Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 31 juli 2017 om 11:58
maandag 31 juli 2017 om 12:28
We zouden op de hoogte gehouden worden als er weer iets te melden viel.
Blijkbaar is er nog helemaal niets opgelost qua bugs en is er dus ook niets te melden.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 31 juli 2017 om 19:34
Ik kan ze alleen verwijderen als ik Google Chrome gebruik als browser. Bij Firefox en Internet Explorer werkt het niet.
dinsdag 1 augustus 2017 om 15:23
Ik heb deze vraag twee weken geleden gesteld via de mail. Kreeg een heel vriendelijke en vooral nietszeggende mail terug, de strekking daarvan was: "we zijn er mee bezig, we lezen alles, echt, echt echt waar."
dinsdag 1 augustus 2017 om 15:51
We doen er alleen niks, niks, niks mee.
Zie OP.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 augustus 2017 om 12:43
Herstel: er is een heleboel van de functionaliteit van het oude forum terug.
Hulde!
Alleen de communicatie van CM blijft kut. Zie OP. Kennelijk is dat een beleidskeuze, daarom zal ik er geen discussiepunt van maken. Ik geef slechts feedback.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 augustus 2017 om 15:29
woensdag 2 augustus 2017 om 22:28
Dat is om de stagiaires te leren hoe je omgaat met problemen op het forum en lastige forumers: gewoon negeren.RikM schreef: ↑02-08-2017 15:29Hee, meerdere pagina's actieve topics!![]()
Blijkbaar worden er nu aan alle kanten bugs opgelost. Waarom wordt daar niet even melding van gemaakt, dat is toch hartstikke goed nieuws? We moeten nu per toeval ontdekken dat de timewarp is opgelost, dat we kunnen loepen, enzovoort.
woensdag 2 augustus 2017 om 22:29
donderdag 3 augustus 2017 om 16:11
Beste forummers,
Zoals jullie hebben gemerkt zijn er gisteren nieuwe bugs opgelost! Het gaat om de volgende bugs:
- Loepen/alle reacties bekijken
- Meerdere pagina’s in actieve en nieuwe topics
- Spam in sportpijler
- Navigeren van topic naar pijler
Als je toch merkt dat er iets aan deze opgeloste bugs niet helemaal werkt laat het dan weten in dit topic of per mail. Vermeld er altijd even bij of je de mobiele website of de desktop versie gebruikt en in welke browser. Uiteraard gaan wij nu verder met het oplossen van de bugs die nog open staan.
Met vriendelijke groet,
CM V!VA
Zoals jullie hebben gemerkt zijn er gisteren nieuwe bugs opgelost! Het gaat om de volgende bugs:
- Loepen/alle reacties bekijken
- Meerdere pagina’s in actieve en nieuwe topics
- Spam in sportpijler
- Navigeren van topic naar pijler
Als je toch merkt dat er iets aan deze opgeloste bugs niet helemaal werkt laat het dan weten in dit topic of per mail. Vermeld er altijd even bij of je de mobiele website of de desktop versie gebruikt en in welke browser. Uiteraard gaan wij nu verder met het oplossen van de bugs die nog open staan.
Met vriendelijke groet,
CM V!VA
donderdag 3 augustus 2017 om 16:22
donderdag 3 augustus 2017 om 16:58
Chrome. Op mijn mobiel (Android) is dat wel te zien.