Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
28-07-2017 09:11

Dolfje leuke dag gehad gisteren?
Als je het negatieve gezeur negeert was het wel ok.. het was in elk geval niet het ergste bezoekje. Ik heb min of meer geaccepteerd dat het bij ons gewoon niet gaat zoals ik had gewild en zoals het vroeger was.
dolfje schreef:
28-07-2017 11:34
Als je het negatieve gezeur negeert was het wel ok.. het was in elk geval niet het ergste bezoekje. Ik heb min of meer geaccepteerd dat het bij ons gewoon niet gaat zoals ik had gewild en zoals het vroeger was.
:hug:
dolfje schreef:
28-07-2017 11:34
Moeilijk is dat Dolfje, dat het niet meer gaat zoals vroeger. En af en toe is er even een glimp of reactie waardoor je toch weer hoop krijgt... althans zo ging dat bij mij. Maar als 'wel ok' het beste is wat er in zit is dat gewoon heel erg niet leuk. :hug:
The owls are not what they seem
Klopt het is ook niet heel leuk, daarom ga ik zowat nooit meer die kant op maar spreken we buitenshuis af of heel af en toe hier.
We hebben een aantal jaar geen kerst samen meer gevierd maar de laatste paar jaar weer wel en altijd vind ik het verschrikkelijk en ik zit nu ,midden in de zomer, alweer te stressen over dit jaar. Eigenlijk wil ik gewoon niet gaan maar dat is ook weer zoiets. Nu zit ik een beetje te denken om de week/dag voor kerst ze hier uit te nodigen ,samen met de familie van mijn stiefvader , voor een kerstborrel.
Toch samen maar dan zonder het traditionele diner.

Maar goed. Genoeg over mij ik moet zo gaan werken.
Fijne dag verder en weekend vast allemaal.
Afbeelding Man kan vluchten als hij thuis komt.
Elfje112 schreef:
28-07-2017 18:34
Afbeelding Man kan vluchten als hij thuis komt.
Wat was er dan Elfje?

Straks werken en vanavond naar een verjaardag. Gezellig maar ik wil het eigenlijk niet te laat maken :P
dolfje schreef:
29-07-2017 08:22
Wat was er dan Elfje?

Straks werken en vanavond naar een verjaardag. Gezellig maar ik wil het eigenlijk niet te laat maken :P
Haha, hij kwam later thuis en liet het pas op het laatste moment weten toen het eten al klaar was :proud:
Elfje112 schreef:
29-07-2017 16:34
Haha, hij kwam later thuis en liet het pas op het laatste moment weten toen het eten al klaar was :proud:
Ah goede reden om boos te worden :)
dolfje schreef:
29-07-2017 16:40
Ah goede reden om boos te worden :)
Dat vond ik nou ook.
Verjaardag gisteren werd nogal laat.. Van onze plannen vandaag komt dus niks :bonk:
Mogge! Mag dat nog? Wij moeten zo naar een verjaardag. Het zal niet heel erg laat worden denk ik, want iedereen moet morgen weer werken.
LadyL0101 schreef:
30-07-2017 14:11
Mogge! Mag dat nog? Wij moeten zo naar een verjaardag. Het zal niet heel erg laat worden denk ik, want iedereen moet morgen weer werken.
Nee na tweeën kan je echt geen mogge meer zeggen hoor :ugeek:
_Inkie_ schreef:
30-07-2017 14:14
Nee na tweeën kan je echt geen mogge meer zeggen hoor :ugeek:
Ow sh*t... goeiemiddag :$
LadyL0101 schreef:
30-07-2017 14:16
Ow sh*t... goeiemiddag :$
Kijk dat is beter :lips:
Goedemorgen.
De zon schijnt en ik ben vrij vandaag. Werk de rest van de week tot en met zaterdag.
Ik zit moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Heb geen zin maar weet dat ik me daarna beter voel.
Eerst maar even ontbijten.
Goedemorgen. Ik ben aan het werk. Maar ik zit helemaal alleen in de kamer, 2 collega's met vakantie en 1 collega vandaag vrij.
Dus ik moet nog even opstarten. Zo maar eens koffie halen.

En ik moet vanavond eigenlijk ook naar de sportschool, want ik krijg weer steeds meer last van mijn rug... maar ik weet nu al dat ik vanavond geen zin heb.

Dus eigenlijk heb ik gewoon een par flinke schoppen de goede kant op nodig :mrgreen:
LadyL0101 schreef:
31-07-2017 09:34

Dus eigenlijk heb ik gewoon een par flinke schoppen de goede kant op nodig :mrgreen:

Afbeelding
Grr hij doet het niet in de quote en zo ook niet zie ik.
dolfje schreef:
31-07-2017 12:13
Grr hij doet het niet in de quote en zo ook niet zie ik.
Heb'm even in de browser geplakt: Dank je wel :proud:
Ik hoop dat het werkt :)

Ik ben klaar met de dingen die moeten en straks alleen nog koken.
*speurt om het hoekje*

Ik ben er weer. Iets met leuke man en weekend en druk op werk. Gisteren afgesloten met huisgenoten eten en daarna een verstandige thee-avond met de beste huisgenote ooit X-D.
Azarole schreef:
31-07-2017 16:29
*speurt om het hoekje*

Ik ben er weer. Iets met leuke man en weekend en druk op werk. Gisteren afgesloten met huisgenoten eten en daarna een verstandige thee-avond met de beste huisgenote ooit X-D.
Klinkt als een goed weekend Aza! Nog hints nodig gehad richting leuke man?
ik dacht dat de bouwvak inmiddels wel begonnen was maar er zijn nog steeds straten opengebroken. Buurkinderen zouden het prima vinden als die mega-zandbak een paar weken zo blijft. En als voetganger heb ik er op zich ook geen last van.. Verwonder me slechts :)

LadyL, heb weer eens een vraagje zal eens kijken of ik ergens een soort Sjoerd kan vinden :)
Watervrouw333 schreef:
31-07-2017 19:14
ik dacht dat de bouwvak inmiddels wel begonnen was maar er zijn nog steeds straten opengebroken. Buurkinderen zouden het prima vinden als die mega-zandbak een paar weken zo blijft. En als voetganger heb ik er op zich ook geen last van.. Verwonder me slechts :)

LadyL, heb weer eens een vraagje zal eens kijken of ik ergens een soort Sjoerd kan vinden :)
Ah, ik wilde je al berichten... maar dat is dus te vroeg!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goedemorgen, ik kon het café niet vinden!
Net vast boodschappen gedaan en ik ga zo werken. Had een jas aan maar dat was niet nodig. Het is heerlijk weer.
Nog 4 weken en dan vakantie,ik hoop dan ook lekker weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven