Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het Kruidvat wimperserum voor mijn wenkbrauwen en o wat ben ik blij. Heb nog nooit zulke volle wenkbrauwen gehad! Ik wilde ooit PMU maar twijfelde heel erg. Maar nu met mijn mooie volle wenkbrauwen vind ik het niet meer nodig😊
nou mazzel, dan ga ik het spul daar maar eens op smeren want bij mijn ogen vind ik toch een beetje te spannend geworden

nu het haarvriesgebeuren tegen viel en ik niet elke keer mijn haar aan de lucht kan laten drogen ook zoek ik een goede bescherming tegen de hitte voor mijn haar, wie heeft echt een goede ervaring met een product?

ik heb de roze van andrelon al geprobeerd, was niet gek maar ik heb verder geen referentiekader nog
Lorem Ipsum
YetAnotherNick schreef:
29-07-2017 11:38
Na een aantal jaar twijfelen toch overstag gegaan en een Philips Lumea gekocht. Nu 3 x gebruikt en bij oksels en bikinilijn groeit er al bijna geen haar meer.
Zo blij!
Ik ben benieuwd hoe je ervoor zorgt dat je geen ipl-overlap op je huid hebt, maar wel alle haartjes/alle huid aanpakt. Kun je daar wat over vertellen?
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
Ik overlap wel met het apparaat. Doe eerst alles horizontaal en dan nog een keertje verticaal. Is toch niet erg als je een plekje twee keer doet?
Ik flits maar 1 keer per week.
Namensgebruikersnaam schreef:
02-08-2017 12:12
Ik ben benieuwd hoe je ervoor zorgt dat je geen ipl-overlap op je huid hebt, maar wel alle haartjes/alle huid aanpakt. Kun je daar wat over vertellen?
Je kunt ook met een (wit) oogpotloodje sreepjes trekken op je been bijv., dat doe ik altijd.
Als je overlapt of met een oogpotlood een lijn trekt is er kans op verbranding van de huid volgens de handleiding wat ze daarom afraden. Maar ik begrijp dat dat wel meevalt als ik jullie berichten lees.
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
Ik merk of zie niets na de behandeling.
Volgens mij komen de haartjes op de achterkant van mijn benen al niet meer snel terug.
De voorkant is bruiner door de zon, en dan lukt het minder goed. Maar ik heb nog maar drie keer geflitst.
Dat klinkt positief, ik twijfel zelf ook om er een aan te schaffen.
Ik doe niet meer dan mn best om alle plekjes te pakken en niets dubbel te doen. Als ik plekjes heb overgeslagen zie ik dat snel genoeg als de haartjes weer gaan groeien en probeer ik die de volgende keer weer goed te pakken. Ik heb dus ook vast wel eens overlap gehad maar daar geen problemen mee ondervonden.
YetAnotherNick schreef:
29-07-2017 11:38
Na een aantal jaar twijfelen toch overstag gegaan en een Philips Lumea gekocht. Nu 3 x gebruikt en bij oksels en bikinilijn groeit er al bijna geen haar meer.
Super om te horen. Fijn voor je dat het een goed effect heeft!
mazzel30 schreef:
31-07-2017 22:51
Ik gebruik het Kruidvat wimperserum voor mijn wenkbrauwen en o wat ben ik blij. Heb nog nooit zulke volle wenkbrauwen gehad! Ik wilde ooit PMU maar twijfelde heel erg. Maar nu met mijn mooie volle wenkbrauwen vind ik het niet meer nodig😊
Worden je wenkbrauwhaartjes langer of krijg je ook meer haartjes / haartjes op eventuele kale plekjes in je wenkbrauw?
Ik heb wel een klein beetje overlap (en zal op mijn benen ongetwijfeld wel eens een stukje missen)
Je kunt namelijk niet precies zien waar de grens van het venster loopt.
02-08-2017 18:26
Als je overlapt of met een oogpotlood een lijn trekt is er kans op verbranding van de huid volgens de handleiding wat ze daarom afraden. Maar ik begrijp dat dat wel meevalt als ik jullie berichten lees.
Geen brandwonden hier. Denk dat het vooral belangrijk is de goede intensiteit te kiezen.
De Braun IPL Silk Expert past uit zichzelf de intensiteit aan.
Emma95 schreef:
03-08-2017 20:20
De Braun IPL Silk Expert past uit zichzelf de intensiteit aan.
O dat is ook handig! Maar voor mij te laat want ik heb er al een :)
Muisje32 schreef:
02-08-2017 22:12
Worden je wenkbrauwhaartjes langer of krijg je ook meer haartjes / haartjes op eventuele kale plekjes in je wenkbrauw?
@muisje, ik krijg meer haartjes. Ik had echt weinig wenkbrauw met kale plekjes. Nu voller en ik verf ze in de 3 weken. Wereld van verschil! Enige minpuntje: ik moet nu regelmatig epileren.😁
02-08-2017 18:26
Daarom moet je ook geen zwart oogpotlood gebruiken maar een witte.
Hi,

Ik lees iets over een wimperserum. Mocht er iemand opzoek zijn naar een fijne mascara dan raad ik de Falsh lash effect mascara van MF aan. Krijg altijd complimenten over mijn lange wimpers.

:flirting:
Lattemacciato44 schreef:
04-08-2017 15:44
Hi,

Ik lees iets over een wimperserum. Mocht er iemand opzoek zijn naar een fijne mascara dan raad ik de Falsh lash effect mascara van MF aan. Krijg altijd complimenten over mijn lange wimpers.

:flirting:
De mascara's die ik geprobeerd heb van MF (de dunne varianten) vind ik sowieso allemaal fijne mascara's.
Ik ga ervoor! T wordt zelfs de (dure) philips lumea prestige ipl 1965/00. Ik laat nog van me horen of t zijn werk doet ;)
05-08-2017 17:50
Ik ga ervoor! T wordt zelfs de (dure) philips lumea prestige ipl 1965/00. Ik laat nog van me horen of t zijn werk doet ;)
Hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als ik!!
Iemand zei een poosje geleden dat babyshampoo zou kunnen helpen tegen vet haar. Ik weet niet meer of het in dit topic was of een ander.

Ik heb het in ieder geval getest, maar dat werkt dus niet. Wellicht door de extra verzorgende bestanddelen die erin zitten.

Ik gebruik nu shampoo voor "normaal" haar en gebruik na het wassen olie op de lengtes en puntjes (ik heb heel lang haar). Werkt prima. :-) Ik kan weer 2 dagen zonder mijn haar te wassen.
Kan iemand hier een wenkbrauwkit aanraden? Ik zit net te kijken naar de Anastasia Brow 5-pieces Kit, ziet er goed uit om helemaal blanco mee te beginnen, maar wat een geld o_o
80 euro is een hoop geld om even een miskoop te doen.
Ik heb nog geen spullen voor wenkbrauwen verder op wat potloodjes en niet zulke goede borsteltjes na. Ik kan het ook nog niet, dus het moet vrij makkelijk zijn.
Iemand de ultieme tip?
Voor de dames die over zo'n IPL apparaat nadenken, Kruidvat heeft er een in de aanbieding: https://www.kruidvat.nl/philips-lumea-e ... /p/4054072
maaique wijzigde dit bericht op 07-08-2017 11:55
Reden: Hyperlinkje gemaakt
3.12% gewijzigd
Internagelaktisch
Wat doet die dure Lumea meer dan de goedkopere? Ik las iets over opzetstukken. Waar heb je die dan voor nodig?
Ik mis ze niet.
Ik heb de Braun. Fantastisch ding. Heb vanmorgen weer geflitst. In een half uurtje klaar met oksels, benen en bikinilijn.
Ik wil geen oplaadbare, want die schijnt halverwege leeg te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven