Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
anoniem02081209 schreef:
02-08-2017 10:24
Vreselijk dat het loepen werkt. Liever geen loepen. Was net zo fijn, nu moet ik 10x nadenken wat ik hier neerzet.
Even voor de duidelijkheid: van mij mag je zo vaak op anoniem als je maar wilt. En al zou dat niet mogen van mij (of een ander), je hebt niemands toestemming of begrip nodig.

Maar ik wil je wel even laten weten dat je momenteel geanonimiseerde nicks gewoon nog kunt loepen.
En aangezien je in de quotes gewoon met je Nick staat ben je dus gewoon te loepen.

Het zal meestal niet erg zijn, maar wel handig om te weten denk ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
02-08-2017 12:39
Even voor de duidelijkheid: van mij mag je zo vaak op anoniem als je maar wilt. En al zou dat niet mogen van mij (of een ander), je hebt niemands toestemming of begrip nodig.

Maar ik wil je wel even laten weten dat je momenteel geanonimiseerde nicks gewoon nog kunt loepen.
En aangezien je in de quotes gewoon met je Nick staat ben je dus gewoon te loepen.

Plus google. Daar is alles terug te vinden.
yasmijn schreef:
02-08-2017 12:42
Plus google. Daar is alles terug te vinden.
Dat is zo omslachtig.
Eerst BGB loepen,
Wachten tot ze online is,
Hulpvraag deponeren,
Wachten of ze zin heeft,
Dan antwoord.

Anoniempje 11 loepen werkt sneller.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Pretzel66 schreef:
02-08-2017 12:18
Jeetje hoe vaak ben je nu al op anoniem gegaan ?
Misschien eens nadenken voor je wat tikt en hoe , je bent altijd zo herkenbaar als de pest.
Ja, ik kan me moeilijk als iemand anders gaan tikken. Ik ben gewoon mijzelf. Ik hou er niet van om me voor te doen als iemand anders.
anoniem_351883 wijzigde dit bericht op 02-08-2017 12:49
1.89% gewijzigd
Ik ben maar om 1 reden blij dat loepen weer kan. Nou kan ik tenminste terugvinden waar ik op het nieuwe forum voor het eerst gequote ben en kan ik van die (1) af. :cheer:
Ik zie sinds vandaag helemaal geen (2) meer. Kan ik het oplossen, hoeft het al niet meer! :rofl:
NeNeLeakes schreef:
02-08-2017 12:49
Ja, ik kan me moeilijk als iemand anders gaan tikken. Ik ben gewoon mijzelf. Ik hou er niet van om me voor te doen als iemand anders.
Daar is toch niets mis mee? Wat maakt het toch uit als je herkenbaar bent? Ik ben ook gewoon mezelf en het zal me worst wezen als iemand hier weet wie ik IRL ben.
Life is short. Eat dessert first.
shifty schreef:
02-08-2017 10:42
Dat kan ik wel uitleggen.

Als je een hilarisch topic uit de oudheid naar boven weet te googlen omdat je nog trefwoorden weet, dan is dat het aanhalen van een topic uit lang vervlogen tijden op basis van een gezamenlijk leuk nostalgisch terugkijken. Dat is dan : Leuk/bedankt.

Als je een quote aan haalt van eeuwen geleden om iemand mee om z'n oren te slaan, dan komt dat over alsof je ofwel een soort enge lijstjes aan het bij houden bent van wat iemand ooit in relatie tot jezelf of dit onderwerp mogelijk gezegd kan hebben, ofwel geobsedeerd bent door het onderwerp of de persoon. Dat is dan : Eng/griezelig.

Dat is het verschil.
Ofwel een topic waaraan je zelf bepaalde herinneringen en deelgenomen hebt, naar boven weet te googelen omdat je nog trefwoorden weet ( oa. het trefwoord van je eigen gebruiksnaam).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
feow schreef:
02-08-2017 12:39

Het is in iedergeval lastiger om een reeds geanonimiseerde te loepen. Ik vind het ook ontzettend vervelend dat sommige hier wat je in een ander topic gezegt hebt in een nieuw topic gaan herhalen. Of zeggen loep haar maar even dit en dat heeft ze gezegd. Ik moet even leren om geen open boek te zijn.
doornroosje9 schreef:
02-08-2017 12:53
Daar is toch niets mis mee? Wat maakt het toch uit als je herkenbaar bent? Ik ben ook gewoon mezelf en het zal me worst wezen als iemand hier weet wie ik IRL ben.
Ik klaag vaak zoals je weet over Andere mensen in mijn privé ik ben zo herkenbaar voor iedereen. Ik zeg wat ik denk zonder te nuanceren. Dus kan dat tegen mij gebruikt worden in reallife.
Heeft iemand al uitgevogeld wat dit betekent in mijn laatste reacties?

Berichten per pijler

Overig 6 berichten
Seks 5 berichten
Relaties 5 berichten
Geld & Recht 3 berichten
Thuis 2 berichten
Eten 2 berichten
Psyche 1 bericht
Gezondheid 1 bericht

Ik heb in totaal 416 berichten geplaatst, dus ik kan dit overzicht niet zo goed plaatsen..
die snap ik ook niet Uiltje66.

En dan staan er nog hele oude topics naast/onder.
NeNeLeakes schreef:
02-08-2017 12:56
Ik klaag vaak zoals je weet over Andere mensen in mijn privé ik ben zo herkenbaar voor iedereen. Ik zeg wat ik denk zonder te nuanceren. Dus kan dat tegen mij gebruikt worden in reallife.
Ik snap het wel hoor, dat je anoniem dingen wil kunnen schrijven die je IRL niet kwijt kan.
Life is short. Eat dessert first.
feow schreef:
02-08-2017 12:46
Dat is zo omslachtig.
Eerst BGB loepen,
Wachten tot ze online is,
Hulpvraag deponeren,
Wachten of ze zin heeft,
Dan antwoord.

Anoniempje 11 loepen werkt sneller.
:rofl:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Uiltje66 schreef:
02-08-2017 12:57

Berichten per pijler

Overig 6 berichten
Seks 5 berichten
Relaties 5 berichten
Geld & Recht 3 berichten
Thuis 2 berichten
Eten 2 berichten
Psyche 1 bericht
Gezondheid 1 bericht

Ik heb in totaal 416 berichten geplaatst, dus ik kan dit overzicht niet zo goed plaatsen..
Vandaag? Laatste week?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Uiltje66 schreef:
02-08-2017 12:57
Ik heb mijn laatste reacties nog nooit uitgevogeld.
:$
Uiltje66 schreef:
02-08-2017 12:51
Ik zie sinds vandaag helemaal geen (2) meer. Kan ik het oplossen, hoeft het al niet meer! :rofl:
O echt? Ik zit nu mobiel dus ik dacht ik zie het straks wel op de laptop of het geholpen heeft. :|
Blij met een dooie mus dus. :hihi:
anoniem02081209 schreef:
02-08-2017 10:24
Vreselijk dat het loepen werkt. Liever geen loepen. Was net zo fijn, nu moet ik 10x nadenken wat ik hier neerzet.
Geen idee wie je was, want nu anoniem, maar mij lijkt het erg fijn als iedereen sowieso nadenkt over wat ie hier neerzet.
Als de loepmogelijkheid daarbij helpt juich ik die van harte toe.

Edit: inmiddels gezien wie je was.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Hamer schreef:
01-08-2017 22:40
En ik voorspel dat jullie allemaal nog verrast worden morgen. :proud:
Het is niet normaal meer. Gaat steeds verder.... Is best leuk wat aandacht toch? :sarcastic:
NeNeLeakes schreef:
02-08-2017 12:56
Ook al ben je geanonimiseerd je teksten staan er nog gewoon.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
eenzonnigedag schreef:
02-08-2017 13:21
Het is niet normaal meer. Gaat steeds verder.... Is best leuk wat aandacht toch? :sarcastic:
Geloof er geen zak van! (Hier mag ik dat zeggen toch of krijg ik dan weer een waarschuwing?)
eenzonnigedag schreef:
02-08-2017 13:21

Maar tot nu toe had niemand het goed geraden. :)

Ik houd er rekening mee dat het niet verzonnen is namelijk. Daarom blijf ik daar serieus posten.

Ik ben wel achterdochtiger geworden na het topic van die vrouw in Frankrijk die uiteindelijk een reconstructie wilde van het ineenstorten van haar huwelijk 20 jaar geleden ipv recentelijk. Aks ze dat meteen geschreven had....
De TO heeft Virginia Andrews te vaak gelezen :lol:
EvaHier2 schreef:
02-08-2017 14:17
Geloof er geen zak van! (Hier mag ik dat zeggen toch of krijg ik dan weer een waarschuwing?)
Hier mag dat. Maar wel maximaal drie keer per topic, anders blijft je plaat te lang hangen.
Laat die TO alsjeblieft in de waan dat iedereen haar verhaal gelooft. Ik kom er mijn zwangerschapsverlof erg goed mee door namelijk, wat een heerlijk vervolgverhaal. :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven