Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 31 juli 2017 om 12:59
Precies dit! Je doet dit vaker, niet nodig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 31 juli 2017 om 13:04
maandag 31 juli 2017 om 13:08
maandag 31 juli 2017 om 13:15
OK. De discussie ging door en daarom verwoorde anders wat er eerder gezegd was en heb ik er een punt en een mening aan toegevoegd aangaande de kern van de discussie. Ook als ik dat vaker doe dan zie ik het probleem niet.
maandag 31 juli 2017 om 13:16
Na ál die ballen nog steeds zin in Zweedse ballen?!
^^
maandag 31 juli 2017 om 13:18
Kan. Ik vind het vrij irritant.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 31 juli 2017 om 13:55
Laatste post voor die van jou lees ik Enn met hatsikidee, met linkje en alEleonora-2 schreef: ↑31-07-2017 13:46Nooit iemand anders zien gebruiken.
Ik zet 'n trend dus blijkbaar.
Het woord gebruik ik al sinds mijn jeugd overigens.
maandag 31 juli 2017 om 13:55
Huh? Zo oud als de weg naar Methusalem. Heb het alleen in het topic van fucknogwat gebruikt.Eleonora-2 schreef: ↑31-07-2017 13:46Nooit iemand anders zien gebruiken.
Ik zet 'n trend dus blijkbaar.
Het woord gebruik ik al sinds mijn jeugd overigens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 31 juli 2017 om 13:56
maandag 31 juli 2017 om 14:05
maandag 31 juli 2017 om 14:08
Mwoah.... sommigen dan, die van de weg naar Methusalem.Eleonora-2 schreef: ↑31-07-2017 14:06Op het forum bedoel ik. Zie ik het nooit.
Verder kent iedereen dat woord al sinds baby.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.