wilt ex mij terug?
dinsdag 1 augustus 2017 om 02:11
Zijn aandacht is niet echt waar ik op zit te wachten, probeer het gewoon normaal af te sluiten, wat hij 3 weken geleden al had moeten doen.. Ben er niet goed in.Enn schreef: ↑01-08-2017 02:09Waarom wacht je daar op? Je voedt hem nu. Zo ga je niet van deze man afkomen en als je zo door bouwt met misschien nog wel met echt nare gevolgen vandien. Doe alsjeblieft niet zo dom en blokkeer die man, je bent echt bezig met hem te voeden en hij komt al idioot over. Houd zelf dan ook op met reageren of vind je het zelf eigenlijk ook wel lekker? Zijn aandacht bedoel ik.
dinsdag 1 augustus 2017 om 02:15
Dan word je dat maar, je bent verdorie 20 jaar oud en je speelt nu met vuur. Hup ophouden met die poppenkast en heel snel normaal gaan doen. Het is al over, het is al afgesloten, hij is jouw ex. Jij hoeft niets meer af te sluiten, het is al klaar. Je bent namelijk redenen aan het zoeken om met hem in contact te blijven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.