Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 2 augustus 2017 om 10:42
Dat kan ik wel uitleggen.
Als je een hilarisch topic uit de oudheid naar boven weet te googlen omdat je nog trefwoorden weet, dan is dat het aanhalen van een topic uit lang vervlogen tijden op basis van een gezamenlijk leuk nostalgisch terugkijken. Dat is dan : Leuk/bedankt.
Als je een quote aan haalt van eeuwen geleden om iemand mee om z'n oren te slaan, dan komt dat over alsof je ofwel een soort enge lijstjes aan het bij houden bent van wat iemand ooit in relatie tot jezelf of dit onderwerp mogelijk gezegd kan hebben, ofwel geobsedeerd bent door het onderwerp of de persoon. Dat is dan : Eng/griezelig.
Dat is het verschil.
woensdag 2 augustus 2017 om 10:42
Dat is de reactie van de meeste mensen. Ze worden zo boos over wat ze gedaan heeft dat ze niet meer verder kunnen kijken.
En dat is best jammer, want als je nadenkt over wat ze doet en waarom, dan roept het heel veel vragen op over de manier waarop we met dieren omgaan.
Waarom zou je wel een anonieme koe mogen doden voor je schoenen, maar niet je eigen kat die een veel leuker leven heeft gehad?
En zijn er misschien alternatieven, waardoor je ook geen koe hoeft te doden? Dat soort dingen.
Ik vind het wel dapper om die hele shitstorm over je af te roepen om mensen aan het denken te krijgen.
woensdag 2 augustus 2017 om 10:46
woensdag 2 augustus 2017 om 10:46
Yep, was even terugzoeken in mijn excelbestanden.
gatti wijzigde dit bericht op 02-08-2017 10:48
0.17% gewijzigd
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
woensdag 2 augustus 2017 om 10:48
Zij kickt juist op die hele shitstorm, dus dan vind ik daar weinig dapper aan.Snarky schreef: ↑02-08-2017 10:42Dat is de reactie van de meeste mensen. Ze worden zo boos over wat ze gedaan heeft dat ze niet meer verder kunnen kijken.
En dat is best jammer, want als je nadenkt over wat ze doet en waarom, dan roept het heel veel vragen op over de manier waarop we met dieren omgaan.
Waarom zou je wel een anonieme koe mogen doden voor je schoenen, maar niet je eigen kat die een veel leuker leven heeft gehad?
En zijn er misschien alternatieven, waardoor je ook geen koe hoeft te doden? Dat soort dingen.
Ik vind het wel dapper om die hele shitstorm over je af te roepen om mensen aan het denken te krijgen.
En ik zou ook mijn lievelingskoe niet wurgen om daar een schoudertas van te maken.
Het is haar ego wat me ook niet aanstaat.
woensdag 2 augustus 2017 om 10:48
Escuse me? Ik deel iets te vaak dingen uit mijn privé vandaar dat ik op anoniem ga.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑02-08-2017 10:46Daarom ga je nu op anoniem? Serieus?
Gewoon achter staan wat je post. Niet allerlei onzin uitkramen en er spijt van hebben.
woensdag 2 augustus 2017 om 10:52
woensdag 2 augustus 2017 om 10:53
woensdag 2 augustus 2017 om 10:58
Maar je koopt wel een tas die gemaakt is van een anonieme koe? Of van de lievelingskoe van iemand die je niet kent?
Terwijl je van je eigen koe weet dat ze een leuk leven heeft gehad?
Ik vind dat goede vragen, al zou ik daar mijn eigen huisdieren never nooit aan opofferen.
En ik vind ook dat kunstenaars niet per se aardig hoeven te zijn, laat staan bescheiden. Ze moeten prikkelen. En daar slaagt Tinkebell behoorlijk goed in.
woensdag 2 augustus 2017 om 11:08
Op dat hele kleine pijltje klikken na bv : 'Bruise schreef':
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 2 augustus 2017 om 12:18
Jeetje hoe vaak ben je nu al op anoniem gegaan ?anoniem02081209 schreef: ↑02-08-2017 10:48Escuse me? Ik deel iets te vaak dingen uit mijn privé vandaar dat ik op anoniem ga.
Misschien eens nadenken voor je wat tikt en hoe , je bent altijd zo herkenbaar als de pest.
woensdag 2 augustus 2017 om 12:23
Welkom terug Skull!
En Tass, we zien je wel weer. (Al zal je toevallig hier bijgelegen moeten hebben om gerecyclede kat te herkennen)
En Tass, we zien je wel weer. (Al zal je toevallig hier bijgelegen moeten hebben om gerecyclede kat te herkennen)
feow wijzigde dit bericht op 02-08-2017 12:25
1.86% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 augustus 2017 om 12:24
Ach, af en toe op anoniem gaan is toch niet erg?
Bang zijn voor loepjes omdat je dan moet gaan nadenken vind ik wat anders, dat is gewoon raar. Alles wat je tikt word soort van onthouden (of opgeslagen door sommige engnekjes) door mensen. Ook zonder loepjes weten mensen meestal nog wel globaal dingen die gezegd zijn als ze die vreemd, raar of naar vinden.
Bang zijn voor loepjes omdat je dan moet gaan nadenken vind ik wat anders, dat is gewoon raar. Alles wat je tikt word soort van onthouden (of opgeslagen door sommige engnekjes) door mensen. Ook zonder loepjes weten mensen meestal nog wel globaal dingen die gezegd zijn als ze die vreemd, raar of naar vinden.
woensdag 2 augustus 2017 om 12:27
Af en toe vind ik wat anders dan om de klip klap , ben zelf nog nooit op anoniem gegaan geen aanleiding voor gehad tot nu toe .Fee-de-Goede schreef: ↑02-08-2017 12:24Ach, af en toe op anoniem gaan is toch niet erg?
Maar inderdaad ze onthouden hier genoeg dus als je heel herkenbaar terugkomt wordt er nog genoeg op gediept.