemail te beluisteren( heel kinderachtig maar wel lachen..hihi) met de bedoeling om dan meteen op te hangen. Helaas drukte ik mijn telefoon niet goed uit waardoor de voicemail gewoon aan het opnemen was terwijl wij in de veronderstelling waren dat de telefoon uit was hard aan het lachen waren en het een en ander uitgebreid over hem en zijn vriendin bespraken. Tot we na een aantal minuten hoorde " bedankt voor het gesprek" ....en wij tot de ontdekking kwamen dat alles wat we over hem en zijn vriendin hebben besproken was opgenomen door de voicemail van de huistelefoon van mijn ex...wat een enorme afgang..!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat moest ik even kwijt
quote:Viva Angel5 wrote on 12 February 2009 @ 17:17:

[...]

Kimono, wat is dit? Of wil je graag gelijk op je eerste dag een waarschuwing op zak hebben?Waarom een waarschuwing?...
Kimono was een beetje dom he....

Eigen schuld, dikke bult....kruip maar lekker onder een dikke steen en ga je daar verder schamen.
Ja, dat vind ik echt.
OOOO,wat een afgang,wel leuk om te lezen!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Waarom krijgt Kimono een waarschuwing voor die posting?!

Waar of niet waar, ik vind het een grappig verhaaltje.

Ik had een keer een hele discussie met iemand in de bus, of pietje nou homo was of niet (heel belangrijk idd. Verzachtende omstandigheid: ik was 18, hahhaa). Bij het uitstappen bleek Pietje achter ons te zitten.
quote:kimono2009 schreef op 12 februari 2009 @ 16:28:

[...]

Nee de hele dag wachten op nieuwe berichten op het vivaforum dat is een binnenkomer! YOU PARTY ANIMAL!!!!!!!!!

*Realiseert zich ineens dat dit een samenvatting van haar leven is...*

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Waarom een waarschuwing? Omdat ik dat bericht wat ik quote ronduit grof en beledigend vind. En helemaal niet geschikt als post-toon voor een nieuwkomer. Daarom dus.

Overigens is een mening hebben prima, óók als die "tegendraads" is. Maar je kan die mening ook uiten zonder zo grof te zijn.
Ja, is niet netjes van een nieuwkomer. Ik kan deze nieuwkomer dan ook niet serieus nemen.

Maar ik vraag me wel iets af... Nou ja, ik vraag het wel op het mod.topic.
Goh wat fijn zeg om je ex en zijn nieuwe vriendin lastig te vallen met puberaal gedrag. Karma is a bitch, komt vanzelf wel goed!
Ach,valt nog mee,mijn vriend belde een keer zijn vriend en die nam niet op,maar toen bleek de voicemail erop zitten en mijn vriend had niet opgehangen(per ongeluk) en ik zat luidkeels te verkondigen wat een vieze vent ik het toch het vond en wat zijn nieuwe vriendin toch in hem zag en blablabla

Nou ja,later heb ik hem toch maar de waarheid verteld,aangezien hij het toch al gehoord had

Was wel even een ''schaam''momentje hoor
doet me trouwens ineens ergens aan denken. Toen de voicemail "net" kwam werkte ik als callcentremedewerker. Er was een heel makkelijk trucje waarmee je andermans voicemail af kon luisteren. Iets van postcode met nog wat. Weet niet precies meer. Soms als ik dan voicemail kreeg, deed ik dat trucje en heb zo het een en ander aan grappige dingen gehoord.

Jaja, je beleeft wat in je studentenbijbaantje.
Wat is er nou eigenlijk zo grappig aan om die voicemail van die ex te beluisteren?

Tuuut...tuuutt. Dit is de voicemail van Exvriend. Ik ben helaas niet thuis. Spreek je boodschap in na de piep. PIIEEEPP.

Tja, lachuh.
quote:Viva Angel5 wrote on 12 February 2009 @ 20:24:

Waarom een waarschuwing? Omdat ik dat bericht wat ik quote ronduit grof en beledigend vind. En helemaal niet geschikt als post-toon voor een nieuwkomer. Daarom dus.

Overigens is een mening hebben prima, óók als die "tegendraads" is. Maar je kan die mening ook uiten zonder zo grof te zijn."Nee de hele dag wachten op nieuwe berichten op het vivaforum dat is een binnenkomer! YOU PARTY ANIMAL!!!!!!!!!"

Dat is ronduit grof en beledigend? Mij ontgaat het volledig.
Volledig eens met Ligeia...waarschuwing lijkt mij een beetje overtrokken, en sinds wanneer wordt er wb opmerkingen onderscheid gemaakt tussen 'nieuw'-en oudkomers...moet je eerst credit opbouwen om een dergelijke opmerking te kunnen plaatsen zonder om de oren geslagen te worden met een waarschuwing...?
quote:kimono2009 schreef op 12 februari 2009 @ 16:14:

Vandaag heb ik zo'n afgang begaan.

Mijn vriendin Jo kwam langs en we hadden het over onze exen. Van het een kwam het ander en we besloten in een melige bui om een van mijn exen met wie ik jaren geleden heb samengewoond eens op te bellen om zijn voicemail te beluisteren( heel kinderachtig maar wel lachen..hihi) met de bedoeling om dan meteen op te hangen. Helaas drukte ik mijn telefoon niet goed uit waardoor de voicemail gewoon aan het opnemen was terwijl wij in de veronderstelling waren dat de telefoon uit was hard aan het lachen waren en het een en ander uitgebreid over hem en zijn vriendin bespraken. Tot we na een aantal minuten hoorde " bedankt voor het gesprek" ....en wij tot de ontdekking kwamen dat alles wat we over hem en zijn vriendin hebben besproken was opgenomen door de voicemail van de huistelefoon van mijn ex...wat een enorme afgang..!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat moest ik even kwijtMaar hoe wist je op voorhand al dat je zijn voicemail zou krijgen dan? Ex of zijn vriendin had ook de telefoon op kunnen nemen...
quote:Ligeia schreef op 22 februari 2009 @ 21:48:

[...]

"Nee de hele dag wachten op nieuwe berichten op het vivaforum dat is een binnenkomer! YOU PARTY ANIMAL!!!!!!!!!"

Dat is ronduit grof en beledigend? Mij ontgaat het volledig.Ja mij ook. En het is niet geschikt als post toon voor een nieuwkomer? Van forummers die vaker hebben gepost is het wel acceptabel?
quote:Ligeia schreef op 22 februari 2009 @ 21:48:

[...]

"Nee de hele dag wachten op nieuwe berichten op het vivaforum dat is een binnenkomer! YOU PARTY ANIMAL!!!!!!!!!"

Dat is ronduit grof en beledigend? Mij ontgaat het volledig.Eensch. Ik vind het vooral sarcastisch, maar om hier nou een waarschuwing voor te geven...beetje overdreven.
Mooi verhaal kimono.
quote:Pear schreef op 22 februari 2009 @ 22:56:

[...]

Eensch. Ik vind het vooral sarcastisch, maar om hier nou een waarschuwing voor te geven...beetje overdreven.Misschien is Angel nummer 5 wel de nieuwe vriendin van de ex *hoopt dat ze geen permaban krijgt nu* ('t was een grapje hoor)
Dit is (ook) een scene uit Friends, waar Monica de voicemail van (volgens mij) Richard afluistert.
Tip: als je over iemand praat, stel je je dan voor dat die persoon ook mee kan luisteren. Dat is een stuk fatsoenlijker en het voorkomt dit soort schaam-momenten. Probeer het maar eens.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Uh ja leuk maar hoe wisten jullie dan dat je z'n voicemail zou krijgen? Het lijkt me veel logischer dat hij gewoon op zou nemen. Had je dan weer opgehangen of zo?

De lol van jullie voornemen "zijn voicemail af te luisteren (whahaaha?)" ontgaat me compleet maaar het resultaat mag er dan wel weer wezen.
quote:twompie schreef op 23 februari 2009 @ 00:25:

De lol van jullie voornemen "zijn voicemail af te luisteren (whahaaha?)" ontgaat me compleet maaar het resultaat mag er dan wel weer wezen.Ach lekker boeie, tis weer een leuk verhaal voor op het viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven