Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik klikte op minder en toen werd het méér. Met daaronder minder.
Een paar keer klikken en de luisjes liggen weer recht, voor zo lang als het duurt. Dat is ook het leuke van outsourcing, ze doen maar wat. Het is er niet voor niets goedkoper. En goedkoop is duurkoop, dat weten we toch al zo lang?
yoshe schreef:
30-07-2017 13:13
Beste Viva, heeft het uberhaupt nog zin om wat te melden? Ook gezien het feit dat de OP niet wordt geupdate en we de afgelopen tijd geen enkele verandering of opgelost probleem hebben gezien? Het zou fijn zijn als jullie weer iets lieten horen.
We zouden op de hoogte gehouden worden als er weer iets te melden viel.

Blijkbaar is er nog helemaal niets opgelost qua bugs en is er dus ook niets te melden.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Gorey schreef:
29-07-2017 11:35
Bij mij doet het prullenbakje het ook niet.

Al een paar keer geprobeerd.
Topics blijven staan. :nooo:

Mods, wat kan ik hieraan doen? Of wat kunnen jullie hieraan doen?
Ik was juist zo blij met deze nieuwe optie, het ont-volgen.
Ik kan ze alleen verwijderen als ik Google Chrome gebruik als browser. Bij Firefox en Internet Explorer werkt het niet.
Goedemorgen!

Het forum is bijzonder traag op het moment.
yoshe schreef:
30-07-2017 13:13
Beste Viva, heeft het uberhaupt nog zin om wat te melden? Ook gezien het feit dat de OP niet wordt geupdate en we de afgelopen tijd geen enkele verandering of opgelost probleem hebben gezien? Het zou fijn zijn als jullie weer iets lieten horen.
Ik heb deze vraag twee weken geleden gesteld via de mail. Kreeg een heel vriendelijke en vooral nietszeggende mail terug, de strekking daarvan was: "we zijn er mee bezig, we lezen alles, echt, echt echt waar."
siska74 schreef:
01-08-2017 15:23
Ik heb deze vraag twee weken geleden gesteld via de mail. Kreeg een heel vriendelijke en vooral nietszeggende mail terug, de strekking daarvan was: "we zijn er mee bezig, we lezen alles, echt, echt echt waar."
We doen er alleen niks, niks, niks mee.
Zie OP.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Beste mods, met de iPad zie ik geen avatars en ook geen plaatjes meer. Een paar maanden geleden kon ik nog wel plaatjes zien, er is dus met een update een oudere update teniet gedaan.
feow schreef:
01-08-2017 15:51
We doen er alleen niks, niks, niks mee.
Zie OP.
Herstel: er is een heleboel van de functionaliteit van het oude forum terug.
Hulde!
Alleen de communicatie van CM blijft kut. Zie OP. Kennelijk is dat een beleidskeuze, daarom zal ik er geen discussiepunt van maken. Ik geef slechts feedback.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
OMG 'Laatste berichten' :cheer2: :cheer: :photo: :cheer2: :flirting: B-) :lips:
Ik kan weer loepen! :cheer2:
Barbaa-de-tweede schreef:
02-08-2017 13:25
Ik kan weer loepen! :cheer2:
:jump:
Heel fijn dat er weer geloept kan worden.

Wat me opvalt, is dat nu niet meer te zien is wanneer de TO reageert in een topic. Eerst was dat te zien doordat die reactie een grijze achtergrond kreeg, dat is nu weg.
Hee, meerdere pagina's actieve topics! :cheer2:

Blijkbaar worden er nu aan alle kanten bugs opgelost. Waarom wordt daar niet even melding van gemaakt, dat is toch hartstikke goed nieuws? We moeten nu per toeval ontdekken dat de timewarp is opgelost, dat we kunnen loepen, enzovoort.
Nee, eigen leesfout gezien
ik heb geen cijfertjes meer :cheer2: :cheer2:
RikM schreef:
02-08-2017 15:29
Waarom wordt daar niet even melding van gemaakt, dat is toch hartstikke goed nieuws?

Dit. Er was maanden radiostilte omdat er geen nieuws te melden was, maar de radiostilte duurt nog steeds voort...
RikM schreef:
02-08-2017 15:29
Hee, meerdere pagina's actieve topics! :cheer2:

Blijkbaar worden er nu aan alle kanten bugs opgelost. Waarom wordt daar niet even melding van gemaakt, dat is toch hartstikke goed nieuws? We moeten nu per toeval ontdekken dat de timewarp is opgelost, dat we kunnen loepen, enzovoort.
Dat is om de stagiaires te leren hoe je omgaat met problemen op het forum en lastige forumers: gewoon negeren.
Een irriterende bug die voorrang moet krijgen, is dat je na plaatsen van een bericht bovenaan blijft hangen. En uiteraard dat je vaak bericht krijgt over een of ander formulier. In dat geval is "formulier" waarschijnlijk een pseudo-Nederlands woord, ofwel een kromme vertaling.
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Joehoe!!! Eindelijk die k nummertjes weg!!!!!!
Zou ook wel fijn zijn als ik naar de laatste reactie of pagina in een topic kan zonder eerst om een of andere reden naar mijn eerstgeplaatste reactie te worden gestuurd, benieuwd of daar nu ook eindelijk wat aan gedaan wordt.
Beste forummers,

Zoals jullie hebben gemerkt zijn er gisteren nieuwe bugs opgelost! Het gaat om de volgende bugs:
- Loepen/alle reacties bekijken
- Meerdere pagina’s in actieve en nieuwe topics
- Spam in sportpijler
- Navigeren van topic naar pijler

Als je toch merkt dat er iets aan deze opgeloste bugs niet helemaal werkt laat het dan weten in dit topic of per mail. Vermeld er altijd even bij of je de mobiele website of de desktop versie gebruikt en in welke browser. Uiteraard gaan wij nu verder met het oplossen van de bugs die nog open staan.

Met vriendelijke groet,

CM V!VA
canvas schreef:
02-08-2017 14:50
Heel fijn dat er weer geloept kan worden.

Wat me opvalt, is dat nu niet meer te zien is wanneer de TO reageert in een topic. Eerst was dat te zien doordat die reactie een grijze achtergrond kreeg, dat is nu weg.
Welke browser gebruik je?
Bij mij in Firefox op Mac is dat nog wel zo.
CommunityManagerViva schreef:
03-08-2017 16:22
Welke browser gebruik je?
Chrome. Op mijn mobiel (Android) is dat wel te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven